Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

2.0 dCi – Niezły silnik Renault, choć ma kilka wad Walka o trakcję - zawieszenia w sportach motorowych [część 1] Co to jest silnik wolnossący? "1000 KM to tylko liczba. Liczy się coś innego". Emanuele Carando zdradza sekrety Ferrari SF90 Spider Kobyłki do samochodu – jak ich używać, żeby nic nie uszkodzić? To nie jest podróbka oleju Motul. Tylko czy faktycznie jest syntetyczny? Skrzynia DSG – usterki, trwałość, koszty eksploatacji Przekładnia śrubowo-kulkowa - budowa i działanie układu kierowniczego Instalacje gazowe do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny – dwa sposoby na obniżenie kosztów eksploatacji Korytarz życia dla opornych, czyli co mówią przepisy i jakie obowiązki ma kierowca? Tradycyjna nawigacja umarła? Jeszcze nie do końca Czy olej mineralny ma jeszcze rację bytu? Można go stosować w kilku sytuacjach

Popularne w tym tygodniu:

Nabijanie klimatyzacji to nabijanie klientów w butelkę. To tylko środek doraźny System start-stop w praktyce, czyli ekologia kontra trwałość silnika Wszyscy pamiętamy gumowe paski pod autami. Wiemy, czemu zniknęły Wyśpij się jak król! 5 zwykłych aut, które łatwo zmienisz w kampera 8 legendarnie trwałych benzyniaków. Możesz z nimi zrobić niemal wszystko Gdzie można spać w samochodzie? Sprawdzamy przepisy obowiązujące w Europie Ubezpieczenie i wyposażenie auta za granicą. Zasady wyjazdów jeszcze restrykcyjne, ale to może się zmienić Majątek pod autem. Współczesny wydech to skomplikowany układ z elektroniką Pożyczasz auto? Uważaj komu i od kogo, bo się nie wypłacisz