Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Ranger 3,2 TDCi Wildtrak - universal soldier [pierwsza jazda autokult.pl] Range Rover Sport 3.0 SDV6: trudno o bardziej wszechstronne auto Mazda CX-3 2,0 150 KM AT SkyPassion - test, opinia, spalanie cena Peugeot 508 2,0 HDi HYbrid4 RXH - dobrymi chęciami... [test autokult.pl] Volkswagen Touareg X-Edition 3,0 TDI V6 4Motion - test Isuzu D-Max DC LSX MT [test] BMW M135i sDrive manual - test, opinia, spalanie, cena Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift Titanium - test, opinia, spalanie, cena Škoda Yeti 1,8 TSI 4x4 Laurin & Klement [test autokult.pl] Mercedes Klasy V po liftingu chce być Klasą S. Na długie trasy trudno o wygodniejsze auto Mercedes-Benz SL500 Edition1 - orgazmotron [test autokult.pl] Škoda Octavia Combi 1,2 TSI Elegance [pierwsza jazda autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Nowy Opel Corsa. Niemiecko-francuski mariaż w najmniejszym wydaniu Ford Mondeo Hybrid Kombi: ekologia nieco przyćmiła jego zalety Test Škody Citigo e iV: pierwszy elektryk z Czech jest jednocześnie najtańszym na rynku BMW X4 M Competition: pytania egzystencjonalne Test Škody Kamiq: auto całkowicie nie dla mnie, ale nie zdziwię się, jeśli będzie hitem Peugeot 2008: ekscytujący czas dojrzewania Nissan Juke: druga generacja to subtelny skok na segment kompaktowych crossoverów Jeździłem nowym Volkswagenem Golfem. Kompakt znów podniósł poprzeczkę konkurencji Lamborghini Huracán EVO: walka do samego końca