Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Wywiady:

Twórcy BMW M3 i M4 w szczerym wywiadzie. "Jesteśmy trochę świrnięci" Detlev von Platen: pracujemy nad ekologicznym paliwem, by Porsche 911 nie musiało być elektryczne Enrico Fumia w szczerym wywiadzie. Po latach współtwórca Multipli ujawnia prawdę o pracy dla Fiata w latach 90. Używane auta drożeją i będą drożeć. To wina nie tylko koronawirusa [wywiad] Debiut polskiego zespołu w Le Mans. Rozmawiamy z kierowcą Kubą Śmiechowskim Polska firma eksportuje na cały świat. Melex od 50 lat robi to, co dopiero staje się modne Dawid od podstaw buduje Forda GPW. Będzie bardziej oryginalny niż oryginały z czasów wojny "Decyzję już podjęto za nas". Rozmawiam z Krzysztofem Hołowczycem o przyszłości motorsportu w elektrycznej rajdówce "Sprzedaż online to pomoc dla dealerów". Alexander Petrofski tłumaczy radykalną strategię Volvo Wywiad z "panem 911". Szef inżynierów Porsche szczerze o swojej pracy, autach sportowych i… elektrycznych Wywiad: Kuba Przygoński po Dakarze mówi, dlaczego w tym roku rozmiar miał znaczenie Cyberpunk 2077: Auto Silverhanda to Porsche 911 Turbo. Rozmawialiśmy z twórcami

Popularne w tym tygodniu:

Mała polska firma robi zabezpieczenia do kół, które nie tylko działają, ale posłużą latami "Stawiamy na elektromobilność, ale nie wycofujemy Mustanga". O przyszłości Forda z prezesem Piotrem Pawlakiem Anna Gańczarek po Baja Drawsko Pomorskie: "Kawałek Dakaru w Polsce"