Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Historia:

V8 Bentleya kończy żywot. Oto jego licząca ponad 60 lat, fascynująca historia Ferrari F40 (1987) [historia motorsportu] Ostatnie sportowe samochody z wolnossącymi silnikami [cz.1] Kombi nie tylko bezpieczne, ale i szybkie. Sprawdzamy, czym było Volvo przed wprowadzeniem ograniczników prędkości Singer Porsche 911 - król współczesnych klasyków Peugeot 206 WRC – król lew powraca [część 2] | historia motorsportu Mercedes 190 W201 - jazda youngtimerem [cz. 17] Toyota TS040 Hybrid (2014) [wyścigi] Mercedes-Benz CLK GTR (1997) [Historia motorsportu] Lotus Esprit - historia od dwóch litrów do V8 (1976-2004) [cz. 1] Spektakularne sukcesy i wielkie niewypały. Samochody, które nie powstałyby bez Ferdinanda Piecha Znaczek pocztowy z kosmicznym Ferrari 512S Modulo. Tak Włosi celebrują dorobek swojego kraju

Popularne w tym tygodniu:

Porsche B32 to najszybszy (i najfajniejszy) bus lat 80., który kosztował więcej, niż 911 Lexus LS 400. "Samochód lepszy od najlepszych na świecie" Pieniądz aż skraplał się na szybach. 5 najbardziej ekstrawaganckich aut po tuningu z lat 80. Nie tylko GT-R. Nissan ma w swojej historii inne zdumiewające auta Ford Supervan. "Szokująco głośny i niezwykle szybki" Kipiał mocą i przerażał dźwiękiem. M156 to jeden z najpotężniejszych wolnossących silników V8 od Mercedesa-AMG