Renault Master laweta - zobacz, ile można oszczędzić!

Czy zakup własnej lawety, na przykład takiej zbudowanej na renault masterze, może być opłacalny?

Dostaliśmy do testów Renault Master z zabudową typu laweta. Postanowiliśmy sprawdzić, jak to jest mieć taki samochód jako osoba prywatna i czy warto sprawić sobie taki samochód na własność.

Testowy egzemplarz został zbudowany na najnowszej generacji renault mastera, który może pochwalić się naprawdę dobrym wyposażeniem. To na przykład kamera cofania, system multimedialny z nawigacją, czy praktyczne schowki i rozkładany stolik przed fotelem pasażera.

Zabudowę wykonała firma NPS i nie mamy do niej uwag. Jest wyciągarka na przesuwanej prowadnicy, sygnały świetlne, pilot przewodowy i bezprzewodowy, trapy dla niskich samochodów — było wygodnie.

W trakcie tygodniowego testu woziliśmy rzadki egzemplarz Saaba 9000 T16 Carlsson do warsztatów zajmujących się jego renowacją.

Zobaczcie, co z tego wyszło.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Škoda Scala - test długodystansowy: zaglądam do bagażnika Test: Renault Master wywrotka - nie boi się ciężkiej pracy BMW X4 xDrive 30d - test Nowy Volkswagen Caddy czy Touran – kombivan czy minivan? Audi A1 Sportback 1,4 TFSI S-Line - mały diabeł z Ingolstadt [pierwsza jazda autokult.pl] Nowe Audi RS4 kontra RS6 - test, opinia, spalanie, cena Range Rover Evoque 2.0 TD4 180 KM HSE Dynamic - test, opinia, spalanie, cena Ford Focus 1,0 EcoBoost Trend - ekologia na poziomie zaawansowanym [test autokult.pl] Opel Mokka 1,4 Turbo 4x4 Cosmo [test autokult.pl] Fiat Panda 1,3 MultiJet Dynamic - włoski wózek na zakupy [test autokult.pl] Opel Ampera - test Pierwsza jazda: VW ID.4 to mistrz argumentów. Coraz trudniej nie wybrać elektryka

Popularne w tym tygodniu:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli 5 mitów o elektrykach i Mercedes EQA, by się z nimi zmierzyć. Tu trzeba spojrzeć szerzej Recenzja Lego Creator Porsche 911: zbuduj sobie dzieło sztuki Pierwsza jazda: DS 9 - wchodzi do segmentu premium na własnych zasadach Nowy Opel Astra. Pierwsze jazdy pokazały, że Niemcy nie poszli na całość Pierwsza jazda: Volkswagen ID.4 GTX to GTI naszych czasów? Nie do końca, ale i tak jest dobry Test: Range Rover Sport 525 HSE - wydaje się bez sensu, ale tu się wszystko zgadza Pierwsza jazda: nowy Mercedes Klasy C to "Baby-Klasa S" o niestereotypowym charakterze