Renault Master laweta - zobacz, ile można oszczędzić!

Czy zakup własnej lawety, na przykład takiej zbudowanej na renault masterze, może być opłacalny?

Dostaliśmy do testów Renault Master z zabudową typu laweta. Postanowiliśmy sprawdzić, jak to jest mieć taki samochód jako osoba prywatna i czy warto sprawić sobie taki samochód na własność.

Testowy egzemplarz został zbudowany na najnowszej generacji renault mastera, który może pochwalić się naprawdę dobrym wyposażeniem. To na przykład kamera cofania, system multimedialny z nawigacją, czy praktyczne schowki i rozkładany stolik przed fotelem pasażera.

Zabudowę wykonała firma NPS i nie mamy do niej uwag. Jest wyciągarka na przesuwanej prowadnicy, sygnały świetlne, pilot przewodowy i bezprzewodowy, trapy dla niskich samochodów — było wygodnie.

W trakcie tygodniowego testu woziliśmy rzadki egzemplarz Saaba 9000 T16 Carlsson do warsztatów zajmujących się jego renowacją.

Zobaczcie, co z tego wyszło.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi Q3 Sport 2.0 TFSI quattro S line - test, opinia, spalanie, cena Citroën SpaceTourer 2.0 BlueHDi: rywal Multivana z mocnym napędem Toyota Prius I: samochód, który wyznaczył kierunek w XXI wieku Test: Ford Transit Custom Nugget Plus - przez weekend byłem królem kempingu Škoda Octavia Combi 1,6 TDI Ambition GreenTec - dużo i tanio? [test autokult.pl] Renault Zoe Zen - życie z samochodem elektrycznym [część 2] Hyundai i30 N-Line pokazuje, że aut z Korei nie kupuje się już tylko z rozsądku Test Porsche Macana S po liftingu: prowadzeniem wyznacza standardy w klasie Jazda Cuprą Atecą: nowa marka, nowy segment BMW 428i xDrive Sport - test Fiat Freemont 2,0 MultiJet II AWD AT - test Chevrolet Aveo 1,3 Diesel LT+ - dojrzały maluch [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8?