Hyundai Tucson - nie sposób przejść obojętnie

Ta koreańska marka przeszła długą drogę od tanich, budżetowych samochodów po takie, które bez żadnych kompleksów walczą z europejskimi markami - często zresztą z nimi wygrywając. Zobaczcie, jak wygląda to teraz w najnowszym Hyundaiu Tucsonie.

Hyundai Tucson to jeden z ulubionych SUV-ów Polaków. Można go kupić za rozsądne pieniądze i oferuje naprawdę sporo w cenie. Można do niego też dobrać niezłe wyposażenie, jak na przykład podgrzewane fotele i kierownicę, czy system multimedialny z dużym ekranem, a i pod maską może znaleźć się silnik, który nie będzie demonem prędkości, ale przemówi do fanów tradycyjnych, niezawodnych rozwiązań — to wolnossące 1.6. Dość prosty, ale wdzięczny samochód.

Tak było w poprzedniej generacji, ale w nowym hyundaiu tucsonie wszystko jest już bardziej zaawansowane. Po wolnossącym silniku nie ma śladu — są tylko silniki z turbo lub z turbo i układem 48V znanym jako tzw. "miękka hybryda".

Samochód zyskał bardzo wyrazistą stylistykę i trochę urósł. Ma 4,5 m długości, 1,86 szerokości, a jego rozstaw osi wynosi 2,68 m.

Co jeszcze się zmieniło i czy warto go kupić? Tego dowiecie się z filmu.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes Klasy V - niedoskonały, ale i tak każdy go chce Pierwsza jazda: Peugeot 508 PSE - taki jest najmocniejszy lew w historii BMW M550d xDrive (2015) - test, opinia, spalanie, cena Nowy Ford Ranger 2.2 TDCI 160 Super Cab (2016) - test, opinia, spalanie, cena Chevrolet Captiva 3,0 V6 LTZ A/T - najdroższe nie zawsze musi być najlepsze [test autokult.pl] Volkswagen CrossTouran 2.0 TDI DSG - test Pierwsza jazda: Tesla Model Y to brakujące ogniwo Muska. Skrzydła rozwija w podróży Nowy Ford Mondeo 1,5 EcoBoost & 2,0 TDCi - pierwsza jazda Opel Adam Slam 1,4 100 KM vs Citroën DS3 Cabrio 1,6 THP Sport Chic - miejska moda [test autokult.pl] Volkswagen Golf VII 1.4 TSI FL DSG vs Honda Civic X 1.5 CVT – Ikony klasy kompaktowej w nowym wydaniu Mazda 3 MPS – pociąg do adrenaliny [test autokult.pl] Lego Technic Porsche 911 RSR: kilkanaście godzin czystej frajdy

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8?