Test wideo: Hyundai Tucson - nie sposób przejść obojętnie

Ta koreańska marka przeszła długą drogę od tanich, budżetowych samochodów po takie, które bez żadnych kompleksów walczą z europejskimi markami - często zresztą z nimi wygrywając. Zobaczcie, jak wygląda to teraz w najnowszym Hyundaiu Tucsonie.

Hyundai Tucson – test wideo

Hyundai Tucson to jeden z ulubionych SUV-ów Polaków. Można go kupić za rozsądne pieniądze i oferuje naprawdę sporo w cenie. Można do niego też dobrać niezłe wyposażenie, jak na przykład podgrzewane fotele i kierownicę, czy system multimedialny z dużym ekranem, a i pod maską może znaleźć się silnik, który nie będzie demonem prędkości, ale przemówi do fanów tradycyjnych, niezawodnych rozwiązań — to wolnossące 1.6. Dość prosty, ale wdzięczny samochód.

Tak było w poprzedniej generacji, ale w nowym hyundaiu tucsonie wszystko jest już bardziej zaawansowane. Po wolnossącym silniku nie ma śladu — są tylko silniki z turbo lub z turbo i układem 48V znanym jako tzw. "miękka hybryda".

Samochód zyskał bardzo wyrazistą stylistykę i trochę urósł. Ma 4,5 m długości, 1,86 szerokości, a jego rozstaw osi wynosi 2,68 m.

Co jeszcze się zmieniło i czy warto go kupić? Tego dowiecie się z filmu.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Skoda Octavia Scout 4x4 2,0 TDI DSG - marzenie taty [test autokult.pl] Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda Škodą Kodiaq RS: więcej wszystkiego... poza sportem Test: Ssangyong Korando - znikając w tłumie Nowy Volkswagen Jetta 1,4 TSI 150 KM Highline (2015) - pierwsza jazda po liftingu Test: Toyota Land Cruiser J30 - pierwszy test w Polsce Volkswagen Golf R Variant: mocny hothatch odjeżdża na emeryturę Mini Clubman John Cooper Works – ekstremalnie mocny i do bólu brytyjski Kamper Renault Master Ebacamp - jedna wada, brak zalet Pierwsza jazda: Volkswagen T-Roc po liftingu - milion egzemplarzy później Ford S-Max 2,0 EcoBoost PowerShift Titanium - niepozorny [test autokult.pl] Volkswagen California 6.1 - konkurent od Forda sporo namieszał

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Test: Volkswagen Taigo – puchowa kurtka w Afryce? Pierwsza jazda: Ford Tourneo Connect – gdzieś już to grali McLaren Artura wygląda jak wszystkie przed nim, ale jest przełomowy. Tak jeździ hybryda z 680 KM na tył