Hyundai Tucson - nie sposób przejść obojętnie

Ta koreańska marka przeszła długą drogę od tanich, budżetowych samochodów po takie, które bez żadnych kompleksów walczą z europejskimi markami - często zresztą z nimi wygrywając. Zobaczcie, jak wygląda to teraz w najnowszym Hyundaiu Tucsonie.

Hyundai Tucson to jeden z ulubionych SUV-ów Polaków. Można go kupić za rozsądne pieniądze i oferuje naprawdę sporo w cenie. Można do niego też dobrać niezłe wyposażenie, jak na przykład podgrzewane fotele i kierownicę, czy system multimedialny z dużym ekranem, a i pod maską może znaleźć się silnik, który nie będzie demonem prędkości, ale przemówi do fanów tradycyjnych, niezawodnych rozwiązań — to wolnossące 1.6. Dość prosty, ale wdzięczny samochód.

Tak było w poprzedniej generacji, ale w nowym hyundaiu tucsonie wszystko jest już bardziej zaawansowane. Po wolnossącym silniku nie ma śladu — są tylko silniki z turbo lub z turbo i układem 48V znanym jako tzw. "miękka hybryda".

Samochód zyskał bardzo wyrazistą stylistykę i trochę urósł. Ma 4,5 m długości, 1,86 szerokości, a jego rozstaw osi wynosi 2,68 m.

Co jeszcze się zmieniło i czy warto go kupić? Tego dowiecie się z filmu.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

MINI Cooper SD Countryman ALL4 facelifting – pierwsza jazda Ford Mustang GT 5.0 V8 : znalazłem swoje następne auto Chevrolet Cruze HB 1,8 LTZ - kompakt z ambicjami [test autokult.pl] Audi Q5 3,0 TDI S-Tronic quattro - weekend w militarnym klimacie [pierwsza jazda autokult.pl] Opel Astra Sedan 1,7 CDTi Executive [test autokult.pl] Audi A6 allroad quattro 3,0 TFSI S-Tronic na wielkopolskich drogach [pierwsza jazda autokult.pl] Škoda Scala - test długodystansowy. Czy jest warta kwoty jak za premium? Nowe Renault Grand Scénic i Mégane Grand Coupé - pierwsza jazda nowościami z Francji Škoda Yeti 1,8 TSI 4x4 Laurin & Klement [test autokult.pl] Volkswagen Golf VII Alltrack 2.0 TDI 4MOTION 184 KM DSG - test, opinia, spalanie, cena Test Nissana Micry: po liftingu i z automatem jeszcze przyjemniejszy Test: Seat Tarraco 2.0 TSI - pakowny prawie jak minivan i sprawny jak SUV

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz 240 TD (S123) – świat zwolnił na blisko pół miliona kilometrów Test: Renault Megane R.S. po liftingu - Francuzi wciąż udowadniają, że potrafią robić emocjonujące hot-hatche Test: hybrydowa Toyota Yaris zimą. Sprawdziłem, czy w tych warunkach ma słabe punkty Pierwsza jazda: Škoda Enyaq iV to znak, że koniec świata jest bliski. Po nim przyjdzie inny, lepszy Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Pierwsza jazda: Toyota Hilux po liftingu - z większym dieslem i (pseudo)skórą w kabinie Test: Mazda CX-5 w wydaniu na 2021 rok - małymi krokami do przodu Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu! Test: Škoda Karoq Style 2.0 TDI - ma niemal wszystko, czego potrzebujesz, oprócz dobrej ceny Test: Volkswagen Golf GTE - z większym akumulatorem i coraz mniejszym sensem zakupu Test: Jeep Renegade 4xe S - na przygodę w małym gronie