Hyundai Tucson - nie sposób przejść obojętnie

Ta koreańska marka przeszła długą drogę od tanich, budżetowych samochodów po takie, które bez żadnych kompleksów walczą z europejskimi markami - często zresztą z nimi wygrywając. Zobaczcie, jak wygląda to teraz w najnowszym Hyundaiu Tucsonie.

Hyundai Tucson to jeden z ulubionych SUV-ów Polaków. Można go kupić za rozsądne pieniądze i oferuje naprawdę sporo w cenie. Można do niego też dobrać niezłe wyposażenie, jak na przykład podgrzewane fotele i kierownicę, czy system multimedialny z dużym ekranem, a i pod maską może znaleźć się silnik, który nie będzie demonem prędkości, ale przemówi do fanów tradycyjnych, niezawodnych rozwiązań — to wolnossące 1.6. Dość prosty, ale wdzięczny samochód.

Tak było w poprzedniej generacji, ale w nowym hyundaiu tucsonie wszystko jest już bardziej zaawansowane. Po wolnossącym silniku nie ma śladu — są tylko silniki z turbo lub z turbo i układem 48V znanym jako tzw. "miękka hybryda".

Samochód zyskał bardzo wyrazistą stylistykę i trochę urósł. Ma 4,5 m długości, 1,86 szerokości, a jego rozstaw osi wynosi 2,68 m.

Co jeszcze się zmieniło i czy warto go kupić? Tego dowiecie się z filmu.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT - test, opinia, spalanie, cena Test: 911 czy 911? Wybór wcale nie jest oczywisty Lego Technic Porsche 911 RSR: kilkanaście godzin czystej frajdy Porównanie: Volvo XC40 T3 kontra XC40 T5 Recharge – czy zmieniłbym decyzję? Test: Renault Koleos 2.0 dCi Initiale Paris – pozorowany przepych Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D AT Family Adventure - test, opinia, spalanie, cena Opel Astra GTC 1,4 Turbo 140 KM Enjoy - więcej mocy! [test autokult.pl] Test: Ford Ranger Raptor kontra Jeep Wrangler Rubicon – dwie różne definicje auta terenowego Mercedes G55 AMG Kompressor 12V Cabrio - test Nowy Jeep Wrangler: zgodny z etosem Test: Hyundai Tucson N-Line – już wiem, dlaczego kochają go Polacy. Oto 5 powodów VW Tiguan - Facelifting, którego nie widać z daleka

Popularne w tym tygodniu:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli 5 mitów o elektrykach i Mercedes EQA, by się z nimi zmierzyć. Tu trzeba spojrzeć szerzej Recenzja Lego Creator Porsche 911: zbuduj sobie dzieło sztuki Pierwsza jazda: DS 9 - wchodzi do segmentu premium na własnych zasadach Nowy Opel Astra. Pierwsze jazdy pokazały, że Niemcy nie poszli na całość Pierwsza jazda: Volkswagen ID.4 GTX to GTI naszych czasów? Nie do końca, ale i tak jest dobry Test: Range Rover Sport 525 HSE - wydaje się bez sensu, ale tu się wszystko zgadza Pierwsza jazda: nowy Mercedes Klasy C to "Baby-Klasa S" o niestereotypowym charakterze Test: Mazda 6 2.0 Skyactiv-G - oldschool w najlepszym wydaniu