Volkswagen Arteon Shooting Brake - sąsiad pozazdrości nie tylko samochodu

Jeśli Volkswageny wydają wam się nudne, to Arteon Shooting Brake ma szansę to zmienić. Tylko czy ładne kombi to też praktyczne kombi?

Volkswagen Arteon miał swoją premierę w 2017 roku i od razu skradł serca klientów. Co najważniejsze, skradł też wiele tych zatwardziałych, które uważały, że volkswagen niczym ich już nie zaskoczy. Arteon ściąga na siebie mnóstwo spojrzeń przy każdej przejażdżce.

Niedawno przeszedł facelfiting, który unowocześnił przede wszystkim wnętrze, ale też wprowadził odmianę Shooting Brake, czyli ładniej narysowane kombi. Ma o 60 l mniejszy bagażnik niż Passat Variant, ale to nadal całkiem pakowne 590 l.

Jeśli miałbym wybrać, co jest najlepszą rzeczą w testowanej wersji, to na pewno jest to silnik 2.0 TSI o mocy 280 KM. Kiedy chcesz, potrafi być bardzo oszczędny. Jeśli masz humor na szybszą jazdę, katapultuje Arteona do 100 km/h w nieco ponad 5 s. To niesamowicie wszechstronny samochód, tak pod względem pakowności, jak i osiągów.

To dlaczego mi się nie podoba?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Lamborghini Huracán LP640-4 VOS – test, opinia, spalanie, cena Chevrolet Malibu 2,0D LTZ - trudne zadanie [test autokult.pl] Volkswagen Golf VII GTI Performance [pierwsza jazda autokult.pl] Test: Peugeot e-208 wygląda świetnie, daleko zajedzie, ale sporo trzeba mu wybaczyć Nowe BMW X4 xDrive 28i - test, opinia, spalanie, cena Czy na pewno potrzebujesz SUV-a? Test Volkswagena Passata Alltrack 2.0 BiTDI. Mazda 3 z silnikiem 2.0 Skyactiv-G pokazuje, że nie potrzeba 3 cylindrów i 8 biegów Transplantologia ekstremalna: za kierownicą Fiata 500 z silnikiem Lamborghini Murcielago Skoda Yeti 1,4 TSI - o rety, Yeti! [test autokult.pl] Citroën C4 2,0 HDI Exclusive - francuska fascynacja [test autokult.pl] Seat Ibiza Cupra - test Hyundai i30 Turbo 1.6T vs Mazda 3 2.0 Skyactiv-G - silnik doładowany czy wolnossący?

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M850i Gran Coupe nie jest prawdziwym BMW. Ale pierwsza Seria 8 też nim nie była Test: Ford Focus Hybrid 1.0 EcoBoost 155 KM - hybrydyzacja wyszła mu na zdrowie Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Test: Nissan X-Trail z silnikiem 1,3 l (160 KM) - mały silnik dla mało wymagających Pierwsza jazda: Opel Crossland po liftingu - w cieniu nowej Mokki Test: Peugeot e-2008 GT – angażujący elektryk, który ma ten sam problem co spalinowy odpowiednik Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł