BMW 540d - mam nadzieję, że szybko nie zniknie

Nowa generacja modelu zawsze niesie ze sobą sporo korzyści, bo auto zyskuje nowocześniejszy wygląd, ciekawe technologie i nowe rozwiązania. Czasem jednak bywa tak, że kolejnej generacji po prostu się obawiamy. Ja tak mam z BMW Serii 5.

Wszystko dlatego, że to jeden z ostatnich modeli tej marki, który jeszcze nie otrzymał atrapy wyglądającej jak zęby bobra z nowej Serii 4 czy jak nos świni w X7 lub Serii 7. Oczywiście w BMW 5 ten grill również nie jest mały, bo z generacji na generację ciągle rósł, natomiast w tym modelu nie rzuca się on tak bardzo w oczy. Moim zdaniem ten samochód wygląda świetnie, zwłaszcza po tym liftingu.

Obawiam się jednak kolejnej podwyżki cen. Testowany przeze mnie egzemplarz naprawdę prezentuje się świetnie. Być może to kwestia tej konfiguracji, ale całość robi ogromne wrażenie. A to wszystko za jedyne 181 860 zł! Jesteście zainteresowani? W sumie istna okazja! Jest tylko jeden haczyk. A mianowicie do tej kwoty musicie tylko doliczyć koszt samochodu, czyli 304 700 zł. Kwota, którą wam wcześniej podałem, to cena samych dodatków. Jak dodacie jedno do drugiego, to wyjdzie wam, że na taki egzemplarz musicie wyłożyć około pół miliona złotych. To dużo, a pamiętajmy, że ceny zwykle z każdą kolejną generacją rosną, a nie spadają.

Testowana Seria 5 to po prostu świetny samochód, który w odmianie 540d jest nie tylko bardzo żwawy, bo 340 KM oraz 700 Nm zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w 4,6 s, ale także ekonomiczny. Nie można również odmówić komfortu podróżowania oraz precyzji prowadzenia, a do tego na jego pokładzie znajduje się mnóstwo systemów, które sprawiają, że Seria 5 jest zalążkiem samochodu autonomicznego. Ale czy na pewno jest aż tak kolorowo i na wszystkim można polegać? Zapraszam do obejrzenia filmu.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowa Honda CR-V: jak poprzedniczka, ale pod każdym względem lepsza Wilk z Domaniewskiej – Aston Martin V12 Vantage S na ulicach Warszawy Test: Mitsubishi Space Star - pierwsze skrzypce gra tu cena Test: Alpine A110S – jedna z niewielu sytuacji, kiedy wolałbym "tę zwykłą" Nowy Volkswagen Caddy czy Touran – kombivan czy minivan? Test: Dacia Sandero Stepway - po kilku dniach udowodniła, że zasługuje na miano crossovera Chevrolet Aveo 1,3 Diesel LT+ - dojrzały maluch [test autokult.pl] Świetna, ale nie doskonała. Test Mazdy MX-5 RF Kia Rio 1,4 WGT XL [test autokult.pl] Hyundai Santa Fe Executive 4WD 2,2 CRDi AT [test autokult.pl] Elektryczne samochody Renault – z ekologią za pan brat [pierwsza jazda autokult.pl] Mercedes Citan 112 Tourer - test roboczego transportera

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M340i xDrive - dżentelmen, który wyznaje stare bawarskie zasady Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: DS 4 to samochód, który kupisz oczami. Albo wcale Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Hyundai Bayon - i20 w nowych ciuszkach Test: Nissan Qashqai - z jednym dużym "ale"