BMW 540d - mam nadzieję, że szybko nie zniknie

Nowa generacja modelu zawsze niesie ze sobą sporo korzyści, bo auto zyskuje nowocześniejszy wygląd, ciekawe technologie i nowe rozwiązania. Czasem jednak bywa tak, że kolejnej generacji po prostu się obawiamy. Ja tak mam z BMW Serii 5.

Wszystko dlatego, że to jeden z ostatnich modeli tej marki, który jeszcze nie otrzymał atrapy wyglądającej jak zęby bobra z nowej Serii 4 czy jak nos świni w X7 lub Serii 7. Oczywiście w BMW 5 ten grill również nie jest mały, bo z generacji na generację ciągle rósł, natomiast w tym modelu nie rzuca się on tak bardzo w oczy. Moim zdaniem ten samochód wygląda świetnie, zwłaszcza po tym liftingu.

Obawiam się jednak kolejnej podwyżki cen. Testowany przeze mnie egzemplarz naprawdę prezentuje się świetnie. Być może to kwestia tej konfiguracji, ale całość robi ogromne wrażenie. A to wszystko za jedyne 181 860 zł! Jesteście zainteresowani? W sumie istna okazja! Jest tylko jeden haczyk. A mianowicie do tej kwoty musicie tylko doliczyć koszt samochodu, czyli 304 700 zł. Kwota, którą wam wcześniej podałem, to cena samych dodatków. Jak dodacie jedno do drugiego, to wyjdzie wam, że na taki egzemplarz musicie wyłożyć około pół miliona złotych. To dużo, a pamiętajmy, że ceny zwykle z każdą kolejną generacją rosną, a nie spadają.

Testowana Seria 5 to po prostu świetny samochód, który w odmianie 540d jest nie tylko bardzo żwawy, bo 340 KM oraz 700 Nm zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w 4,6 s, ale także ekonomiczny. Nie można również odmówić komfortu podróżowania oraz precyzji prowadzenia, a do tego na jego pokładzie znajduje się mnóstwo systemów, które sprawiają, że Seria 5 jest zalążkiem samochodu autonomicznego. Ale czy na pewno jest aż tak kolorowo i na wszystkim można polegać? Zapraszam do obejrzenia filmu.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Rolls-Royce Wraith Black Badge – pośpiech jednak nie poniża Volkswagen Golf VII GTI Performance [pierwsza jazda autokult.pl] Mazda MX-5 po liftingu: najpopularniejszy roadster świata na Trasie Transfogaraskiej Honda CR-V 1,6 i-DTEC Lifestyle - test, opinia, spalanie, cena Hyundai Elantra 1,6 MPI Style - test Nowy Hyundai i30 1.0 T-GDI: godny rywal Astry i Golfa Nowy Opel Astra OPC GTC (2014) - test Škoda Octavia RS 2.0 TDI 4x4 DSG Combi. Przywrócić magię świąt Mercedes-Benz SL500 Edition1 - orgazmotron [test autokult.pl] Jeździłem nową Toyotą Suprą. Spełnia wszystkie oczekiwania, ale prawdziwy potencjał odkryją tunerzy Renault Mégane RS Sport2 (2012) - kanarkowy narkotyk [test autokult.pl] Test: Škoda Kodiaq Laurin&Klement 1,5 TSI 150 KM - luksus na powierzchni skóry

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E to nie tesla-killer. To auto dla tych z drugiego obozu Pierwsza jazda: Peugeot 508 PSE - taki jest najmocniejszy lew w historii Test: Polonez caro kontra VW jetta II - potencjalny dylemat przeciętnego Kowalskiego w latach 90. Vlog: Volkswagen ID.4 już w Polsce. Nawet jego zasięg robi wrażenie Porównanie: 20-letnie Volvo V40 vs. nowe Volvo V60. Naprawdę kiedyś było lepiej? Test: Mazda MX-30 to wszystko, co jest nie tak z elektrykami. I ciągle może mieć sens Pierwsza jazda BMW M3 (i M4 też). Nawet nerki nie przesłonią prawdy o tym aucie! Pierwsza jazda: Renault Arkana - Francuzi wracają do gry (choć na razie bardzo ostrożnie) Test wideo: Volvo XC40 P8 Recharge - pierwsze auto nowej ery u Szwedów Vlog: 5 rzeczy o Dacii Spring. To warto wiedzieć o najtańszym elektryku na rynku Test: Mercedes-Benz A 250 e – hybryda, której nie opłaca się nie kupić Test wideo: Ford Mustang Mach-E - to nie fair!