BMW 540d - mam nadzieję, że szybko nie zniknie

Nowa generacja modelu zawsze niesie ze sobą sporo korzyści, bo auto zyskuje nowocześniejszy wygląd, ciekawe technologie i nowe rozwiązania. Czasem jednak bywa tak, że kolejnej generacji po prostu się obawiamy. Ja tak mam z BMW Serii 5.

Wszystko dlatego, że to jeden z ostatnich modeli tej marki, który jeszcze nie otrzymał atrapy wyglądającej jak zęby bobra z nowej Serii 4 czy jak nos świni w X7 lub Serii 7. Oczywiście w BMW 5 ten grill również nie jest mały, bo z generacji na generację ciągle rósł, natomiast w tym modelu nie rzuca się on tak bardzo w oczy. Moim zdaniem ten samochód wygląda świetnie, zwłaszcza po tym liftingu.

Obawiam się jednak kolejnej podwyżki cen. Testowany przeze mnie egzemplarz naprawdę prezentuje się świetnie. Być może to kwestia tej konfiguracji, ale całość robi ogromne wrażenie. A to wszystko za jedyne 181 860 zł! Jesteście zainteresowani? W sumie istna okazja! Jest tylko jeden haczyk. A mianowicie do tej kwoty musicie tylko doliczyć koszt samochodu, czyli 304 700 zł. Kwota, którą wam wcześniej podałem, to cena samych dodatków. Jak dodacie jedno do drugiego, to wyjdzie wam, że na taki egzemplarz musicie wyłożyć około pół miliona złotych. To dużo, a pamiętajmy, że ceny zwykle z każdą kolejną generacją rosną, a nie spadają.

Testowana Seria 5 to po prostu świetny samochód, który w odmianie 540d jest nie tylko bardzo żwawy, bo 340 KM oraz 700 Nm zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w 4,6 s, ale także ekonomiczny. Nie można również odmówić komfortu podróżowania oraz precyzji prowadzenia, a do tego na jego pokładzie znajduje się mnóstwo systemów, które sprawiają, że Seria 5 jest zalążkiem samochodu autonomicznego. Ale czy na pewno jest aż tak kolorowo i na wszystkim można polegać? Zapraszam do obejrzenia filmu.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowa Toyota Yaris z polską hybrydą to auto tak dobre, że może zagrozić Corolli Transplantologia ekstremalna: za kierownicą Fiata 500 z silnikiem Lamborghini Murcielago Ford Galaxy 2,0 TDCI Titanium - rodzinny, czyli... [test autokult.pl] Audi A3 2,0 TDI Ambiente - pozwól się zaskoczyć [pierwsza jazda autokult.pl] Renault Twingo 0,9 TCe 90 Edition One - pierwsza jazda Nowy Volkswagen Polo 1,2 TSI Highline - pierwsza jazda DS 3 Crossback: opcja dla osób, które chcą wydać nieprzyzwoicie dużo na małe auto Rolls-Royce Phantom Series II - test, opinia, spalanie, cena Tesla Model X P90D. Łatwo ją znienawidzić, jeszcze łatwiej pokochać Pierwsza jazda: Peugeot 3008 i 5008 po liftingu. Skupiono się nie na tym, co trzeba Atleta w garniturze: polski test Maserati Quattroporte GranLusso Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M850i Gran Coupe nie jest prawdziwym BMW. Ale pierwsza Seria 8 też nim nie była Test: Ford Focus Hybrid 1.0 EcoBoost 155 KM - hybrydyzacja wyszła mu na zdrowie Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Test: Nissan X-Trail z silnikiem 1,3 l (160 KM) - mały silnik dla mało wymagających Pierwsza jazda: Opel Crossland po liftingu - w cieniu nowej Mokki Test: Peugeot e-2008 GT – angażujący elektryk, który ma ten sam problem co spalinowy odpowiednik Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł