BMW 540d - mam nadzieję, że szybko nie zniknie

Nowa generacja modelu zawsze niesie ze sobą sporo korzyści, bo auto zyskuje nowocześniejszy wygląd, ciekawe technologie i nowe rozwiązania. Czasem jednak bywa tak, że kolejnej generacji po prostu się obawiamy. Ja tak mam z BMW Serii 5.

Wszystko dlatego, że to jeden z ostatnich modeli tej marki, który jeszcze nie otrzymał atrapy wyglądającej jak zęby bobra z nowej Serii 4 czy jak nos świni w X7 lub Serii 7. Oczywiście w BMW 5 ten grill również nie jest mały, bo z generacji na generację ciągle rósł, natomiast w tym modelu nie rzuca się on tak bardzo w oczy. Moim zdaniem ten samochód wygląda świetnie, zwłaszcza po tym liftingu.

Obawiam się jednak kolejnej podwyżki cen. Testowany przeze mnie egzemplarz naprawdę prezentuje się świetnie. Być może to kwestia tej konfiguracji, ale całość robi ogromne wrażenie. A to wszystko za jedyne 181 860 zł! Jesteście zainteresowani? W sumie istna okazja! Jest tylko jeden haczyk. A mianowicie do tej kwoty musicie tylko doliczyć koszt samochodu, czyli 304 700 zł. Kwota, którą wam wcześniej podałem, to cena samych dodatków. Jak dodacie jedno do drugiego, to wyjdzie wam, że na taki egzemplarz musicie wyłożyć około pół miliona złotych. To dużo, a pamiętajmy, że ceny zwykle z każdą kolejną generacją rosną, a nie spadają.

Testowana Seria 5 to po prostu świetny samochód, który w odmianie 540d jest nie tylko bardzo żwawy, bo 340 KM oraz 700 Nm zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w 4,6 s, ale także ekonomiczny. Nie można również odmówić komfortu podróżowania oraz precyzji prowadzenia, a do tego na jego pokładzie znajduje się mnóstwo systemów, które sprawiają, że Seria 5 jest zalążkiem samochodu autonomicznego. Ale czy na pewno jest aż tak kolorowo i na wszystkim można polegać? Zapraszam do obejrzenia filmu.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Aston Martin V8 Vantage N430 - test Ford Edge 2,0 TDCI 210 KM AT Sport - zadziwiająco europejski Nie jesteś skazany na SUV-a. Nowy Citroën Berlingo to świetne auto dla rodziny Porsche Cayenne diesel 2017 – samochód dla prawdziwych ludzi Volkswagen Cross Polo 1,2 TSI - test, opinia, spalanie, cena Suzuki Grand Vitara 2,4 VVT - tylko makijaż [test autokult.pl] Pierwsza jazda: Opel Zafira-e i Vivaro-e - oba mają szansę na sukces, ale przydałby się mocniejszy silnik Test: Polski Fiat 126p vs. współczesny 20-latek, czyli bitwa na pasy i linki Honda Civic IX 1,8 Sport - centrum sporu [test autokult.pl] Lamborghini Huracán EVO: walka do samego końca Audi odkrywa karty - sprawdzamy co potrafi nowa generacja A6 Nowe Audi A4 B9 2.0 TDI S-Tronic S-Line - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mazda 3 z silnikiem e-Skyactiv X - tankujesz benzynę, jeździsz jak dieslem Wideo: Kia e-Niro - ruszam w poszukiwaniu źródeł energii Test długodystansowy: VW ID.3 Pure Performance – jak pogoda wpływa na zasięg? Test: Peugeot 308 - pokochasz i znienawidzisz Test: Dacia Duster w prestiżu - a gdzie jest twoja cennikowa strefa komfortu? Test: Aston Martin DBX to historyczny sukces marki. Brytyjczycy wreszcie mają auto lepsze od Porsche Test: Kia e-Niro - mów o niej: normalny samochód Test: Nowe Suzuki SX4 S-Cross – dwa punkty widzenia Test: Hyundai Ioniq 5 kontra Tesla Model 3, czyli podróż elektrykiem na dwa sposoby Test: Mercedes-AMG G63 - gdyby absurd miał koła Test: Volkswagen Caddy PanAmericana – kombivan na pokaz Test: nowy Peugeot 308 Hybrid 225 - Francuzi wreszcie odrobili lekcje. Przynajmniej w dużej części