Skoda Octavia RS iV - czy wtyczka i RS idą w parze?

Skoda Octavia RS to po prostu szybka skoda. Czy w takim razie dodanie jej silnika elektrycznego czyni ją lepszą, czy wręcz przeciwnie?

Czy Skoda Octavia RS to samochód sportowy? Nie zgodziłbym się. To Octavia, która fajnie wygląda i żwawo jeździ, ale nie ma w niej zbyt wielu sportowych emocji. Jest za to bardzo praktycznym i wygodnym samochodem, który zwyczajnie sprawdzi się w każdej sytuacji.

Ma duży bagażnik, bardzo przestronne wnętrze i mnóstwo elektronicznych wygód. To na przykład fotele z masażem, czy podgrzewana kanapa z tyłu. Przyjemnie jeździ i przede wszystkim świetnie wygląda.

Czy jednak dodanie "wtyczki" nie zepsuło Octavii RS? W końcu to ponad 200 kg więcej i 245 KM, ale płynące z silnika 1.4 TSI i siły prądu. Odpowiedź nie jest jednoznaczna — wszystko zależy od tego, co cenisz w samochodzie bardziej.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Ranger 3,2 TDCi Wildtrak - universal soldier [pierwsza jazda autokult.pl] Audi Q3 Sport 2.0 TFSI quattro S line - test, opinia, spalanie, cena Audi A4 Avant 2,0 TDI Multitronic - stateczny jegomość [pierwsza jazda autokult.pl] Škoda Octavia RS 245: hot hatch nie do końca. Po prostu szybka skoda Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL SsangYong Korando Quartz 4WD - come back [test autokult.pl] Ford Mondeo 5D 1,6 EcoBoost Titanium - test Test Range Rovera Evoque. Dalej będzie sprzedawał się świetnie, chociażby z racji wyglądu Peugeot 308 1,6 THP Allure - test Test: Mitsubishi Space Star po (kolejnym) liftingu - ma sens tylko w najtańszych wersjach Opel Zafira Tourer Cosmo 1.4 EcoFlex - dwie twarze [test autokult.pl] Lexus GS450h F-Sport - hybrydowy Transformer [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M850i Gran Coupe nie jest prawdziwym BMW. Ale pierwsza Seria 8 też nim nie była Test: Ford Focus Hybrid 1.0 EcoBoost 155 KM - hybrydyzacja wyszła mu na zdrowie Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Test: Nissan X-Trail z silnikiem 1,3 l (160 KM) - mały silnik dla mało wymagających Pierwsza jazda: Opel Crossland po liftingu - w cieniu nowej Mokki Test: Peugeot e-2008 GT – angażujący elektryk, który ma ten sam problem co spalinowy odpowiednik Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł