Skoda Octavia RS iV - czy wtyczka i RS idą w parze?

Skoda Octavia RS to po prostu szybka skoda. Czy w takim razie dodanie jej silnika elektrycznego czyni ją lepszą, czy wręcz przeciwnie?

Czy Skoda Octavia RS to samochód sportowy? Nie zgodziłbym się. To Octavia, która fajnie wygląda i żwawo jeździ, ale nie ma w niej zbyt wielu sportowych emocji. Jest za to bardzo praktycznym i wygodnym samochodem, który zwyczajnie sprawdzi się w każdej sytuacji.

Ma duży bagażnik, bardzo przestronne wnętrze i mnóstwo elektronicznych wygód. To na przykład fotele z masażem, czy podgrzewana kanapa z tyłu. Przyjemnie jeździ i przede wszystkim świetnie wygląda.

Czy jednak dodanie "wtyczki" nie zepsuło Octavii RS? W końcu to ponad 200 kg więcej i 245 KM, ale płynące z silnika 1.4 TSI i siły prądu. Odpowiedź nie jest jednoznaczna — wszystko zależy od tego, co cenisz w samochodzie bardziej.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Peugeot 208 1,2 110 KM Allure - test, opinia, spalanie, cena Škoda Octavia RS 2.0 TDI 4x4 DSG Combi. Przywrócić magię świąt Citroën Grand C4 Picasso BlueHDi 150 - jeszcze lepszy? Nowe BMW X5 M50d - test Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel Nowa Toyota Yaris z polską hybrydą to auto tak dobre, że może zagrozić Corolli Volkswagen Arteon: usportowiony Passat - podejście trzecie Opel Insignia OPC – test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Golf Variant VII 2,0 TDI Highline vs. Ford Focus Kombi 1,6 EcoBoost Titanium - test Audi e-tron: to nie jest po prostu elektryczne Audi. Tu trzeba spojrzeć szerzej Ford Focus 1,5 EcoBoost Titanium vs. Seat Leon FR 1,8 TSI DSG - test Test: Rolls-Royce Wraith Black Badge – pośpiech jednak nie poniża

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E to nie tesla-killer. To auto dla tych z drugiego obozu Test: Audi V8 z 1991 r. - idealne do szybkiego transportu. Pokazuje siłę quattro Porównanie: 20-letnie Volvo V40 vs. nowe Volvo V60. Naprawdę kiedyś było lepiej? Pierwsza jazda Porsche 911 GT3: krok poza kres możliwości Test wideo: Ford Mustang Mach-E - to nie fair! Test wideo: Wakacje w samochodzie - 3 sposoby, by uniknąć hotelu Test: BMW 640i GT - najdziwniejsze, ale i najlepsze, jeśli je poznasz Test: Seat Leon 1.4 e-Hybrid (204 KM) - ta wersja przekonała mnie nie tylko ceną Test: Mitsubishi Outlander PHEV – w Tatrach odkryłem w nim sens i… geny Lancera Evo! Test: Toyota Land Cruiser - jak zabraknie pokory to napędy nie pomogą Test: Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Test: Hyundai Kona FL - po liftingu wyposażenie potrafi zaskoczyć