Skoda Octavia RS iV - czy wtyczka i RS idą w parze?

Skoda Octavia RS to po prostu szybka skoda. Czy w takim razie dodanie jej silnika elektrycznego czyni ją lepszą, czy wręcz przeciwnie?

Czy Skoda Octavia RS to samochód sportowy? Nie zgodziłbym się. To Octavia, która fajnie wygląda i żwawo jeździ, ale nie ma w niej zbyt wielu sportowych emocji. Jest za to bardzo praktycznym i wygodnym samochodem, który zwyczajnie sprawdzi się w każdej sytuacji.

Ma duży bagażnik, bardzo przestronne wnętrze i mnóstwo elektronicznych wygód. To na przykład fotele z masażem, czy podgrzewana kanapa z tyłu. Przyjemnie jeździ i przede wszystkim świetnie wygląda.

Czy jednak dodanie "wtyczki" nie zepsuło Octavii RS? W końcu to ponad 200 kg więcej i 245 KM, ale płynące z silnika 1.4 TSI i siły prądu. Odpowiedź nie jest jednoznaczna — wszystko zależy od tego, co cenisz w samochodzie bardziej.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Arteon: usportowiony Passat - podejście trzecie Hyundai Santa Fe Executive 4WD 2,2 CRDi - przepis na wyższy procent [pierwsza jazda autokult.pl] Ford Fiesta 1,4 Duratec Trend SVP - tego chcieliście [test autokult.pl] Test Mazdy MX-5 2.0 Sky-G - maksimum frajdy przy minimum komfortu Toyota Yaris Hybrid 100 Dynamic - misja 3,4 [test autokult.pl] Ford Tourneo Connect [pierwsza jazda] Toyota Corolla 1.8 Hybrid LPG: już taniej nie pojedziesz Pierwsza jazda: Opel Insignia Grand Sport po liftingu - po przodzie ją poznacie Mercedes-Benz GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - lubi zaskakiwać [test autokult.pl] Volvo V60 D3 Ocean Race - inne spojrzenie [test autokult.pl] Mercedes-Benz CLA200 - w ofensywie [test autokult.pl] Test DS7 Crossback PureTech 225: stylowa propozycja dla szukających wygody

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test wideo Ferrari 812 Competizione na torze Fiorano. Takie auto zdarza się raz w historii Test: Porsche 911 Targa 4S - ma wyglądać, a nie jeździć Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Test długodystansowy: VW ID.3 – chce być gadżetem na kołach, ale jeszcze się tego uczy Test: Fiat 500 - napęd elektryczny zmienia mniej, niż myślisz Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E GT to elektryk all in one. Jak spisał się w trasie przez pół Polski?