Test wideo: Skoda Octavia RS iV - czy wtyczka i RS idą w parze?

Skoda Octavia RS to po prostu szybka skoda. Czy w takim razie dodanie jej silnika elektrycznego czyni ją lepszą, czy wręcz przeciwnie?

Skoda Octavia RS – test wideo

Czy Skoda Octavia RS to samochód sportowy? Nie zgodziłbym się. To Octavia, która fajnie wygląda i żwawo jeździ, ale nie ma w niej zbyt wielu sportowych emocji. Jest za to bardzo praktycznym i wygodnym samochodem, który zwyczajnie sprawdzi się w każdej sytuacji.

Ma duży bagażnik, bardzo przestronne wnętrze i mnóstwo elektronicznych wygód. To na przykład fotele z masażem, czy podgrzewana kanapa z tyłu. Przyjemnie jeździ i przede wszystkim świetnie wygląda.

Czy jednak dodanie "wtyczki" nie zepsuło Octavii RS? W końcu to ponad 200 kg więcej i 245 KM, ale płynące z silnika 1.4 TSI i siły prądu. Odpowiedź nie jest jednoznaczna — wszystko zależy od tego, co cenisz w samochodzie bardziej.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test wideo: Honda CR-V – wymyślanie koła na nowo Test: Peugeot e-208 wygląda świetnie, daleko zajedzie, ale sporo trzeba mu wybaczyć Czy hybrydowy SUV ze skrzynią E-CVT nadaje się na wyjazd w góry? Toyota C-HR w Alpach Test Fiat 124 Spider Lusso - Włosi wszystko robią po swojemu Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Chevrolet Cruze HB 1,8 LTZ - kompakt z ambicjami [test autokult.pl] Mazda 6 2,2 SkyActiv-D SkyPassion - test Pierwsza jazda Maserati Grecale: czy warto czekać jeszcze pół roku? Renault Master 4x4 z napędem Oberaigner: twarda sztuka do pracy Zamiast Singera? Za kierownicą Jaguara E-Type FHC od CKL Developments Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test Volvo V40 T3 Momentum - 3 w 1? [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen Taigo – puchowa kurtka w Afryce? Pierwsza jazda: Ford Tourneo Connect – gdzieś już to grali McLaren Artura wygląda jak wszystkie przed nim, ale jest przełomowy. Tak jeździ hybryda z 680 KM na tył