Suzuki Swift Sport - oddajcie mi moje konie!

Suzuki Swift Sport nigdy nie było bardzo szybkie, ale zawsze miało w sobie "to coś". Dawało po prostu bardzo dużą radość z jazdy. I gdzie się to podziało?

Suzuki Swift Sport. Fajny, mały hatchback ze sportowym zacięciem, który od niedawna oferowany jest jako hybryda. Tylko że wiecie co? Jest z nim parę problemów, a ta hybryda wcale ich nie rozwiązuje.

Suzuki Swift Sport może nie wygląda groźnie, ale w poprzednich generacjach zdążył zebrać sporą grupę fanów. Tak, jak poprzednik, ma dwa wydechy, większe koła, lepsze hamulce i mocniejszy silnik niż słabsze wersje.

Jako miękka hybryda Swift Sport dostaje mocniejszy akumulator i układ rozrusznika-startera o podniesionym do 48V napięciu. Dzięki temu układ start-stop działa bardzo płynnie, a prędkość maksymalna wzrosła do 220 km/h. Swift Sport nie jest jednak demonem prędkości. Dlaczego? Obejrzyjcie film.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Honda Accord 2,4 i-VTEC Executive - typ niepozorny [test autokult.pl] Ford Ranger vs. Nissan Navara - co się zmieniło w pickupach? [test autokult.pl] Test Range Rovera Evoque. Dalej będzie sprzedawał się świetnie, chociażby z racji wyglądu Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM – test spalania Test: Peugeot e-2008 GT – angażujący elektryk, który ma ten sam problem co spalinowy odpowiednik Jeep Cherokee Trailhawk V6 3.2 A9 4WD - test Skoda Arctic Circle Expedition 2018. 4x4 w Laponii Peugeot 208 1,2 PureTech Active "Bez barier" - test Škoda Roomster 1,4 MPI Ambition - wielozadaniowość i anonimowość [test autokult.pl] Czy kosmetyki samochodowe W5 Carcare są skuteczne? [konkurs i test autokult.pl] Mazda CX-3 1.5 SKY-D 105 KM FWD - test, opinia, spalanie, cena Peugeot Expert Tepee 2,0 HDi Active L2 - van uniwersalny? [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M850i Gran Coupe nie jest prawdziwym BMW. Ale pierwsza Seria 8 też nim nie była Test: Ford Focus Hybrid 1.0 EcoBoost 155 KM - hybrydyzacja wyszła mu na zdrowie Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Test: Nissan X-Trail z silnikiem 1,3 l (160 KM) - mały silnik dla mało wymagających Pierwsza jazda: Opel Crossland po liftingu - w cieniu nowej Mokki Test: Peugeot e-2008 GT – angażujący elektryk, który ma ten sam problem co spalinowy odpowiednik Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł