Suzuki Swift Sport - oddajcie mi moje konie!

Suzuki Swift Sport nigdy nie było bardzo szybkie, ale zawsze miało w sobie "to coś". Dawało po prostu bardzo dużą radość z jazdy. I gdzie się to podziało?

Suzuki Swift Sport. Fajny, mały hatchback ze sportowym zacięciem, który od niedawna oferowany jest jako hybryda. Tylko że wiecie co? Jest z nim parę problemów, a ta hybryda wcale ich nie rozwiązuje.

Suzuki Swift Sport może nie wygląda groźnie, ale w poprzednich generacjach zdążył zebrać sporą grupę fanów. Tak, jak poprzednik, ma dwa wydechy, większe koła, lepsze hamulce i mocniejszy silnik niż słabsze wersje.

Jako miękka hybryda Swift Sport dostaje mocniejszy akumulator i układ rozrusznika-startera o podniesionym do 48V napięciu. Dzięki temu układ start-stop działa bardzo płynnie, a prędkość maksymalna wzrosła do 220 km/h. Swift Sport nie jest jednak demonem prędkości. Dlaczego? Obejrzyjcie film.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI kontra Peugeot 308 SW 1.2 THP - porównanie kompaktowych kombi Nowy Opel Astra (2016) 1.4 Turbo Elite - test, opinia, spalanie, cena Test: Mazda CX-5 w wydaniu na 2021 rok - małymi krokami do przodu Volvo S90 i V90 - nowy rywal dla niemieckiej trójki w segmencie E Test Opla Zafiry Life: rodzinny van na nowo Mercedes-Benz Vito Tourer 111 CDI (2015) - test Kia Sportage 2,0 CRDi 184 KM 4WD ATE XL [test autokult.pl] Volkswagen CrossTouran 2.0 TDI DSG - test Skoda Scala: pierwsza jazda nowym rywalem VW Golfa Toyota Corolla Hybrid. Wielka zmiana w japońskim kompakcie Ford S-Max 1.5 EcoBoost Titanium - test, opinia, spalanie, cena Test nowego Mitsubishi Outlandera 2.0 4WD CVT po 100 zmianach

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Audi RS 3. Zabójca plakatów jedzie bokiem Offroad Marcina: Fiat Panda Cross - w terenie dwa cylindry to za mało Test: Porsche Panamera Turbo S e-hybrid - absurd! Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Pierwsza jazda: Volvo C40 - to coś więcej niż XC40 ze ściętym dachem Pierwsza jazda: Cupra Born – do pełni szczęścia brakuje ważnego elementu Offroad Marcina: rajdowa kontra seryjna Toyota Land Cruiser. Sprawdzam różnice Pierwsza jazda: Volkswagen Polo po liftingu - więcej gadżetów Pierwsza jazda: Porsche Macan GTS po drugim liftingu - to będzie udane pożegnanie Pierwsza jazda: Peugeot e-Partner i Citroën ë-Berlingo – są praktyczniejsze, niż może się wydawać Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd