Suzuki Swift Sport - oddajcie mi moje konie!

Suzuki Swift Sport nigdy nie było bardzo szybkie, ale zawsze miało w sobie "to coś". Dawało po prostu bardzo dużą radość z jazdy. I gdzie się to podziało?

Suzuki Swift Sport. Fajny, mały hatchback ze sportowym zacięciem, który od niedawna oferowany jest jako hybryda. Tylko że wiecie co? Jest z nim parę problemów, a ta hybryda wcale ich nie rozwiązuje.

Suzuki Swift Sport może nie wygląda groźnie, ale w poprzednich generacjach zdążył zebrać sporą grupę fanów. Tak, jak poprzednik, ma dwa wydechy, większe koła, lepsze hamulce i mocniejszy silnik niż słabsze wersje.

Jako miękka hybryda Swift Sport dostaje mocniejszy akumulator i układ rozrusznika-startera o podniesionym do 48V napięciu. Dzięki temu układ start-stop działa bardzo płynnie, a prędkość maksymalna wzrosła do 220 km/h. Swift Sport nie jest jednak demonem prędkości. Dlaczego? Obejrzyjcie film.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Lamborghini Sián FKP 37 z klocków lego: 50 odcieni zielonego Porsche Cayenne Turbo: pozwoliło mi zrozumieć magię tej marki. Wcale nie chodzi o silnik z tyłu Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N BMW 118i (F20) Sport Line M/T - mieszane uczucia [test autokult.pl] Test: Mercedes-AMG GT R i Audi RS 6 na trasie GSMP Limanowa - wyścig górski! Oszczędny, szybki, praktyczny. Opel zaprezentował flagowego SUV-a Hyundai Santa Fe Executive 4WD 2,2 CRDi - przepis na wyższy procent [pierwsza jazda autokult.pl] Test: Hyundai Ioniq Electric po liftingu i dwa powody, dlaczego wolałbym starszą wersję Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji Test: Mercedes-Benz GLA 200 - czy SUV premium z silnikiem 1.3 ma sens? Renault Talisman 1.6 TCe150 4Control - test, opinia, spalanie, cena Ford B-MAX 1,0 EcoBoost & 1,6 TDCi Titanium X [pierwsza jazda autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E to nie tesla-killer. To auto dla tych z drugiego obozu Pierwsza jazda: Peugeot 508 PSE - taki jest najmocniejszy lew w historii Test: Polonez caro kontra VW jetta II - potencjalny dylemat przeciętnego Kowalskiego w latach 90. Vlog: Volkswagen ID.4 już w Polsce. Nawet jego zasięg robi wrażenie Porównanie: 20-letnie Volvo V40 vs. nowe Volvo V60. Naprawdę kiedyś było lepiej? Test: Mazda MX-30 to wszystko, co jest nie tak z elektrykami. I ciągle może mieć sens Pierwsza jazda BMW M3 (i M4 też). Nawet nerki nie przesłonią prawdy o tym aucie! Pierwsza jazda: Renault Arkana - Francuzi wracają do gry (choć na razie bardzo ostrożnie) Test wideo: Volvo XC40 P8 Recharge - pierwsze auto nowej ery u Szwedów Vlog: 5 rzeczy o Dacii Spring. To warto wiedzieć o najtańszym elektryku na rynku Test: Mercedes-Benz A 250 e – hybryda, której nie opłaca się nie kupić Test: Quattro - rodzaje i działanie legendarnego napędu