Test: Volkswagen Tiguan FL - zmiany są, ale mało znaczą

Volkswagen Tiguan to niekwestionowany bestseller. Do tej pory sprzedawał się świetnie - czy więc możliwe, żeby po liftingu zyskał na tyle, by trafić do jeszcze większej liczby klientów? Zapraszam na film.

Volkswagen Tiguan (2021) - test wideo

W 2019 roku Volkswagen Tiguan sprzedał się w liczbie aż 900 tys. sztuk. Wszystko w ciągu jednego roku! To z pewnością jeden z najpopularniejszych modeli w ofercie, który po prostu ma wszystko, czego możesz potrzebować.

Ma przecież wygodne fotele i spore wnętrze, ponad 600-litrowy bagażnik i sporo nowoczesnej elektroniki, która i dba o bezpieczeństwo, i o komfort podróżujących. Dodajmy do tego ładny wygląd, który może i jest bardzo zachowawczy, ale przez to podoba się prawie każdemu. Ten samochód jest skazany na sukces.

Lifting upodobnił Tiguana do nowszych modeli Volkswagena. Linie zewnętrzne są więc bardziej obłe, a w środku zniknęła część fizycznych przycisków i pokręteł. Kosmetyczne unowocześnienie bestselleru jest więc widoczne gołym okiem, ale czy klient dostał cokolwiek, czego nie miał wcześniej?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Czy oprócz charakteru oferuje coś więcej? Jaguar XF Sportbrake 25t Portfolio Mercedes-Benz Citan 111 CDI Mixto - test Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI kontra Peugeot 308 SW 1.2 THP - porównanie kompaktowych kombi Peugeot 3008 2,0 HDI FAP 150 Allure – dlaczego nie? [test autokult.pl] Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde - gdzie jest czwarty listek? [test autokult.pl] Pierwsza jazda: nowa Kia Sorento ma zalety poprzedniczki i w końcu stała się hybrydą Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM – test spalania Jak oszczędna jest hybryda w mieście? Sprawdziłem to na przykładzie Toyoty RAV4 Lancia Delta 1,9 TwinTurbo Multijet Hard Black Platinum - twardy i czarny [18+] [test autokult.pl] Audi A6 Avant - polska premiera [pierwsza jazda autokult.pl] Audi RS4 B5 [auto fascynacje] Mazda MX-5 po liftingu: najpopularniejszy roadster świata na Trasie Transfogaraskiej

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M850i Gran Coupe nie jest prawdziwym BMW. Ale pierwsza Seria 8 też nim nie była Test: Ford Focus Hybrid 1.0 EcoBoost 155 KM - hybrydyzacja wyszła mu na zdrowie Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Test: Nissan X-Trail z silnikiem 1,3 l (160 KM) - mały silnik dla mało wymagających Pierwsza jazda: Opel Crossland po liftingu - w cieniu nowej Mokki Test: Peugeot e-2008 GT – angażujący elektryk, który ma ten sam problem co spalinowy odpowiednik Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł