Test: Volkswagen Tiguan FL - zmiany są, ale mało znaczą

Volkswagen Tiguan to niekwestionowany bestseller. Do tej pory sprzedawał się świetnie - czy więc możliwe, żeby po liftingu zyskał na tyle, by trafić do jeszcze większej liczby klientów? Zapraszam na film.

Volkswagen Tiguan (2021) - test wideo

W 2019 roku Volkswagen Tiguan sprzedał się w liczbie aż 900 tys. sztuk. Wszystko w ciągu jednego roku! To z pewnością jeden z najpopularniejszych modeli w ofercie, który po prostu ma wszystko, czego możesz potrzebować.

Ma przecież wygodne fotele i spore wnętrze, ponad 600-litrowy bagażnik i sporo nowoczesnej elektroniki, która i dba o bezpieczeństwo, i o komfort podróżujących. Dodajmy do tego ładny wygląd, który może i jest bardzo zachowawczy, ale przez to podoba się prawie każdemu. Ten samochód jest skazany na sukces.

Lifting upodobnił Tiguana do nowszych modeli Volkswagena. Linie zewnętrzne są więc bardziej obłe, a w środku zniknęła część fizycznych przycisków i pokręteł. Kosmetyczne unowocześnienie bestselleru jest więc widoczne gołym okiem, ale czy klient dostał cokolwiek, czego nie miał wcześniej?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Mazdy MX-5 2.0 Sky-G - maksimum frajdy przy minimum komfortu Nowa Honda Jazz – ostatni przedstawiciel starej szkoły Test Renault Twingo III 0.9 TCe [wideo] Volkswagen Arteon: usportowiony Passat - podejście trzecie Mercedes A250e - "tryb pustynny" rządzi Ford Kuga 2,0 TDCi Trend - odsłona druga [pierwsza jazda autokult.pl] Test wideo: Porsche 911 GT3 - poświęcisz bardzo wiele, ale nie będziesz żałował Test: Peugeot e-2008 GT – angażujący elektryk, który ma ten sam problem co spalinowy odpowiednik Mercedes-Benz SL500 Edition1 - orgazmotron [test autokult.pl] Suzuki Baleno 1.2 DualJet: budżetowy rywal Fiata Tipo? Hybryda w terenie? Toyota RAV4 pokazuje, że można Pierwsza jazda: Peugeot 3008 i 5008 po liftingu. Skupiono się nie na tym, co trzeba

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen ID.3 Pro S - "Don't worry, be happy" Test: Hyundai i30 N po liftingu - czy z automatem jest tak samo dobry, jak z ręczną skrzynią? Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Porównanie: Ford Puma ST vs Kawasaki Ultra LX - półtora litra na dwa sposoby Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Pierwsza jazda: nowy Lexus NX - klienci już rzucili się do salonów Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd