RAM 1500 z LPG - sprawdzałem dla was dziwne rzeczy

Amerykańskie samochody znane są głównie z tego, że są większe od europejskich. Rozmiar przekłada się też na pojemność silników, a co za tym idzie - na ich apetyt na paliwo. A co jeśli chcemy mieć dużego pick-upa, a nie chcemy wydawać majątku na paliwo?

Niedawno w naszej redakcji gościł RAM 1500 w odmianie LongHorn, która jest 100-procentowym potwierdzeniem, że ten amerykański pick-up może być zarówno samochodem pracującym, jak i limuzyną do użytku na co dzień. Jest tutaj bardziej niż luksusowo niż w zwykłej wersji.

Pod maską znajduje się potężna jednostka Hemi o pojemności 5,7 l, generująca 401 koni mechanicznych. Samochód ma spory apetyt na benzynę, jednak nasz egzemplarz wyposażony był w instalację autogazu, założoną bezpośrednio przez europejskiego importera AEC. Jej działanie nie pogarsza osiągów, a zużycie LPG jest niewiele większe od zużycia benzyny.

RAM 1500 wzbudził spore zainteresowanie naszych widzów i czytelników, dlatego powstał film, który jest odpowiedzią na najczęściej zadawane pytania dotyczące tego samochodu. Zapraszamy do oglądania.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

BMW 218d Active Tourer Luxury Line - test Pierwsza jazda: Audi Q5 po liftingu - drobne poprawki udanego projektu Iveco Daily 35S15 V/P - tydzień z Superbohaterem [test autokult.pl] Mercedes Klasy V - niedoskonały, ale i tak każdy go chce Uczta dla zmysłów: pierwsza jazda Astonem Martinem DB11 V8 na filmie Volkswagen Golf Variant VII 2,0 TDI Highline vs. Ford Focus Kombi 1,6 EcoBoost Titanium - test Škoda Superb Sportline - autostradowa lokomotywa dla pragmatyka Gran turismo ery science-fiction: test Audi A7 na polskich drogach Test: Renault Zoe R135 pokazuje, że rozmowy o zasięgu można odłożyć na bok. Są ważniejsze rzeczy Fiat Panda 1,3 MultiJet Dynamic - włoski wózek na zakupy [test autokult.pl] Infiniti Q60S 3.0 t: gdy liczy się tylko wygląd i moc Audi RS4 B5 [auto fascynacje]

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M850i Gran Coupe nie jest prawdziwym BMW. Ale pierwsza Seria 8 też nim nie była Test: Ford Focus Hybrid 1.0 EcoBoost 155 KM - hybrydyzacja wyszła mu na zdrowie Test: Nissan X-Trail z silnikiem 1,3 l (160 KM) - mały silnik dla mało wymagających Pierwsza jazda: Opel Crossland po liftingu - w cieniu nowej Mokki Test: Peugeot e-2008 GT – angażujący elektryk, który ma ten sam problem co spalinowy odpowiednik Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł