Toyota Corolla na rok 2021. Ceny modelu w Polsce

Toyota Corolla na rok 2021. Ceny modelu w Polsce

Nadwozie kombi można połączyć z uterenowioną wersją wyposażenia Trek.
Nadwozie kombi można połączyć z uterenowioną wersją wyposażenia Trek.
Źródło zdjęć: © fot. Michał Zieliński
Aleksander Ruciński
30.12.2020 14:27, aktualizacja: 16.03.2023 15:05

Corolla to absolutny hit sprzedaży na świecie. Polska nie jest tu wyjątkiem. Klienci pokochali rozbudowaną ofertę, oszczędny napęd i bogate wyposażenie. I to pomimo cen nierzadko wyższych niż u konkurencji. Polski importer pochwalił się już kwotami na rok 2021.

Corolla jest oferowana w trzech wersjach nadwozia, pięciu wyposażenia i z sześcioma rodzajami napędu. Hatchback, Kombi TS oraz Sedan różnią się jednak od siebie nie tylko kształtem karoserii, ale też technikaliami. Sprawia to, że każdą z propozycji należy traktować oddzielnie. Robi to zresztą sama Toyota, która dla poszczególnych nadwozi przewidziała zupełnie różne silniki.

Szukając topowego, 184-konnego wydania jesteśmy więc skazani na hatchbacka i kombi, z kolei benzynowe 1.5 stanowiące złoty środek i alternatywę dla hybrydy dostaniemy tylko w sedanie. Decydując się na Corollę powinniśmy więc zacząć przede wszystkim od wersji nadwozia:

Toyota Corolla (2021) - ceny minimalne wersji silnikowych z podziałem na rodzaj nadwozia:

Hatchback:

  • 1.2 Turbo 116 KM 6MT - od 77 900 zł
  • 1.2 Turbo 116 KM Multidrive S - od 84 400 zł
  • 1.8 Hybrid 122 KM e-CVT - od 92 900 zł
  • 2.0 Hybrid Dynamic Force 184 KM e-CVT - od 108 900 zł

Sedan:

  • 1.5 VVT-i 125 KM 6 M/T - od 79 900 zł
  • 1.5 VVT-i 125 KM Multidrive S - od 94 900 zł
  • 1.8 Hybrid 122 KM e-CVT - od 96 900 zł

TS Kombi:

  • 1.2 Turbo 116 KM 6MT - od 80 990 zł
  • 1.2 Turbo 116 KM Multidrive S - od 87 400 zł
  • 1.8 Hybrid 122 KM e-CVT - od 95 900 zł
  • 2.0 Hybrid Dynamic Force 184 KM e-CVT - od 112 900 zł

Corolla niezależnie od opcji nadwoziowej dostępna jest w 4 wersjach wyposażenia. Wyjątkiem jest tu dodatkowe wydanie Trek, zarezerwowane tylko dla kombi. Z podobną sytuacją mamy do czynienia m.in. w Skodzie oferującej Octavię Scout.

Już standardowe wyposażenie japońskiego kompaktu nie daje powodów do narzekań. Znajdziemy tu m.in klimatyzację automatyczną, 16-calowe felgi aluminiowe, pakiet systemów wsparcia kierowcy czy skórzaną kierownicę.

Ci, którym bardziej zależy na większej liczbie dodatków i atrakcyjnym wyglądzie zawsze mogą wybrać jedną z bogatszych odmian, z naciskiem na usportowioną GR Sport, która charakteryzuje się dwukolorowym nadwoziem, pakietem aerodynamicznym i większymi felgami.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)