Toyota Corolla na rok 2021. Ceny modelu w Polsce

Corolla to absolutny hit sprzedaży na świecie. Polska nie jest tu wyjątkiem. Klienci pokochali rozbudowaną ofertę, oszczędny napęd i bogate wyposażenie. I to pomimo cen nierzadko wyższych niż u konkurencji. Polski importer pochwalił się już kwotami na rok 2021.

Corolla jest oferowana w trzech wersjach nadwozia, pięciu wyposażenia i z sześcioma rodzajami napędu. Hatchback, Kombi TS oraz Sedan różnią się jednak od siebie nie tylko kształtem karoserii, ale też technikaliami. Sprawia to, że każdą z propozycji należy traktować oddzielnie. Robi to zresztą sama Toyota, która dla poszczególnych nadwozi przewidziała zupełnie różne silniki.
Szukając topowego, 184-konnego wydania jesteśmy więc skazani na hatchbacka i kombi, z kolei benzynowe 1.5 stanowiące złoty środek i alternatywę dla hybrydy dostaniemy tylko w sedanie. Decydując się na Corollę powinniśmy więc zacząć przede wszystkim od wersji nadwozia:

Toyota Corolla (2021) - ceny minimalne wersji silnikowych z podziałem na rodzaj nadwozia:
Hatchback:
- 1.2 Turbo 116 KM 6MT — od 77 900 zł
- 1.2 Turbo 116 KM Multidrive S — od 84 400 zł
- 1.8 Hybrid 122 KM e-CVT — od 92 900 zł
- 2.0 Hybrid Dynamic Force 184 KM e-CVT — od 108 900 zł
Zobacz również: Test: Toyota Mirai - piję wodę z wydechu
Sedan:
- 1.5 VVT-i 125 KM 6 M/T — od 79 900 zł
- 1.5 VVT-i 125 KM Multidrive S — od 94 900 zł
- 1.8 Hybrid 122 KM e-CVT — od 96 900 zł

TS Kombi:
- 1.2 Turbo 116 KM 6MT — od 80 990 zł
- 1.2 Turbo 116 KM Multidrive S — od 87 400 zł
- 1.8 Hybrid 122 KM e-CVT — od 95 900 zł
- 2.0 Hybrid Dynamic Force 184 KM e-CVT — od 112 900 zł
Corolla niezależnie od opcji nadwoziowej dostępna jest w 4 wersjach wyposażenia. Wyjątkiem jest tu dodatkowe wydanie Trek, zarezerwowane tylko dla kombi. Z podobną sytuacją mamy do czynienia m.in. w Skodzie oferującej Octavię Scout.
Już standardowe wyposażenie japońskiego kompaktu nie daje powodów do narzekań. Znajdziemy tu m.in klimatyzację automatyczną, 16-calowe felgi aluminiowe, pakiet systemów wsparcia kierowcy czy skórzaną kierownicę.

Ci, którym bardziej zależy na większej liczbie dodatków i atrakcyjnym wyglądzie zawsze mogą wybrać jedną z bogatszych odmian, z naciskiem na usportowioną GR Sport, która charakteryzuje się dwukolorowym nadwoziem, pakietem aerodynamicznym i większymi felgami.
Obserwuj nas na Google News:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze