Mercedes Klasy V - niedoskonały, ale i tak każdy go chce

Czy Klasa V jest klasą samą w sobie?

Ten samochód można spotkać na postojach taksówek oraz na parkingach przed lotniskami i hotelami. Klasa V jest bardzo popularna wśród ludzi, którzy realizują zarobkowy przewóz osób. Na czym polega jej fenomen? Przecież jest dużo tańszych alternatyw na rynku. Magia może być zaklęta w znaczku na masce, gdyż sporo osób kojarzy markę Mercedes z luksusem i niezawodnością.

W tym filmie zobaczycie, jak zmieniła się klasa V po kuracji odświeżającej, która miała miejsce w 2019 roku. Czy subtelne zmiany wizualne to jedyne nowości?
Zapraszamy do oglądania!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

BMW 630d GT xDrive: zagadka pochodzenia rozwiązana Peugeot 508 SW 2,0 HDI Allure - francuz w Bundeslidze? [test autokult.pl] Aston Martin V8 Vantage N430 - test Jedyny taki pick-up na świecie. Škoda Mountiaq to dzieło studentów, które pozostanie unikatem Test: Audi e-tron Sportback 55 quattro – tak wygląda życie z twoim następnym, następnym, następnym samochodem Toyota RAV4 - SUV czy jednak terenówka? [wideotest autokult.pl] Toyota Aygo X-Cite - test Chevrolet Trax LTZ 1,4T 4x4 6MT - test Opel Adam Rocks 1.0 Turbo – maluch z ambicjami Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG vs Mini Cooper S - powrót do przyszłości [test autokult.pl] Pierwsza jazda Fordem Kugą plug-in hybrid: sprawdzi się w mieście, ale czekam na "klasyczny" napęd Citroën C4 2,0 HDI Exclusive - francuska fascynacja [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz 240 TD (S123) – świat zwolnił na blisko pół miliona kilometrów Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Test: Renault Megane R.S. po liftingu - Francuzi wciąż udowadniają, że potrafią robić emocjonujące hot-hatche Test: hybrydowa Toyota Yaris zimą. Sprawdziłem, czy w tych warunkach ma słabe punkty Pierwsza jazda: Škoda Enyaq iV to znak, że koniec świata jest bliski. Po nim przyjdzie inny, lepszy Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Pierwsza jazda: Toyota Hilux po liftingu - z większym dieslem i (pseudo)skórą w kabinie Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Test: Mazda CX-5 w wydaniu na 2021 rok - małymi krokami do przodu Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu!