Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Audi RS 5 Sportback: czego bało się Audi? Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Porsche Cayenne Turbo: pozwoliło mi zrozumieć magię tej marki. Wcale nie chodzi o silnik z tyłu Citroën DS5 2,0 HDI Hybrid4 Airdream So Chic - witaj w przyszłości [test autokult.pl] Volvo V60 kontra Mercedes Klasy C i Audi A4. Porównanie najlepszych kombi klasy średniej niższej Nowy Ford Transit 2,2 TDCi Trend L3 H2 350 - test Test: Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę? Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 150 Allure - pakowny francuz [test autokult.pl] Citroën C4 Picasso 1,6 THP Exclusive - test Chevrolet Cruze HB 1,8 LTZ - kompakt z ambicjami [test autokult.pl] Test: Mercedes Sprinter furgon 314 CDI - jednak im prościej, tym lepiej Peugeot 508 SW 2,0 HDI Allure - francuz w Bundeslidze? [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Test długodystansowy: VW ID.3 – chce być gadżetem na kołach, ale jeszcze się tego uczy Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test wideo Ferrari 812 Competizione na torze Fiorano. Takie auto zdarza się raz w historii Test: Porsche 911 Targa 4S - ma wyglądać, a nie jeździć Test: Fiat 500 - napęd elektryczny zmienia mniej, niż myślisz Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E GT to elektryk all in one. Jak spisał się w trasie przez pół Polski? Test: Audi Q4 e-tron 40 przypomina, że nie zawsze trzeba się wychylać