Renault Clio E-TECH Hybrid. Test miejskiego malucha na torze wyścigowym

Partner akcji: Renault

39 litrów benzyny w baku. Zasięg? 900 kilometrów. Idealne auto do miasta. Ale po co pojechaliśmy nim na profesjonalny tor wyścigowy?

W Renault Clio E-TECH mamy do wyboru trzy tryby jazdy wykorzystujące zaawansowaną hybrydę, do której opracowania Renault wykorzystało know-how zdobyte przez zespół marki w Formule1.

Układ napędowy hybrydy składa się z dwóch silników elektrycznych oraz silnika benzynowego.

Clio ma też litowo-jonowy akumulator trakcyjny magazynujący energię oraz przekładnię ze sprzęgłem kłowym.

I to w tej przekładni tkwi tajemnica sukcesu miejskiego malucha, którego testem zajęli się wspólnie: Błażej Żuławski, dziennikarz motoryzacyjny oraz Anna "Ganczi" Gańczarek-Rał, kierowca wyścigowy.

Partner akcji: Renault

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Media corner:

W jaki sposób sfinansować kurs prawa jazdy? Pieszy (nie)zawsze ma rację? Co robić gdy straż miejska wzywa w charakterze świadka Audi e-tron Sportback - galeria zdjęć Filipa Blanka Czego oczy nie widzą Lampy robocze w ofercie OSRAM Nowe LED-owe światła do jazdy dziennej firmy OSRAM Internetowy Salon Lexusa. Jak kupić auto online? Wyprzedaż samochodów 2016 - nowe auto w zasięgu ręki 125 lat Škody – warto wspólnie świętować Jak przygotować auto na wiosnę? Hybryda dla każdego! Nowy Ford Kuga i jego "tercet elektryczny"