Renault Clio E-TECH Hybrid. Test miejskiego malucha na torze wyścigowym

Partner akcji: Renault

39 litrów benzyny w baku. Zasięg? 900 kilometrów. Idealne auto do miasta. Ale po co pojechaliśmy nim na profesjonalny tor wyścigowy?

W Renault Clio E-TECH mamy do wyboru trzy tryby jazdy wykorzystujące zaawansowaną hybrydę, do której opracowania Renault wykorzystało know-how zdobyte przez zespół marki w Formule1.

Układ napędowy hybrydy składa się z dwóch silników elektrycznych oraz silnika benzynowego.

Clio ma też litowo-jonowy akumulator trakcyjny magazynujący energię oraz przekładnię ze sprzęgłem kłowym.

I to w tej przekładni tkwi tajemnica sukcesu miejskiego malucha, którego testem zajęli się wspólnie: Błażej Żuławski, dziennikarz motoryzacyjny oraz Anna "Ganczi" Gańczarek-Rał, kierowca wyścigowy.

Partner akcji: Renault

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Media corner:

Trzecia Rewolucja Volkswagena. ID. 3 kontra jego duchowi poprzednicy. Caravana Go Romania – nostalgiczna wyprawa śladami PRL-u Toyota PROACE City Verso. Rodzinny typ BMW Motorrad Days 2014 Markowe ksenony – bezpieczeństwo z gwarancją Wypadek komunikacyjny - konsekwencje groźniejsze, niż myślisz Motocyklowe nowości OSRAM Czego oczy nie widzą Ford uruchamia salon On-Line. Wybierz swojego Forda bez wychodzenia z domu, zamów dedykowaną prezentację wideo i skorzystaj z odroczonej płatności Dealerzy Volvo pomagają w walce z koronawirusem Rok 2014 na rynku samochodów używanych - raport Zatrzymaj smog. Poznaj hybrydy Lexusa

Popularne w tym tygodniu:

Instalacja LPG w samochodzie. Odpowiadamy na nurtujące was pytania! Zagrajmy w grę – miejska zabawa z elektrycznym Jaguarem I-Pace