Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

Renault Clio E-TECH Hybrid. Test miejskiego malucha na torze wyścigowym

Partner akcji: Renault

39 litrów benzyny w baku. Zasięg? 900 kilometrów. Idealne auto do miasta. Ale po co pojechaliśmy nim na profesjonalny tor wyścigowy?

W Renault Clio E-TECH mamy do wyboru trzy tryby jazdy wykorzystujące zaawansowaną hybrydę, do której opracowania Renault wykorzystało know-how zdobyte przez zespół marki w Formule1.

Układ napędowy hybrydy składa się z dwóch silników elektrycznych oraz silnika benzynowego.

Clio ma też litowo-jonowy akumulator trakcyjny magazynujący energię oraz przekładnię ze sprzęgłem kłowym.

I to w tej przekładni tkwi tajemnica sukcesu miejskiego malucha, którego testem zajęli się wspólnie: Błażej Żuławski, dziennikarz motoryzacyjny oraz Anna "Ganczi" Gańczarek-Rał, kierowca wyścigowy.

Partner akcji: Renault

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Media corner:

Sandero Stepway i Duster 4x4 - podróż wzdłuż Wisły dwiema Daciami Zmiana szaty graficznej iParts.pl Tankuj LPG, oszczędzaj na przyjemności Lampy robocze w ofercie OSRAM 125 lat Škody – warto wspólnie świętować Wyprzedaż 2020. Super oferta w marce premium Flota w liczbach – ile można zaoszczędzić, stawiając na hybrydy? Ranking miast przyjaznych kierowcom Samochód elektryczny w firmowej flocie? Kilka nieoczywistych zalet Škoda – wszystko to, co ważne Limitowana nowość OSRAM Nowości w ofercie produktów Neolux