Hyundai i30 - legalna kawiarnia w czasach pandemii

O najnowszym wcieleniu Hyundaia i30 pod kątem stylistycznym można mówić bardziej pod kątem delikatnego faceliftingu niż nowej generacji. Najnowsza odmiana zyskała coś, co nie do końca rozumiem.

Z wyglądu zmianie uległ głównie pas przedni. Pojawiły się nowe reflektory, nowy wzór przedniej atrapy chłodnicy oraz nowy zderzak. Boczna linia pozostała niezmieniona natomiast z tyłu delikatnie przeprojektowano zderzak i w wyższej wersji wyposażenia pojawiają się lampy w technologii LED.

Jeśli chodzi o wnętrze, to zmian również nie jest zbyt wiele. Ogólny projekt deski rozdzielczej nie uległ zmianie. Panel klimatyzacji jest taki sam, w modelu testowym mam analogowe zegary, które są takie same jak wcześniej, przyciski dokoła lewarka również bez zmian, schowek przed nim także, nawet kratki nawiewów są identyczne. Są jednak dwie zmiany. Pierwsza to kierownica, która jest nieco inna, bardziej smukła, a druga dużo ważniejsza, to nowy, większy, opcjonalny, ponad 10-calowy ekran na środku deski z nowym system infotaiment. Dodam tylko, że w testowanej wersji kosztował on dodatkowe 3700 zł.

Egzemplarz, który otrzymaliśmy do testów, pod maską ma wolnossący silnik benzynowy 1.5 DPI o mocy 110 KM oraz jest to druga od dołu wersja wyposażenia Comfort. Spytacie. Ale jak to? Do testów importer dał wam jakąś "bieda" wersję? Z jednej strony tak, bo w cenniku są wyższe odmiany N-line i Premium, natomiast gdy spojrzymy na to z drugiej strony, to decydując się na ten silnik, jest to najbogatsza dostępna wersja wyposażenia. Czyli wszystko po staremu.

Co ciekawe w najnowszym Hyundaiu i30 otrzymacie również ciekawe efekty dźwiękowe. Będziecie mogli posłuchać chodzenia po śniegu, plaży, kominka lub ogródka kawiarnianego. Po co? Postaraliśmy się sprawdzić to w naszym teście. Czy Mateusz poznał odpowiedź na to pytanie? Sprawdźcie sami. Zapraszamy na film.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Chevrolet Cruze 2.0 VCDi 5d/HB LT Plus MT - rozsądny wybór [test autokult.pl] Ford Kuga 2,0 TDCi Trend - odsłona druga [pierwsza jazda autokult.pl] Toyota RAV4 2,0 D AWD Prestige - test Volkswagen Golf VII GTI Performance [pierwsza jazda autokult.pl] Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI: kombi z dieslem to również ścisła czołówka segmentu C Test: Kia e-Niro – doskonale zwyczajne auto, które w Polsce ma podcięte skrzydła Peugeot 508 SW 2,0 BlueHDi 180 KM GT - test Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI AT Cosmo - test, opinia, spalanie, cena Audi RS5 - agresja pod kontrolą [test autokult.pl] Test: Hyundai Ioniq Electric po liftingu i dwa powody, dlaczego wolałbym starszą wersję Test: Mazda 6 kombi 2.5 Skyactiv-G – za takimi samochodami niedługo będziemy tęsknić Test: Toyota Camry jest sensacyjnie oszczędna. Poza tym poprawna

Popularne w tym tygodniu:

Test: VW Arteon Shooting Brake - styl nie przyćmił praktyczności. Problemem jest co innego Test: Kia e-Niro – doskonale zwyczajne auto, które w Polsce ma podcięte skrzydła Test: Suzuki Swace – po co walczyć, jeśli można się przyłączyć Test: Toyota GR Yaris - odpowiedzi na 20 pytań, które chcesz zadać Test: Toyota Proace City Verso - współpraca z Francuzami wyszła Japończykom na dobre Porównanie: Lexus ES 300h vs Mercedes-Benz E 300 de - luksus za kropelkę Pierwsza jazda: Audi Q5 po face liftingu – przewidywalny film o przewidywalnym aucie Test: Toyota Land Cruiser – porzuć hybrydę, wybierz terenówkę RAM 1500 z LPG - sprawdzałem dla was dziwne rzeczy Test długodystansowy Nissana Leafa: życie z elektrykiem "na dopłatę" Jaki wpływ na zużycie paliwa mają tryby jazdy w dieslu Volkswagena z DSG? Test: Rolls-Royce Ghost - tym razem nie chciałem prowadzić