Hyundai i30 - legalna kawiarnia w czasach pandemii

O najnowszym wcieleniu Hyundaia i30 pod kątem stylistycznym można mówić bardziej pod kątem delikatnego faceliftingu niż nowej generacji. Najnowsza odmiana zyskała coś, co nie do końca rozumiem.

Z wyglądu zmianie uległ głównie pas przedni. Pojawiły się nowe reflektory, nowy wzór przedniej atrapy chłodnicy oraz nowy zderzak. Boczna linia pozostała niezmieniona natomiast z tyłu delikatnie przeprojektowano zderzak i w wyższej wersji wyposażenia pojawiają się lampy w technologii LED.

Jeśli chodzi o wnętrze, to zmian również nie jest zbyt wiele. Ogólny projekt deski rozdzielczej nie uległ zmianie. Panel klimatyzacji jest taki sam, w modelu testowym mam analogowe zegary, które są takie same jak wcześniej, przyciski dokoła lewarka również bez zmian, schowek przed nim także, nawet kratki nawiewów są identyczne. Są jednak dwie zmiany. Pierwsza to kierownica, która jest nieco inna, bardziej smukła, a druga dużo ważniejsza, to nowy, większy, opcjonalny, ponad 10-calowy ekran na środku deski z nowym system infotaiment. Dodam tylko, że w testowanej wersji kosztował on dodatkowe 3700 zł.

Egzemplarz, który otrzymaliśmy do testów, pod maską ma wolnossący silnik benzynowy 1.5 DPI o mocy 110 KM oraz jest to druga od dołu wersja wyposażenia Comfort. Spytacie. Ale jak to? Do testów importer dał wam jakąś "bieda" wersję? Z jednej strony tak, bo w cenniku są wyższe odmiany N-line i Premium, natomiast gdy spojrzymy na to z drugiej strony, to decydując się na ten silnik, jest to najbogatsza dostępna wersja wyposażenia. Czyli wszystko po staremu.

Co ciekawe w najnowszym Hyundaiu i30 otrzymacie również ciekawe efekty dźwiękowe. Będziecie mogli posłuchać chodzenia po śniegu, plaży, kominka lub ogródka kawiarnianego. Po co? Postaraliśmy się sprawdzić to w naszym teście. Czy Mateusz poznał odpowiedź na to pytanie? Sprawdźcie sami. Zapraszamy na film.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Pierwsza jazda Audi RS Q3 na lodzie. Naprzeciw zimie Nowy Ford Mustang Fastback GT V8 5.0 - test, opinia, spalanie, cena Test: Volvo XC90 - już wtyczka, czy nadal diesel, ale z prądem? Honda CR-V 1,6 i-DTEC Lifestyle - test, opinia, spalanie, cena Peugeot 308 GTI jako hot-hatch poskromiony Porównanie: Skoda Enyaq vs Volkswagen ID.4 – niby to samo, ale nie do końca Toyota GT86 SOL - oto jestem [pierwsza jazda autokult.pl] Abarth Grande Punto Esseesse - "Ukąszony: początek" [test autokult.pl] Opel Zafira Tourer Cosmo 1.4 EcoFlex - dwie twarze [test autokult.pl] Peugeot 2008 1,6 e-HDI Allure [test] Honda Civic IX 1.8 i-VTEC & VW Golf VII 1.4 TSI & Renault Megane III 1.2 TCe - test, opinia, spalanie, cena Škoda Fabia Combi w wersji Drive: czy zachęca do jazdy?

Popularne w tym tygodniu:

Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny Pierwsza jazda Porsche 911 Carrera GTS: najmniej znane, a najlepsze 911 Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8? Test: Porsche Panamera 4S E-Hybrid – tak zielone, że aż boli Test: Volkswagen Golf Variant – niezbyt modny, niezbyt lubiany