Test vlog: Rolls-Royce Wraith kosztuje 2 mln zł? Czym różni się od zwykłego auta?

Rolls-Royce Wraith to najbardziej luksusowe coupe świata. Mimo że dysponuje tylko jedną parą drzwi, to nadal jest to majestatyczne, ważące blisko 2,5 t auto o długości 5,3 m. Co dokładnie sprawia, że kosztuje ono około 2 mln zł? Postanowiłem sprawdzić, czym w rzeczywistości taki model różni się od zwykłych aut znanych z naszych ulic.

Nie od dziś wiadomo, że auta marki Rolls-Royce to najbardziej luksusowe pojazdy na świecie. Ale co dokładnie sprawia, że mogą pochwalić się takim tytułem? By się o tym przekonać, zajrzałem w różne zakamarki fascynującego modelu Wraith i odkryłem w nim szereg ciekawych detali, które pozwoliły mi zrozumieć wyjątkowość tego auta i filozofię marki.

Zobacz również pełny test Rolls-Royce'a Wraith Black Badge:

Test: Rolls-Royce Wraith Black Badge – pośpiech jednak nie poniża

Przez pierwsze sto lat w autach z figurką Spirit of Ecstasy na masce chodziło przede wszystkim o dyskrecję, spokój i dojrzałość. Dzisiejsi bogacze…

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Tesla Model 3 przekonała mnie, że istnieje miłość od pierwszego jeżdżenia Volvo S90 i V90 - nowy rywal dla niemieckiej trójki w segmencie E Seat Ibiza FR 1.2 TSI (90 KM) – test, opinia, spalanie, cena Tesla Roadster Sport - zielono mi [test autokult.pl] Nie jesteś skazany na SUV-a. Nowy Citroën Berlingo to świetne auto dla rodziny BMW X5 z pakietem xOffroad: rzucamy nowego SUV-a w teren Test: Isuzu D-Max 1.9 LSE (2020) - szokująco dobrze zaprojektowany wóz Audi A7 50 TDI Quattro 2018 – nie, to nie jest pięć litrów Renault Clio Grandtour 0,9 TCe Intens [test] Test: Ford Transit Custom Nugget Plus - przez weekend byłem królem kempingu Test: 911 czy 911? Wybór wcale nie jest oczywisty Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test: Škoda Enyaq IV 80 to elektryk bezwysiłkowy. Po prostu wsiadasz i jedziesz Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Test wideo Ferrari 812 Competizione na torze Fiorano. Takie auto zdarza się raz w historii Test: Fiat 500 - napęd elektryczny zmienia mniej, niż myślisz Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Test: hybrydowe Renault Clio – naprawdę "wącha paliwo" Test: BMW M440i xDrive Cabrio – sposób na relaks w słońcu