Test vlog: Rolls-Royce Wraith kosztuje 2 mln zł? Czym różni się od zwykłego auta?

Rolls-Royce Wraith to najbardziej luksusowe coupe świata. Mimo że dysponuje tylko jedną parą drzwi, to nadal jest to majestatyczne, ważące blisko 2,5 t auto o długości 5,3 m. Co dokładnie sprawia, że kosztuje ono około 2 mln zł? Postanowiłem sprawdzić, czym w rzeczywistości taki model różni się od zwykłych aut znanych z naszych ulic.

Nie od dziś wiadomo, że auta marki Rolls-Royce to najbardziej luksusowe pojazdy na świecie. Ale co dokładnie sprawia, że mogą pochwalić się takim tytułem? By się o tym przekonać, zajrzałem w różne zakamarki fascynującego modelu Wraith i odkryłem w nim szereg ciekawych detali, które pozwoliły mi zrozumieć wyjątkowość tego auta i filozofię marki.

Zobacz również pełny test Rolls-Royce'a Wraith Black Badge:

Test: Rolls-Royce Wraith Black Badge – pośpiech jednak nie poniża

Przez pierwsze sto lat w autach z figurką Spirit of Ecstasy na masce chodziło przede wszystkim o dyskrecję, spokój i dojrzałość. Dzisiejsi bogacze…

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi A4 Avant 2,0 TDI Multitronic - stateczny jegomość [pierwsza jazda autokult.pl] Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC: porządny SUV i przeciętny Mercedes Volvo XC60 D3 2.4D AWD Ocean Race – ocean spokoju [test autokult.pl] Pasażerowie o elektrycznym BMW i3s. Ten samochód jest po prostu fajny Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Dacia Logan MCV 1,5 dCi Laureate - test Test: BMW 2 Active Tourer - osobiście jestem na nie, ale... Test: Ssang Yong Musso Grand – najważniejsze parametry i pomiary Test: Jeep Wrangler 4xe – najmocniejszy, najszybszy, najoszczędniejszy Honda CR-V 1,6 i-DTEC Executive [pierwsza jazda autokult.pl] Nowe Audi A7 3.0 TDI BiTurbo - pierwsza jazda Test: Mercedes-AMG A 45 S (2020) kontra Audi R8 4.2 (2007) – wojna pokoleń

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Test: Volkswagen Taigo – puchowa kurtka w Afryce? Pierwsza jazda: Ford Tourneo Connect – gdzieś już to grali McLaren Artura wygląda jak wszystkie przed nim, ale jest przełomowy. Tak jeździ hybryda z 680 KM na tył