Test vlog: Rolls-Royce Wraith kosztuje 2 mln zł? Czym różni się od zwykłego auta?

Rolls-Royce Wraith to najbardziej luksusowe coupe świata. Mimo że dysponuje tylko jedną parą drzwi, to nadal jest to majestatyczne, ważące blisko 2,5 t auto o długości 5,3 m. Co dokładnie sprawia, że kosztuje ono około 2 mln zł? Postanowiłem sprawdzić, czym w rzeczywistości taki model różni się od zwykłych aut znanych z naszych ulic.

Nie od dziś wiadomo, że auta marki Rolls-Royce to najbardziej luksusowe pojazdy na świecie. Ale co dokładnie sprawia, że mogą pochwalić się takim tytułem? By się o tym przekonać, zajrzałem w różne zakamarki fascynującego modelu Wraith i odkryłem w nim szereg ciekawych detali, które pozwoliły mi zrozumieć wyjątkowość tego auta i filozofię marki.

Zobacz również pełny test Rolls-Royce'a Wraith Black Badge:

Test: Rolls-Royce Wraith Black Badge – pośpiech jednak nie poniża

Przez pierwsze sto lat w autach z figurką Spirit of Ecstasy na masce chodziło przede wszystkim o dyskrecję, spokój i dojrzałość. Dzisiejsi bogacze…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Maserati Levante Trofeo: włoskie superauto w ciele SUV-a Nowy Ford Focus ST 2.0 EcoBoost - test, opinia, spalanie, cena Nissan Qashqai z systemem ProPilot: autonomia zderza się z rzeczywistością Test Audi Q3 Sportback 45 TFSI: zwracanie uwagi to jego główne zadanie Test: Seat Leon - Poznaj jego wady i zalety Najmocniejsze Mini w historii. Clubman i Countryman JCW na torze, drodze i poza nią Sprawdzamy nowe BMW M2 na Hungaroringu Isuzu D-Max 3,0 TD LS - plan B [test autokult.pl] Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition - dzień dobry! [test długodystansowy autokult.pl] Nowa Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo: daj sobie spokój z minivanem Ford Ranger 3,2 TDCi Wildtrak - universal soldier [pierwsza jazda autokult.pl] Renault Talisman 1.6 TCe150 4Control - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto Pierwsza jazda Mazdą MX-5 Cup. Nowa polska seria najlepsza do rozpoczęcia przygody z wyścigami Test: Hyundai Kona hybrid - bycie eko nie zawsze jest tanie Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli 5 mitów o elektrykach i Mercedes EQA, by się z nimi zmierzyć. Tu trzeba spojrzeć szerzej Recenzja Lego Creator Porsche 911: zbuduj sobie dzieło sztuki Pierwsza jazda: DS 9 - wchodzi do segmentu premium na własnych zasadach