Test vlog: Rolls-Royce Wraith kosztuje 2 mln zł? Czym różni się od zwykłego auta?

Rolls-Royce Wraith to najbardziej luksusowe coupe świata. Mimo że dysponuje tylko jedną parą drzwi, to nadal jest to majestatyczne, ważące blisko 2,5 t auto o długości 5,3 m. Co dokładnie sprawia, że kosztuje ono około 2 mln zł? Postanowiłem sprawdzić, czym w rzeczywistości taki model różni się od zwykłych aut znanych z naszych ulic.

Nie od dziś wiadomo, że auta marki Rolls-Royce to najbardziej luksusowe pojazdy na świecie. Ale co dokładnie sprawia, że mogą pochwalić się takim tytułem? By się o tym przekonać, zajrzałem w różne zakamarki fascynującego modelu Wraith i odkryłem w nim szereg ciekawych detali, które pozwoliły mi zrozumieć wyjątkowość tego auta i filozofię marki.

Zobacz również pełny test Rolls-Royce'a Wraith Black Badge:

Test: Rolls-Royce Wraith Black Badge – pośpiech jednak nie poniża

Przez pierwsze sto lat w autach z figurką Spirit of Ecstasy na masce chodziło przede wszystkim o dyskrecję, spokój i dojrzałość. Dzisiejsi bogacze…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Fiat Tipo 1.3 MultiJet: mały diesel w dużym fiacie Toyota Avensis 2,2 D-Cat Prestige - walcząc ze stereotypem [test autokult.pl] Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji Nowe Audi TT 2,0 TFSI quattro S tronic - pierwsza jazda Pierwsza jazda Toyotą Proace City: sukces upatruje nie we właściwościach użytkowych, a w wizerunku Nowy Volkswagen Jetta 1,4 TSI 150 KM Highline (2015) - pierwsza jazda po liftingu SsangYong Korando 2.0 D AT 4WD Quartz - test, opinia, spalanie, cena Pięciodrzwiowe Mini Cooper S - test, opinia, spalanie, cena Trzy cylindry na miasto: Citroën C3 1.2 PureTech vs Opel Corsa 1.0 Turbo Porsche Panamera: pierwsza jazda odświeżonym modelem. Przykład doskonalenia Citroën Grand C4 Picasso BlueHDi 150 - jeszcze lepszy? Audi A3 Sportback 1,8 TFSI S-Tronic - doskonale zimne [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: VW Arteon Shooting Brake - styl nie przyćmił praktyczności. Problemem jest co innego Test: Kia e-Niro – doskonale zwyczajne auto, które w Polsce ma podcięte skrzydła Test: Suzuki Swace – po co walczyć, jeśli można się przyłączyć Test: Toyota GR Yaris - odpowiedzi na 20 pytań, które chcesz zadać Test: Toyota Proace City Verso - współpraca z Francuzami wyszła Japończykom na dobre Porównanie: Lexus ES 300h vs Mercedes-Benz E 300 de - luksus za kropelkę Pierwsza jazda: Audi Q5 po face liftingu – przewidywalny film o przewidywalnym aucie Test: Toyota Land Cruiser – porzuć hybrydę, wybierz terenówkę Test długodystansowy Nissana Leafa: życie z elektrykiem "na dopłatę" Test: Rolls-Royce Ghost - tym razem nie chciałem prowadzić Porównanie: Volvo XC60 T8 vs Mercedes-Benz GLC 300e - jeśli nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o ekologię Jaki wpływ na zużycie paliwa mają tryby jazdy w dieslu Volkswagena z DSG?