Kamper Renault Master Ebacamp - jedna wada, brak zalet

Średnie i małe kampery kierowane są głównie do osób młodych, które chcą aktywnie spędzać wolny czas, skupiając się na podróżowaniu, a nie postawieniu kampera na kempingu. To sprawia, że dla takich ludzi ważne są pewne aspekty. Mniejsze wymiary od regularnego kampera, przemyślane i proste rozwiązania, dobrze zagospodarowana przestrzeń oraz nowoczesny wygląd. W końcu chodzi tutaj o ludzi młodych.

Testowany przez nas kamper został zbudowany przy współpracy Renault i firmy Ebacamp. Za bazę wybrano Mastera w wersji L2H1. Niestety efekt tej współpracy nie jest zachwycający. Ebacamp jest zupełnym przeciwieństwem wszystkich wcześniejszych założeń. Począwszy od nudnego i totalnie nieprzyciągającego wzroku wyglądu, po słabe wykonanie i jeszcze gorsze rozplanowanie wnętrza. Największym problemem jest jednak cena. Samochód w takiej wersji kosztuje 255 tys. zł netto, co jest bardzo wygórowaną ceną jak za taki efekt.

To jednak nie wszystko. Ten samochód kryje w sobie tyle niespodzianek i rozwiązań, które zamiast ułatwiać, to utrudniają życie, że Mateusz podczas testu nie mógł w to uwierzyć. Przekonajcie się sami. Zapraszamy na nasz test.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowa Škoda Fabia (2015) 1,2 TSI 90 KM - pierwsza jazda Nowe Audi A4 B9 2.0 TDI S-Tronic S-Line - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Golf Variant VII 2,0 TDI Highline vs. Ford Focus Kombi 1,6 EcoBoost Titanium - test Škoda Octavia Laurin & Klement 1,8 TSI 180 KM - test Citroën Grand C4 Picasso - dom na czterech kołach [test autokult.pl] Ford Grand C-Max (2015) 2.0 TDCI 150 Titanium - test, opinia, spalanie, cena 3500 km z hybrydą. Podsumowanie testu Toyoty Prius Hybrid Plug-in Range Rover Sport 3.0 SDV6: trudno o bardziej wszechstronne auto Opel Insignia 2,8 V6 4x4 - oksymoron czy niedaleka przyszłość? [kobiecym okiem][test autokult.pl] Pierwsza jazda: Škoda Octavia iV, RS iV oraz e-TEC - Czesi idą z prądem Subaru Legacy RS 2,0 Boxer Diesel - aspiracje do E? [test autokult.pl] Test Mazdy 3. Skupia się wokół kierowcy, ale całkowicie zapomina o pasażerach

Popularne w tym tygodniu:

Porównanie: Mercedes-AMG GT 4-door Coupé 63 S kontra Porsche Panamera Turbo S na Torze Modlin – królowie toru, królowie życia Test: Audi 100 z 1991 r. w sentymentalnej podróży do Słomczyna Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Test: Lamborghini Sián FKP 37 z klocków lego: 50 odcieni zielonego Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu - dokładnie takich zmian było jej trzeba. Szkoda, że dopiero teraz Test: Mercedes-AMG GLE 53 Coupe - takie powinno być BMW X6! Test: Cupra Formentor – rewolucji nie będzie, ale przyjemności też nie zabraknie Test: BMW 118i kontra Audi A3 35 TDI - kompakty się biją, korzysta klient Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Porównanie: Audi RS 7 kontra BMW M8 Gran Coupe na Torze Modlin Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć