Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

Kamper Renault Master Ebacamp - jedna wada, brak zalet

Średnie i małe kampery kierowane są głównie do osób młodych, które chcą aktywnie spędzać wolny czas, skupiając się na podróżowaniu, a nie postawieniu kampera na kempingu. To sprawia, że dla takich ludzi ważne są pewne aspekty. Mniejsze wymiary od regularnego kampera, przemyślane i proste rozwiązania, dobrze zagospodarowana przestrzeń oraz nowoczesny wygląd. W końcu chodzi tutaj o ludzi młodych.

Testowany przez nas kamper został zbudowany przy współpracy Renault i firmy Ebacamp. Za bazę wybrano Mastera w wersji L2H1. Niestety efekt tej współpracy nie jest zachwycający. Ebacamp jest zupełnym przeciwieństwem wszystkich wcześniejszych założeń. Począwszy od nudnego i totalnie nieprzyciągającego wzroku wyglądu, po słabe wykonanie i jeszcze gorsze rozplanowanie wnętrza. Największym problemem jest jednak cena. Samochód w takiej wersji kosztuje 255 tys. zł netto, co jest bardzo wygórowaną ceną jak za taki efekt.

To jednak nie wszystko. Ten samochód kryje w sobie tyle niespodzianek i rozwiązań, które zamiast ułatwiać, to utrudniają życie, że Mateusz podczas testu nie mógł w to uwierzyć. Przekonajcie się sami. Zapraszamy na nasz test.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowa Toyota Corolla XI 1,4 D4D na Majorce [pierwsza jazda autokult.pl] Land Rover Discovery Sport pozytywnie mnie zaskoczył. Nie jest jednak bez wad Hyundai Santa Fe Executive 4WD 2,2 CRDi AT [test autokult.pl] Ford Fiesta ST-Line i Seat Ibiza FR: porównujemy hatchbacki na ciepło Piękniś okazuje się twardzielem: Range Rover Velar w teście na polskich drogach Audi A7 Sportback 3,0 TFSI S-Tronic quattro - test, opinia, spalanie, cena Test: 911 czy 911? Wybór wcale nie jest oczywisty Mitsubishi Eclipse Cross - test napędu i zasięgu Volkswagen Scirocco 1,4 TSI 160 KM Shark vs Peugeot RCZ 1,6 THP 200 KM - starcie charakterów [test autokult.pl] Hyundai i30 3d 1,6 GDI Premium A/T - odważne posunięcie [test autokult.pl] Ford Kuga 2.0 TDCi AWD Titanium: lepszy niż pokazują statystyki Czy na pewno potrzebujesz SUV-a? Test Volkswagena Passata Alltrack 2.0 BiTDI.

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen Caddy California - to nie kamper, lecz specjalistyczne narzędzie Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Ferrari F40 vs Ferrari SF90 Stradale: super-V8, które napisały historię na nowo Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Test: Volkswagen Golf GTI - ty masz moc, a on co innego Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę? Test: Nissan Qasqhai — jest niezły, ale mój umysł nadal to wypiera Toyota Camry - Czy klasę japończyka można wymacać? #eksperyment