Pierwsza jazda: Volkswagen Arteon Shooting Brake - na żywo oczywiście ładniejszy

Są samochody, które na żywo wyglądają dużo lepiej niż na zdjęciach i filmach. Jednym z nich jest - moim zdaniem - Arteon Shooting Brake, czyli najnowsze wcielenie modelu, który w tym roku przeszedł lifting. Zobaczcie, co miałem na jego temat do powiedzenia.

Od 2020 r. Arteon to już nie tylko model, ale nowa rodzina modeli składająca się z klasycznego Fastbacka (liftback) i nowego Shooting Brake'a (kombi). Wizualnie nadwozie przeszło kilka kosmetycznych zmian, a jedyną istotną nowością jest dodatkowy pas świateł do jazdy dziennej.

Ważniejsze są zmiany wnętrza, w którym zastąpiono klasyczny panel klimatyzacji dotykowym, a na kokpicie pojawiły się nowe wloty wentylacyjne i zniknął tradycyjny zegarek wskazówkowy.

Volkswagen Arteon po liftingu otrzymał nadwozie kombi, wersję sportową i hybrydową

Nowy Volkswagen Arteon to kosmetyczne zmiany wizualne i duże pod nadwoziem. Jednak największe dwie nowości to wersja Shooting Brake oraz napędowa R z…

Do pierwszych jazd dostałem wersję z najmocniejszym obecnie dostępnym silnikiem, czyli 2.0 TSI o mocy 272 KM. Lada chwila zostanie on zastąpiony wersją 280-konną. Ale ta nie będzie najmocniejsza, bo topową odmianą Arteona zostanie R z 320-konnym napędem.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Range Rover Sport 5.0 V8: gdy chcesz czegoś więcej niż Discovery, ale nie podoba ci się Range Rover Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition - doba w aucie [test długodystansowy autokult.pl] Chevrolet Malibu 2,0D LTZ - trudne zadanie [test autokult.pl] Pierwsza jazda BMW 2 Gran Coupe: coś dla młodszych Hyundai Santa Fe Executive 4WD 2,2 CRDi AT [test autokult.pl] Audi Q3 Sport 2.0 TFSI quattro S line - test, opinia, spalanie, cena Nissan Micra N-Sport: usportowiony hatchback dla tych, którzy nie lubią szybko jeździć Hyundai Santa Fe Executive 4WD 2,2 CRDi - przepis na wyższy procent [pierwsza jazda autokult.pl] Jeździłem w Polsce wodorowym Hyundaiem Nexo, którego nie da się tu tankować BMW 320d Luxury (F30) – klasa średnia, idealna [test autokult.pl] Hybryda plug-in w długim dystansie. Witaj, VW Passat GTE Test: Mercedes Sprinter furgon 314 CDI - jednak im prościej, tym lepiej

Popularne w tym tygodniu:

Porównanie: Mercedes-AMG GT 4-door Coupé 63 S kontra Porsche Panamera Turbo S na Torze Modlin – królowie toru, królowie życia Test: Audi 100 z 1991 r. w sentymentalnej podróży do Słomczyna Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Test: Lamborghini Sián FKP 37 z klocków lego: 50 odcieni zielonego Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu - dokładnie takich zmian było jej trzeba. Szkoda, że dopiero teraz Test: Mercedes-AMG GLE 53 Coupe - takie powinno być BMW X6! Test: Cupra Formentor – rewolucji nie będzie, ale przyjemności też nie zabraknie Test: BMW 118i kontra Audi A3 35 TDI - kompakty się biją, korzysta klient Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Porównanie: Audi RS 7 kontra BMW M8 Gran Coupe na Torze Modlin Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć