Pierwsza jazda: Volkswagen Arteon Shooting Brake - na żywo oczywiście ładniejszy

Są samochody, które na żywo wyglądają dużo lepiej niż na zdjęciach i filmach. Jednym z nich jest - moim zdaniem - Arteon Shooting Brake, czyli najnowsze wcielenie modelu, który w tym roku przeszedł lifting. Zobaczcie, co miałem na jego temat do powiedzenia.

Od 2020 r. Arteon to już nie tylko model, ale nowa rodzina modeli składająca się z klasycznego Fastbacka (liftback) i nowego Shooting Brake'a (kombi). Wizualnie nadwozie przeszło kilka kosmetycznych zmian, a jedyną istotną nowością jest dodatkowy pas świateł do jazdy dziennej.

Ważniejsze są zmiany wnętrza, w którym zastąpiono klasyczny panel klimatyzacji dotykowym, a na kokpicie pojawiły się nowe wloty wentylacyjne i zniknął tradycyjny zegarek wskazówkowy.

Volkswagen Arteon po liftingu otrzymał nadwozie kombi, wersję sportową i hybrydową

Nowy Volkswagen Arteon to kosmetyczne zmiany wizualne i duże pod nadwoziem. Jednak największe dwie nowości to wersja Shooting Brake oraz napędowa R z…

Do pierwszych jazd dostałem wersję z najmocniejszym obecnie dostępnym silnikiem, czyli 2.0 TSI o mocy 272 KM. Lada chwila zostanie on zastąpiony wersją 280-konną. Ale ta nie będzie najmocniejsza, bo topową odmianą Arteona zostanie R z 320-konnym napędem.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Audi Q3 Sportback 45 TFSI: zwracanie uwagi to jego główne zadanie Pierwsze jazdy nowym Nissanem Micra, Note i Juke N-TEC [relacja autokult.pl] Test: Kia Ceed SW PHEV to najtańszy plug-in na rynku. Sprawdzam, czy jest też najsensowniejszy Volkswagen Golf R DSG - test, opinia, spalanie, cena BMW M850i xDrive: test gran turismo przyszłości Rozkład emisji spalin hybrydy w trasie, czyli dlaczego Lexus RX450hL ma sens Test: BMW M8 Gran Coupe to najlepsze M w historii. Na złość fanom Škoda Rapid 1,6 TDI Elegance - prosto w potrzeby [test autokult.pl] Nowe Renault Zoe to miejski elektryk, którym możesz wyjechać daleko za miasto Kia Venga 1,4 DOHC CVVT L - budżetowa sympatia [test autokult.pl] Toyota Avensis Touring Sports 2,0 D-4D - test, opinia, spalanie, cena Nowy Opel Astra OPC GTC (2014) - test

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E to nie tesla-killer. To auto dla tych z drugiego obozu Test: Audi V8 z 1991 r. - idealne do szybkiego transportu. Pokazuje siłę quattro Porównanie: 20-letnie Volvo V40 vs. nowe Volvo V60. Naprawdę kiedyś było lepiej? Test: BMW 640i GT - najdziwniejsze, ale i najlepsze, jeśli je poznasz Pierwsza jazda Porsche 911 GT3: krok poza kres możliwości Test wideo: Ford Mustang Mach-E - to nie fair! Test: Toyota Highlander 2.5 Hybrid - burger, ale taki z dobrej knajpy Pierwsza jazda. Mazda 3 i CX-30 z nowym silnikiem e-Skyactiv X – ewolucja, która przyniosła wymierne korzyści Test wideo: Wakacje w samochodzie - 3 sposoby, by uniknąć hotelu Test: Hyundai Kona FL - po liftingu wyposażenie potrafi zaskoczyć Test: Seat Leon 1.4 e-Hybrid (204 KM) - ta wersja przekonała mnie nie tylko ceną Test: Mitsubishi Outlander PHEV – w Tatrach odkryłem w nim sens i… geny Lancera Evo!