Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Hyundai Tucson (2015) 2,0 High AT - test, opinia, spalanie, cena Honda Civic 1,6 i-DTEC Lifestyle - Civic z "małym" dieslem [pierwsza jazda autokult.pl] Nowy Peugeot 208 1,2 110 KM Allure - test, opinia, spalanie, cena Chevrolet Malibu 2,0D LTZ - trudne zadanie [test autokult.pl] Volkswagen Touareg X-Edition 3,0 TDI V6 4Motion - test Renault Zoe – pierwsze wrażenie [relacja autokult.pl] Test Opla Zafiry Life: rodzinny van na nowo Toyota Corolla TS kombi 2.0 Hybrid: teraz jest taka, jak trzeba Subaru Legacy RS 2,0 Boxer Diesel - aspiracje do E? [test autokult.pl] Lancia Ypsilon 1,3 MultiJet Platinum – fashion victim? [test autokult.pl] Test: Seat Leon 1.4 e-Hybrid (204 KM) - ta wersja przekonała mnie nie tylko ceną Audi S1 Sportback - test

Popularne w tym tygodniu:

Test: Lexus LC500 Convertible to japońskie gran turismo. Reakcje Włochów na jego widok były bezcenne Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Ferrari F40 vs Ferrari SF90 Stradale: super-V8, które napisały historię na nowo Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Test: Volkswagen Golf GTI - ty masz moc, a on co innego Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Test: Audi RS e-tron GT w ośrodku Driveland. Jak zwinne może być auto ważące 2,5 tony? Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę? Test: Nissan Qasqhai — jest niezły, ale mój umysł nadal to wypiera