Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Mini Clubman John Cooper Works – ekstremalnie mocny i do bólu brytyjski Toyota C-HR Hybrid Prime - dlaczego w Polsce jest takim hitem? Honda Civic Tourer 1,8 i-VTEC Sport - test Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Test: Peugeot 5008 – czy faktycznie ma coś z premium? Fiat Freemont Urban 4x2 2,0 MultiJet - pod innym nazwiskiem [test autokult.pl] Isuzu D-Max DC LSX MT [test] Mercedes-Benz SL500 Edition1 - orgazmotron [test autokult.pl] Test długodystansowy: VW ID.3 vs VW Golf 1.5 eTSI, czyli bitwa na pragmatyzm Jeździłem w Polsce wodorowym Hyundaiem Nexo, którego nie da się tu tankować Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic - ewolucja do doskonałości Renault Talisman Grandtour Initiale Paris Energy DCI 160 EDC - francuski pomysł na kombi

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz Klasy S kończy 50 lat. S 580 e pokazuje świetlaną przyszłość modelu Test: Mercedes EQE 350+ – pójście po linii najmniejszego oporu Test: Rolls-Royce Phantom kosztuje 4 mln zł, ma 6 m długości i ani jednego ekranu (prawie) Test: Volkswagen ID.5 Pro Performance - ta słabsza i tańsza wersja Test: Toyota Aygo X – nie jest rewolucyjna, ale i tak budzi nie lada zainteresowanie Test: Dacia Duster 1.5 dCi 4WD - coraz mniej takich aut Test: Seat Arona FR 1.5 TSI - na pozór nieciekawe auto stało się interesujące Test długodystansowy: Odebrałem Maserati Ghibli Trofeo prosto z fabryki. Teraz rozumiem, czemu powstało to auto Volkswagen T-Roc R, 2500 km i cztery osoby na pokładzie. Ta podróż budziła wiele obaw Pierwsze jazdy nowym Lexusem RX: hybryda na trzy sposoby Pierwsza jazda: DS 7 po faceliftingu - miał być komfortowy, jest naprawdę sportowy