VW Arteon R-Line Edition - na bogato! No prawie...

Volkswagen Arteon, choć na rynku pojawił się już jakiś czas temu, to nadal wygląda świeżo i wiele osób może spoglądać na niego z delikatną zazdrością. W życiu każdego modelu przychodzi jednak czas, gdy producent serwuje mu kurację odmładzającą. Tak więc przedstawiamy wam Arteona, który jest... przed faceliftingiem. Ale spokojnie, to wyjątkowy egzemplarz.

Czasem producent samochodów postanawia przed końcem produkcji jakiejś generacji wprowadzić na rynek wyjątkową edycję danego modelu. Tak właśnie zrobił Volkswagen i stworzył wersję R-Line Edition, na którą będzie mogła sobie pozwolić niewielka liczba klientów. Samochód został ograniczony bowiem tylko do 250 sztuk.

Oczywiście to nie jest jedyna zmiana względem standardowych wersji. Samochód wyróżnia się limitowanym kolorem Moonstone grey połączonym z lakierowanymi na czarny połysk elementami. Czarny jest dach, przednia atrapa chłodnicy, wstawki na zderzaku przednim i tylnym, listwa progowa i lotka na tylnej klapie. Nie można pominąć również 20-calowych, błyszczących, czarnych alufelg. Zmiany dotyczą również wnętrza, ale tam to raczej gra małowidocznych dodatków.

Rodzi się tylko kilka pytań. Czy Volkswagen Arteon jest warty swojej ceny? Czy lifitng w tym samochodzie naprawdę jest konieczny? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w materiale Mateusza.

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Škoda Citigo Monte Carlo 1,0 MPI 75 KM - test Seat Leon ST 1,6 TDI 105 KM Style - test Elektryczne samochody Renault – z ekologią za pan brat [pierwsza jazda autokult.pl] Renault Master 4x4 - dostawczak na bezdroża Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Prototypowa Mazda MX-30: oni nawet elektryki robią po swojemu Pierwsza jazda: Toyota GR86 – ciężko się przy niej nie uśmiechać Volkswagen Beetle 1,2 TSI Design - kult retro [test autokult.pl] Test: VW T-Cross Style 1.5 TSI 150 KM - nowy silnik eliminuje większość bolączek, ale generuje inny problem Chevrolet Captiva LTZ 2,2 A/T – Push & Pull [test autokult.pl] Isuzu D-Max DC LSX MT [test] Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Vlog: Kia EV6 AWD – Koreańczycy mogą sporo namieszać Test: Škoda Enyaq IV 80 to elektryk bezwysiłkowy. Po prostu wsiadasz i jedziesz Test: Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI - samochód (prawie) kompletny z jedną poważną wadą Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Test: hybrydowe Renault Clio – naprawdę "wącha paliwo" Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Test: BMW M440i xDrive Cabrio – sposób na relaks w słońcu