VW Arteon R-Line Edition - na bogato! No prawie...

Volkswagen Arteon, choć na rynku pojawił się już jakiś czas temu, to nadal wygląda świeżo i wiele osób może spoglądać na niego z delikatną zazdrością. W życiu każdego modelu przychodzi jednak czas, gdy producent serwuje mu kurację odmładzającą. Tak więc przedstawiamy wam Arteona, który jest... przed faceliftingiem. Ale spokojnie, to wyjątkowy egzemplarz.

Czasem producent samochodów postanawia przed końcem produkcji jakiejś generacji wprowadzić na rynek wyjątkową edycję danego modelu. Tak właśnie zrobił Volkswagen i stworzył wersję R-Line Edition, na którą będzie mogła sobie pozwolić niewielka liczba klientów. Samochód został ograniczony bowiem tylko do 250 sztuk.

Oczywiście to nie jest jedyna zmiana względem standardowych wersji. Samochód wyróżnia się limitowanym kolorem Moonstone grey połączonym z lakierowanymi na czarny połysk elementami. Czarny jest dach, przednia atrapa chłodnicy, wstawki na zderzaku przednim i tylnym, listwa progowa i lotka na tylnej klapie. Nie można pominąć również 20-calowych, błyszczących, czarnych alufelg. Zmiany dotyczą również wnętrza, ale tam to raczej gra małowidocznych dodatków.

Rodzi się tylko kilka pytań. Czy Volkswagen Arteon jest warty swojej ceny? Czy lifitng w tym samochodzie naprawdę jest konieczny? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w materiale Mateusza.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Toyota Avensis 2,0 D-4D Premium Motorsport - kombi podszyte "sportem" [test autokult.pl] Isuzu D-Max DC LSX MT [test] Nowy Peugeot 508: auto, którym mogę jechać na koniec świata Jaguar XE 25d AWD R-Sport – wysportowany brytol Hyundai i30 3d 1,6 GDI Premium A/T - odważne posunięcie [test autokult.pl] Renault Zoe – pierwsze wrażenie [relacja autokult.pl] Volkswagen Cross Up! 1,0 75 KM - test Mercedes-Benz E400 Coupé - test BMW M135i sDrive manual - test, opinia, spalanie, cena Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi - przepis na sukces? [test autokult.pl] Alfa Romeo Stelvio: warto było czekać na takiego SUV-a Nowy Opel Corsa. Niemiecko-francuski mariaż w najmniejszym wydaniu

Popularne w tym tygodniu:

Porównanie: Mercedes-AMG GT 4-door Coupé 63 S kontra Porsche Panamera Turbo S na Torze Modlin – królowie toru, królowie życia Test: Audi 100 z 1991 r. w sentymentalnej podróży do Słomczyna Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Test: Lamborghini Sián FKP 37 z klocków lego: 50 odcieni zielonego Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu - dokładnie takich zmian było jej trzeba. Szkoda, że dopiero teraz Test: Mercedes-AMG GLE 53 Coupe - takie powinno być BMW X6! Test: Cupra Formentor – rewolucji nie będzie, ale przyjemności też nie zabraknie Test: BMW 118i kontra Audi A3 35 TDI - kompakty się biją, korzysta klient Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Porównanie: Audi RS 7 kontra BMW M8 Gran Coupe na Torze Modlin Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć