Test: McLaren 765LT w akcji. Tak brzmi i wygląda 765 KM w akcji na deszczu

McLaren 765LT to najbardziej ekstremalny i najszybszy model w obecnej gamie tego niezwykłego producenta z Wielkiej Brytanii. 765 koni mechanicznych przekazywanych na tylną oś, aktywna aerodynamika nadwozia i cztery końcówki tytanowego układu wydechowego przyprawiają o szybsze bicie serca nawet, gdy auto stoi. A co dopiero, gdy ma się nad nimi zapanować na pokrytym wodą, śliskim torze F1...

O najnowszym modelu McLarena więcej napisałem już w pierwszej polskiej recenzji tego modelu. Tam skupiłem się na kwestiach merytorycznych, teraz czas na emocje. Jak jeździ superauto o mocy 765 KM przekazywanej na tylne koła na wypełnionym wodą torze wyścigowym? Nawet jeśli prędkości wyrażone w milach na widocznym czasami prędkościomierzu nie wydają się oszałamiające, to emocje i tak były ogromne. I nie są to w żadnej mierze emocje na pokaz…

Pierwsza jazda McLarenem 765LT na torze Silverstone: konfrontacja z finałowym bossem

Niegdyś nieodłącznym elementem gier komputerowych była walka ze szczególnie wymagającym i przerażającym bossem, który wieńczył dany poziom i…

McLaren 765LT w Polsce. Inżynierowie wpadli w manię odchudzania i ulepszania

McLaren rozwija rodzinę LT, która nawiązuje do charakterystycznego, przedłużonego nadwozia modelu F1. Myli się jednak ten, kto twierdzi, że zmiany…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Toyota Corolla Hybrid kontra Audi A3 35 TDI - dogrywka w pojedynku "kto jest mistrzem oszczędzania?" Mercedes-Benz CLS 400d 4MATIC Coupé: bardzo szybka limuzyna, która pali tyle, co miejskie autko Audi S7 Sportback – grzeczniej się nie da? [test autokult.pl] Pierwsza jazda: Nowy Citroen C4 jest szalony z wyglądu. Charakter ma dokładnie odwrotny Test: Toyota GR Supra 2.0 - sportowy, wciągający wóz w wersji fit Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi: niezrozumiała wersja porządnego auta Kalifornia wychodzi z mody: za kierownicą nowego Ferrari Portofino Peugeot 3008 2,0 HDI FAP 150 Allure – dlaczego nie? [test autokult.pl] Nowy Ford Focus ST-Line: jeździ tak dobrze, że... nie musisz go prowadzić Nowe Volvo V60 Cross Country D4 AWD (2016) - test, opinia, spalanie, cena Test Porsche Macana S po liftingu: prowadzeniem wyznacza standardy w klasie Citroën C4 Picasso (2015) 1.6 THP AT Exclusive - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Test: Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Audi RS 7 - samo się o to prosiło Test: Volkswagen Touareg R eHybrid – najmocniejszy, ale całkowicie pozbawiony charakteru Test: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG – odmłodzony bestseller tak, ale nie z dieslem