Test: McLaren 765LT w akcji. Tak brzmi i wygląda 765 KM w akcji na deszczu

McLaren 765LT to najbardziej ekstremalny i najszybszy model w obecnej gamie tego niezwykłego producenta z Wielkiej Brytanii. 765 koni mechanicznych przekazywanych na tylną oś, aktywna aerodynamika nadwozia i cztery końcówki tytanowego układu wydechowego przyprawiają o szybsze bicie serca nawet, gdy auto stoi. A co dopiero, gdy ma się nad nimi zapanować na pokrytym wodą, śliskim torze F1...

O najnowszym modelu McLarena więcej napisałem już w pierwszej polskiej recenzji tego modelu. Tam skupiłem się na kwestiach merytorycznych, teraz czas na emocje. Jak jeździ superauto o mocy 765 KM przekazywanej na tylne koła na wypełnionym wodą torze wyścigowym? Nawet jeśli prędkości wyrażone w milach na widocznym czasami prędkościomierzu nie wydają się oszałamiające, to emocje i tak były ogromne. I nie są to w żadnej mierze emocje na pokaz…

Pierwsza jazda McLarenem 765LT na torze Silverstone: konfrontacja z finałowym bossem

Niegdyś nieodłącznym elementem gier komputerowych była walka ze szczególnie wymagającym i przerażającym bossem, który wieńczył dany poziom i…

McLaren 765LT w Polsce. Inżynierowie wpadli w manię odchudzania i ulepszania

McLaren rozwija rodzinę LT, która nawiązuje do charakterystycznego, przedłużonego nadwozia modelu F1. Myli się jednak ten, kto twierdzi, że zmiany…

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Suzuki SX4 S-Cross 1,6 DDiS 4WD Elegance [pierwsza jazda autokult.pl] Toyota Auris 1,6 Multidrive S Prestige vs Toyota Auris HSD Prestige - sztuka wyboru [test autokult.pl] Test: Volvo XC60 B4 – niebywale poprawny samochód bez emocji Mazda 6 2,2 SkyActiv-D SkyPassion - test Królowie miasta - wszystko o parkourze i trochę o motoryzacji [wywiad] Test: Honda Jazz 1.5 Hybrid – ni to pies, ni wydra, ale jest świetna Nowy SsangYong Rexton 2.2 Diesel: nie chińczyk lecz koreańczyk Dzień dobry, Nissan Leaf! Sprawdzę, jak się żyje z elektrykiem "na dopłatę" Mitsubishi Outlander PHEV (2015) - test, opinia, spalanie, cena Test: Audi e-tron Sportback 55 quattro – tak wygląda życie z twoim następnym, następnym, następnym samochodem Hyundai i40 1,7 CRDi – do Paryża i z powrotem [test autokult.pl] Test: Nissan Micra 1.0 T-GDI - w gąszczu konkurencji

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW X5 xDrive 30d - z tym dieslem mógłbym jechać i na koniec świata Porównanie: Lamborghini Urus kontra Porsche Cayenne Turbo GT – rodzinne porachunki Test: Peugeot 308 - pokochasz i znienawidzisz Test: Renault Master brygadowy z paką, skrzynią i żurawiem. Brakuje tylko prysznica, sauny i toalety Test: Kia e-Niro - mów o niej: normalny samochód Test: Aston Martin DBX to historyczny sukces marki. Brytyjczycy wreszcie mają auto lepsze od Porsche Test: LEVC TX – londyńska hybrydowa taksówka za niebotyczną cenę Test: Volkswagen Caddy PanAmericana – kombivan na pokaz Test: Audi Q4 e-tron - zobacz, dokąd zmierza motoryzacja Test: Mercedes-Benz E 300e po liftingu - dobrze, że w ofercie jest alternatywna hybryda plug-in Test: Nowe Suzuki SX4 S-Cross – dwa punkty widzenia Test: Smart EQ Fortwo Cabrio, czyli nowoczesny sposób na przestarzały pomysł