Test: McLaren 765LT w akcji. Tak brzmi i wygląda 765 KM w akcji na deszczu

McLaren 765LT to najbardziej ekstremalny i najszybszy model w obecnej gamie tego niezwykłego producenta z Wielkiej Brytanii. 765 koni mechanicznych przekazywanych na tylną oś, aktywna aerodynamika nadwozia i cztery końcówki tytanowego układu wydechowego przyprawiają o szybsze bicie serca nawet, gdy auto stoi. A co dopiero, gdy ma się nad nimi zapanować na pokrytym wodą, śliskim torze F1...

O najnowszym modelu McLarena więcej napisałem już w pierwszej polskiej recenzji tego modelu. Tam skupiłem się na kwestiach merytorycznych, teraz czas na emocje. Jak jeździ superauto o mocy 765 KM przekazywanej na tylne koła na wypełnionym wodą torze wyścigowym? Nawet jeśli prędkości wyrażone w milach na widocznym czasami prędkościomierzu nie wydają się oszałamiające, to emocje i tak były ogromne. I nie są to w żadnej mierze emocje na pokaz…

Pierwsza jazda McLarenem 765LT na torze Silverstone: konfrontacja z finałowym bossem

Niegdyś nieodłącznym elementem gier komputerowych była walka ze szczególnie wymagającym i przerażającym bossem, który wieńczył dany poziom i…

McLaren 765LT w Polsce. Inżynierowie wpadli w manię odchudzania i ulepszania

McLaren rozwija rodzinę LT, która nawiązuje do charakterystycznego, przedłużonego nadwozia modelu F1. Myli się jednak ten, kto twierdzi, że zmiany…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

VW Golf GTI kontra Hyundai i30 N: pojedynek legendy z debiutantem na Silesia Ringu Nowe Audi A1 Sportback: wciąż brak konkurencji Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Jaguar F-Type P300 to wszystko, czego możesz chcieć od sportowego samochodu, jeśli nie zgrywasz herosa Nowy Hyundai Tucson (2015) 2.0 CRDI Style - test, opinia, spalanie, cena Jaguar I-Pace kontra Audi e-tron. Porównanie elektrycznych crossoverów Volkswagen Golf GTI TCR: dawka szaleństwa na pożegnanie modelu Dwa żywioły: Mini Countryman JCW w porównaniu z Volvo XC40 T5 Honda Jazz 1.3 i-VTEC i Honda HR-V 1.6 i-DTEC - test, opinie, spalanie, cena Subaru Legacy RS 2,0 Boxer Diesel - aspiracje do E? [test autokult.pl] Peugeot 308 GTi: hot hatch pozbawiony charakteru DS 4 Crossback, czyli jak postawić sobie poprzeczkę na Księżycu

Popularne w tym tygodniu:

Porównanie: Mercedes-AMG GT 4-door Coupé 63 S kontra Porsche Panamera Turbo S na Torze Modlin – królowie toru, królowie życia Test: Audi 100 z 1991 r. w sentymentalnej podróży do Słomczyna Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Test: Lamborghini Sián FKP 37 z klocków lego: 50 odcieni zielonego Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu - dokładnie takich zmian było jej trzeba. Szkoda, że dopiero teraz Test: Mercedes-AMG GLE 53 Coupe - takie powinno być BMW X6! Test: Cupra Formentor – rewolucji nie będzie, ale przyjemności też nie zabraknie Test: BMW 118i kontra Audi A3 35 TDI - kompakty się biją, korzysta klient Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Porównanie: Audi RS 7 kontra BMW M8 Gran Coupe na Torze Modlin Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć