Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Koreańczycy mierzą wysoko: pierwsza jazda Hyundaiem Koną w Namyang Honda CR-V Hybrid: elektryk na benzynę, czyli japoński następca diesla Chevrolet Malibu 2,4 LTZ - problemy sercowe [test autokult.pl] Jeździłem toyotą 2000GT, AE86 i suprą mk IV. Teraz rozumiem korzenie GR supry Audi A3 Cabriolet 1,8 TFSI S-Tronic Ambition - test Test Peugeot 208 GTi – 208 KM w deskorolce Little Tikes Cozy Truck - test Opel Insignia Sports Tourer 2,0 CDTi – wybór z rozsądku? [test autokult.pl] Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później Nissan Qashqai ma nowy silnik 1.3 l. To tylko jedna z wielu zmian u Japończyków Fiat 500X Off-road Look 2.0 MultiJet 140 AWD AT - test, opinia, spalanie, cena Toyota Auris 1,6 Multidrive S Prestige vs Toyota Auris HSD Prestige - sztuka wyboru [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Test Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL