Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

DS 3 Crossback E-Tense - awangardy ciąg dalszy

DS 3 Crossback to awangardowy samochód, który w wersji elektrycznej jest chyba jeszcze lepszy. Przeszkadza tylko cena.

DS to niby nowa marka premium, ale przecież wszyscy wiemy, że to tak naprawdę przebrany Citroen. Samo wprowadzenie nowego znaczka na rynek jeszcze nic nie zmienia. Mogą to natomiast zrobić oferowane modele. One mówią same za siebie i to one są jedynym usprawiedliwieniem wyższych cen.

Z perspektywy czasu wiemy, że choć DS zaczął z "przejściówkami", które na Citroenach bazowały bardzo mocno, tak z nowszymi autami idzie bardzo dobrą drogą. To indywidualne modele, z nietypowymi rozwiązaniami, które faktycznie wyglądają jak stworzone przez producenta klasy premium. Może DS-y jeszcze nie są tak szanowane jak drogie samochody, które Niemcy czy Anglicy sprzedają od dziesięcioleci, ale są na dobrej drodze.

DS 3 Crossback jest jednym z nowszych modeli i na pewno wzbudza sympatię. Jest dobrze wykonany, dobrze wyciszony i przyjemny dla oka. W elektrycznej wersji E-Tense pojawiają się jedynie bardzo subtelne dodatki, ale pod maską ląduje motor o mocy 136 KM.

Czy DS 3 Corssback E-Tense podczas jazdy sprawia jakieś problemy? Raczej nie, ale żeby wyjechać nim z salonu, trzeba zapłacić krocie. Czy nadal warto go w takim razie kupić? Odpowiedzi w filmie.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Honda Jazz Crosstar - tak wiele za… tak wiele Nowe BMW serii 5 (F10) 528i xDrive Luxury - test Nowa Mazda 3 zagląda do klasy premium nie tylko ceną Vlog test: Volvo XC40 T5 plug-in - ile zużywa paliwa naprawdę i czy to się opłaca? Test: Audi V8 z 1991 r. - idealne do szybkiego transportu. Pokazuje siłę quattro Pierwsza jazda: Audi Q5 po liftingu - drobne poprawki udanego projektu Mercedes-Benz E400 Coupé - test Škoda Superb Sportline - autostradowa lokomotywa dla pragmatyka Rzeczywistość wyprzedziła moje marzenia: poprowadziłem Porsche 911 Carrerę RS 2.7 na Goodwood Hillclimb Test: jedyny Lexus LS400 LWB - japoński rywal rolls-royce'a, który miał nigdy nie powstać Test: BMW 128ti - myśląc o nim jak o członku rodziny "M", można się srogo rozczarować Test Škody Superb 2.0 TSI: 272-konna limuzyna pali tyle, co dawniej słaby kompakt

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen Caddy California - to nie kamper, lecz specjalistyczne narzędzie Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Ferrari F40 vs Ferrari SF90 Stradale: super-V8, które napisały historię na nowo Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Test: Volkswagen Golf GTI - ty masz moc, a on co innego Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Test: Audi RS e-tron GT w ośrodku Driveland. Jak zwinne może być auto ważące 2,5 tony? Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę? Test: Nissan Qasqhai — jest niezły, ale mój umysł nadal to wypiera