DS 3 Crossback E-Tense - awangardy ciąg dalszy

DS 3 Crossback to awangardowy samochód, który w wersji elektrycznej jest chyba jeszcze lepszy. Przeszkadza tylko cena.

DS to niby nowa marka premium, ale przecież wszyscy wiemy, że to tak naprawdę przebrany Citroen. Samo wprowadzenie nowego znaczka na rynek jeszcze nic nie zmienia. Mogą to natomiast zrobić oferowane modele. One mówią same za siebie i to one są jedynym usprawiedliwieniem wyższych cen.

Z perspektywy czasu wiemy, że choć DS zaczął z "przejściówkami", które na Citroenach bazowały bardzo mocno, tak z nowszymi autami idzie bardzo dobrą drogą. To indywidualne modele, z nietypowymi rozwiązaniami, które faktycznie wyglądają jak stworzone przez producenta klasy premium. Może DS-y jeszcze nie są tak szanowane jak drogie samochody, które Niemcy czy Anglicy sprzedają od dziesięcioleci, ale są na dobrej drodze.

DS 3 Crossback jest jednym z nowszych modeli i na pewno wzbudza sympatię. Jest dobrze wykonany, dobrze wyciszony i przyjemny dla oka. W elektrycznej wersji E-Tense pojawiają się jedynie bardzo subtelne dodatki, ale pod maską ląduje motor o mocy 136 KM.

Czy DS 3 Corssback E-Tense podczas jazdy sprawia jakieś problemy? Raczej nie, ale żeby wyjechać nim z salonu, trzeba zapłacić krocie. Czy nadal warto go w takim razie kupić? Odpowiedzi w filmie.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mikrohybryda w Kii Sportage po liftingu. Daje skosztować elektryfikacji Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi: koreańczyk po amerykańsku z europejskim silnikiem DS 3 Cafe Racer: próbuje ukrywać wiek, ale w ogóle nie musi tego robić VW Passat GTE kontra BMW 330e: gdy floty chcą ratować świat Audi A4 allroad quattro 2.0 TDI - komfortowo w teren Audi e-tron: to nie jest po prostu elektryczne Audi. Tu trzeba spojrzeć szerzej Nowe MINI Cooper S - test Nowy Opel Mokka X - stary model z nowym obliczem Lancia Ypsilon 1,3 MultiJet Platinum – fashion victim? [test autokult.pl] Ford Focus 1,0 EcoBoost Trend - ekologia na poziomie zaawansowanym [test autokult.pl] Ford Tourneo Courier, Connect i Custom - rodzina w komplecie Renault Mégane RS Sport2 (2012) - kanarkowy narkotyk [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Polskie GT. Pojechałem Astonem Martinem DBS Superleggera na Wielką Pętlę Bieszczadzką Test: Mercedes-Benz 280 CE (C123) - przez 38 lat prawie 11 razy okrążył Ziemię. Przynajmniej w teorii Pierwsza jazda nowym BMW Serii 4. Nie patrz na grill. Jak nigdy wcześniej, tu liczy się "wnętrze" Test: Mercedes-Benz 240 GD "Wolf" – z duńskiej armii w ręce świeżo upieczonego kierowcy Test: Ferrari Roma pokazuje, że prawdziwa motoryzacja nadal istnieje. Ale dla wybranych Test: Hyundai i30 1.5 DPI – boisz się nowinek? Trudno znaleźć lepszą propozycję Jeździłem nowym BMW M2 CS. To już nie tylko "ten mocniejszy". On jest po prostu opętany Pierwsza jazda: Cupra Formentor i Leon wskazują kierunek na przyszłość Test: Volkswagen ID.3 1st vs Nissan Leaf - pierwsze takie starcie na szczycie Test: Suzuki Swift Sport Hybrid – samuraj, który poległ w walce z normami Test: McLaren 765LT w akcji. Tak brzmi i wygląda 765 KM w akcji na deszczu Test: Toyota Proace Verso Kamper - odpowiedź na problemy klasycznych kamperów