DS 3 Crossback E-Tense - awangardy ciąg dalszy

DS 3 Crossback to awangardowy samochód, który w wersji elektrycznej jest chyba jeszcze lepszy. Przeszkadza tylko cena.

DS to niby nowa marka premium, ale przecież wszyscy wiemy, że to tak naprawdę przebrany Citroen. Samo wprowadzenie nowego znaczka na rynek jeszcze nic nie zmienia. Mogą to natomiast zrobić oferowane modele. One mówią same za siebie i to one są jedynym usprawiedliwieniem wyższych cen.

Z perspektywy czasu wiemy, że choć DS zaczął z "przejściówkami", które na Citroenach bazowały bardzo mocno, tak z nowszymi autami idzie bardzo dobrą drogą. To indywidualne modele, z nietypowymi rozwiązaniami, które faktycznie wyglądają jak stworzone przez producenta klasy premium. Może DS-y jeszcze nie są tak szanowane jak drogie samochody, które Niemcy czy Anglicy sprzedają od dziesięcioleci, ale są na dobrej drodze.

DS 3 Crossback jest jednym z nowszych modeli i na pewno wzbudza sympatię. Jest dobrze wykonany, dobrze wyciszony i przyjemny dla oka. W elektrycznej wersji E-Tense pojawiają się jedynie bardzo subtelne dodatki, ale pod maską ląduje motor o mocy 136 KM.

Czy DS 3 Corssback E-Tense podczas jazdy sprawia jakieś problemy? Raczej nie, ale żeby wyjechać nim z salonu, trzeba zapłacić krocie. Czy nadal warto go w takim razie kupić? Odpowiedzi w filmie.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Škody Citigo e iV: pierwszy elektryk z Czech jest jednocześnie najtańszym na rynku Hybryda plug-in w długim dystansie. Witaj, VW Passat GTE Nowa Škoda Fabia (2015) 1,2 TSI 90 KM - pierwsza jazda Test: Volvo XC60 B4 AWD - w poszukiwaniu spokoju Nowy Volkswagen Touareg V8 4.2 TDI - pierwsza jazda Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli BMW 750d xDrive M-Sport kontra Audi A8 4.2 TDI quattro - test Toyota Land Cruiser 150 3,0 D4D A/T Invincible - test Nowy Volkswagen Jetta 1,4 TSI 150 KM Highline (2015) - pierwsza jazda po liftingu Škoda Scala - test długodystansowy. Czy jest warta kwoty jak za premium? Audi A4 allroad quattro 2.0 TDI - komfortowo w teren Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen ID.3 Pro S - "Don't worry, be happy" Test: Hyundai i30 N po liftingu - czy z automatem jest tak samo dobry, jak z ręczną skrzynią? Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Porównanie: Ford Puma ST vs Kawasaki Ultra LX - półtora litra na dwa sposoby Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Pierwsza jazda: nowy Lexus NX - klienci już rzucili się do salonów Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd Pierwsza jazda: Volvo C40 - to coś więcej niż XC40 ze ściętym dachem