Test: Volkswagen Golf 1.5 eTSI - tak oszczędny, że znów nie uwierzycie

Po teście Skody Superb 2.0 TSI trudno wam było uwierzyć w jej zużycie paliwa, pomimo iż wszystko pokazałem czarno na białym. W przypadku nowego Volkswagena Golfa 1.5 eTSI znów będzie ten sam problem. Chyba nawet jeszcze większy.

Nowy Volkswagen Golf to model, który miał mnie rozczarować. Po bliższym kontakcie z nowym Seatem Leonem spodziewałem się bezsensownie skomplikowanego interfejsu multimediów oraz nieznośnej, dotykowej obsługi. Choć nastawiłem się bardzo negatywnie, to już po jednym dniu musiałem złożyć broń. Obsługa auta jest świetna, a multimedia o wiele prostsze niż w Leonie.

Zdjęcie wywołało burzę w komentarzach. To auto nie może tyle palić!

Jedno zdjęcie potrafi skrzywić obraz rzeczywistości, zwłaszcza tym, którzy na siłę szukają wyjaśnienia swojej teorii. Od lat znana prawda w mediach…

Test Škody Superb 2.0 TSI: 272-konna limuzyna pali tyle, co dawniej słaby kompakt

Škoda Superb 2.0 TSI w specyfikacji Sportline ma napęd na cztery koła i automatyczną skrzynię biegów, a silnik rozwija 272 KM mocy. Potrafi rozpędzić…

Jednak największe wrażenie robią dwie rzeczy: bardzo wysoki komfort jazdy, czego dużą zasługą są dobrze pracujące systemy wspomagające oraz zużycie paliwa. Zejście tym autem w trasie poniżej 4 l/100 km nie jest trudne, a normalna, codzienna jazda to okolice 5–6 l/100 km. Jadąc spokojnie krajówką, można osiągać wyniki, w które trudno uwierzyć. I mówimy o benzynowym silniku o mocy 150 KM w kompaktowym samochodzie. Aż samo narzuca się pytanie: po co komu diesel?

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Citroën C3 1,6 e-HDI Exclusive – być kobietą [test autokult.pl] Audi RS Q3 - test Fiat Panda 1,3 MultiJet Dynamic - włoski wózek na zakupy [test autokult.pl] Toyota Prius HSD Prestige - zielona strona mocy [test autokult.pl] Nissan Juke w miejskiej dżungli [wideotest autokult.pl] Citroën DS4 1,6 THP 200 Sport Chic - lubię to! [test autokult.pl] Nowe Renault Kadjar 1,6 dCi 130 4WD i Espace 1,6 TCe EDC 200 - test, opinia, spalanie, cena Czy oprócz charakteru oferuje coś więcej? Jaguar XF Sportbrake 25t Portfolio Opel Astra GTC 1,4 Turbo 140 KM Enjoy - więcej mocy! [test autokult.pl] Ford Mustang 2,3 EcoBoost Convertible i 5,0 V8 Fastback - test, opinia, spalanie, cena Cupra Leon ST E-Hybrid - myśli, że wie lepiej Pierwsza jazda: Volkswagen Arteon Shooting Brake - na żywo oczywiście ładniejszy

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Audi RS 7 - samo się o to prosiło Test: Volkswagen Touareg R eHybrid – najmocniejszy, ale całkowicie pozbawiony charakteru Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze