Test: Volkswagen Golf 1.5 eTSI - tak oszczędny, że znów nie uwierzycie

Po teście Skody Superb 2.0 TSI trudno wam było uwierzyć w jej zużycie paliwa, pomimo iż wszystko pokazałem czarno na białym. W przypadku nowego Volkswagena Golfa 1.5 eTSI znów będzie ten sam problem. Chyba nawet jeszcze większy.

Nowy Volkswagen Golf to model, który miał mnie rozczarować. Po bliższym kontakcie z nowym Seatem Leonem spodziewałem się bezsensownie skomplikowanego interfejsu multimediów oraz nieznośnej, dotykowej obsługi. Choć nastawiłem się bardzo negatywnie, to już po jednym dniu musiałem złożyć broń. Obsługa auta jest świetna, a multimedia o wiele prostsze niż w Leonie.

Zużycie paliwa nie do zniesienia. To zdjęcie wywołało burzę w komentarzach

Jedno zdjęcie potrafi skrzywić obraz rzeczywistości, zwłaszcza tym, którzy na siłę szukają wyjaśnienia swojej teorii. Od lat znana prawda w mediach…

Test Škody Superb 2.0 TSI: 272-konna limuzyna pali tyle, co dawniej słaby kompakt

Škoda Superb 2.0 TSI w specyfikacji Sportline ma napęd na cztery koła i automatyczną skrzynię biegów, a silnik rozwija 272 KM mocy. Potrafi rozpędzić…

Jednak największe wrażenie robią dwie rzeczy: bardzo wysoki komfort jazdy, czego dużą zasługą są dobrze pracujące systemy wspomagające oraz zużycie paliwa. Zejście tym autem w trasie poniżej 4 l/100 km nie jest trudne, a normalna, codzienna jazda to okolice 5–6 l/100 km. Jadąc spokojnie krajówką, można osiągać wyniki, w które trudno uwierzyć. I mówimy o benzynowym silniku o mocy 150 KM w kompaktowym samochodzie. Aż samo narzuca się pytanie: po co komu diesel?

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Golf Variant VII 2,0 TDI Highline vs. Ford Focus Kombi 1,6 EcoBoost Titanium - test Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech More Life - test, opinia, spalanie, cena Lexus UX: dojrzały SUV w rozmiarze mini Opel Mokka 1,7 CDTi 4x4 Cosmo - test Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Mercedes-Benz Avantgarde V250 d - test, opinia, spalanie, cena Mini Cooper S Bayswater - frajda do kwadratu [test autokult.pl] Mercedes-AMG GT R: jak zbliżyliśmy się do 100% możliwości nowego władcy torów wyścigowych Ford Kuga 2.0 TDCi AWD Titanium: lepszy niż pokazują statystyki Subaru Legacy RS 2,0 Boxer Diesel - aspiracje do E? [test autokult.pl] Test Peugeot 208 GTi – 208 KM w deskorolce Volvo V60 Polestar - test najszybszego kombi ze Szwecji

Popularne w tym tygodniu:

Polskie GT. Pojechałem Astonem Martinem DBS Superleggera na Wielką Pętlę Bieszczadzką Test: Mercedes-Benz 240 GD "Wolf" – z duńskiej armii w ręce świeżo upieczonego kierowcy Alpina B7 to znacznie więcej niż BMW na sterydach. Łączy sprzeczności, jak nic innego Test: Ferrari Roma pokazuje, że prawdziwa motoryzacja nadal istnieje. Ale dla wybranych Test: Hyundai i30 1.5 DPI – boisz się nowinek? Trudno znaleźć lepszą propozycję Pierwsza jazda: Cupra Formentor i Leon wskazują kierunek na przyszłość Test: Volkswagen ID.3 1st vs Nissan Leaf - pierwsze takie starcie na szczycie Test: Suzuki Swift Sport Hybrid – samuraj, który poległ w walce z normami Test: Porsche Cayenne GTS Coupé - niszczyciel praw fizyki dla niezdecydowanych DS 3 Crossback E-Tense - awangardy ciąg dalszy Test: Toyota Proace Verso Kamper - odpowiedź na problemy klasycznych kamperów Pierwsza jazda: Jeep Compass 4xe PHEV – mimo elektryfikacji, zachował terenowy charakter