Polska premiera Mercedesa Klasy S. To skromna limuzyna, która szokuje wnętrzem

Imponująca technicznie, najbardziej zaawansowana generacja Mercedesa Klasy S debiutowała właśnie w Polsce. Miałem okazję obejrzeć go na żywo i odważę się stwierdzić, że to najskromniej wyglądająca limuzyna na rynku. Za to jej wnętrze można opisać jednym krótkim "Wow!".

Najnowsza generacja Mercedesa Klasy S jest pierwszą o tak skromnym, nawiązującym do mniejszych modeli wyglądzie. Samochód ma sportowy sznyt, ładny wygląd i elegancką, ale stonowaną linię nadwozia. Tył przypomina takie auta jak Mercedes CLS, a nawet CLA.

Jednak zupełnie inne wrażenie robi po otwarciu drzwi. Tu przepychu jest więcej niż można by się spodziewać. Wrażenie robią też liczby, takie jak 19 silników odpowiedzialnych za sterowanie przednimi fotelami, 31 głośników, 5 ekranów/tabletów czy 10 wersji masażu. Nieskończona ilość barw oświetlenia nastrojowego i trójwymiarowy ekran wskaźników to dekoracje tego tortu.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

BMW M235i Coupé - test Volvo V60 Cross Country i V60 T8: pierwsza jazda nowymi wersjami szwedzkiego kombi Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi - przepis na sukces? [test autokult.pl] Mercedes-Benz CLA200 - w ofensywie [test autokult.pl] Test: Land Rover Defender – musiało tak być, ale oby nie zaszło za daleko Kia Venga 1,4 DOHC CVVT L - budżetowa sympatia [test autokult.pl] Nowy Volkswagen Jetta 1,4 TSI 150 KM Highline (2015) - pierwsza jazda po liftingu Mini Cooper S Bayswater - frajda do kwadratu [test autokult.pl] Škoda Rapid Spaceback 1,4 TSI DSG Style Plus - władca przestrzeni - test cz.1 Porsche Cayman PDK 2013 - droga zabawka na co dzień [test autokult.pl] Ford Ranger 3,2 TDCi Wildtrak - universal soldier [pierwsza jazda autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Polskie GT. Pojechałem Astonem Martinem DBS Superleggera na Wielką Pętlę Bieszczadzką Test: Mercedes-Benz 240 GD "Wolf" – z duńskiej armii w ręce świeżo upieczonego kierowcy Alpina B7 to znacznie więcej niż BMW na sterydach. Łączy sprzeczności, jak nic innego Test: Ferrari Roma pokazuje, że prawdziwa motoryzacja nadal istnieje. Ale dla wybranych Test: Hyundai i30 1.5 DPI – boisz się nowinek? Trudno znaleźć lepszą propozycję Pierwsza jazda: Cupra Formentor i Leon wskazują kierunek na przyszłość Test: Volkswagen ID.3 1st vs Nissan Leaf - pierwsze takie starcie na szczycie Test: Suzuki Swift Sport Hybrid – samuraj, który poległ w walce z normami Test: Porsche Cayenne GTS Coupé - niszczyciel praw fizyki dla niezdecydowanych DS 3 Crossback E-Tense - awangardy ciąg dalszy Test: Toyota Proace Verso Kamper - odpowiedź na problemy klasycznych kamperów Pierwsza jazda: Jeep Compass 4xe PHEV – mimo elektryfikacji, zachował terenowy charakter