Polska premiera Mercedesa Klasy S. To skromna limuzyna, która szokuje wnętrzem

Imponująca technicznie, najbardziej zaawansowana generacja Mercedesa Klasy S debiutowała właśnie w Polsce. Miałem okazję obejrzeć go na żywo i odważę się stwierdzić, że to najskromniej wyglądająca limuzyna na rynku. Za to jej wnętrze można opisać jednym krótkim "Wow!".

Najnowsza generacja Mercedesa Klasy S jest pierwszą o tak skromnym, nawiązującym do mniejszych modeli wyglądzie. Samochód ma sportowy sznyt, ładny wygląd i elegancką, ale stonowaną linię nadwozia. Tył przypomina takie auta jak Mercedes CLS, a nawet CLA.

Jednak zupełnie inne wrażenie robi po otwarciu drzwi. Tu przepychu jest więcej niż można by się spodziewać. Wrażenie robią też liczby, takie jak 19 silników odpowiedzialnych za sterowanie przednimi fotelami, 31 głośników, 5 ekranów/tabletów czy 10 wersji masażu. Nieskończona ilość barw oświetlenia nastrojowego i trójwymiarowy ekran wskaźników to dekoracje tego tortu.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Ford Mustang Fastback GT V8 5.0 - test, opinia, spalanie, cena Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Opel Grandland X 1.2 Turbo AT: znacznie lepszy od mniejszego brata Toyota Yaris 1,4 D-4D Prestige - zgodnie z oczekiwaniami [test autokult.pl] Test: BMW 440i Gran Coupe xDrive ma swoje lata, ale łączy dwa światy jak nic innego Dacia Lodgy Stepway 1,5 dCi 110 – test, opinia, spalanie, cena Test Renault Twingo III 0.9 TCe [wideo] Volkswagen Scirocco - poza szablonem [test autokult.pl] Land Rover Defender z Defender Factory. Test fabrycznie nowej terenówki z Wieliczki BMW 218d Active Tourer Luxury Line - test Škoda Kodiaq RS: kompletny, ale... dlaczego to RS? Test: 911 czy 911? Wybór wcale nie jest oczywisty

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E to nie tesla-killer. To auto dla tych z drugiego obozu Test: Audi V8 z 1991 r. - idealne do szybkiego transportu. Pokazuje siłę quattro Porównanie: 20-letnie Volvo V40 vs. nowe Volvo V60. Naprawdę kiedyś było lepiej? Pierwsza jazda Porsche 911 GT3: krok poza kres możliwości Test wideo: Ford Mustang Mach-E - to nie fair! Test wideo: Wakacje w samochodzie - 3 sposoby, by uniknąć hotelu Test: BMW 640i GT - najdziwniejsze, ale i najlepsze, jeśli je poznasz Test: Seat Leon 1.4 e-Hybrid (204 KM) - ta wersja przekonała mnie nie tylko ceną Test: Mitsubishi Outlander PHEV – w Tatrach odkryłem w nim sens i… geny Lancera Evo! Test: Toyota Land Cruiser - jak zabraknie pokory to napędy nie pomogą Test: Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Test: Hyundai Kona FL - po liftingu wyposażenie potrafi zaskoczyć