Polska premiera Mercedesa Klasy S. To skromna limuzyna, która szokuje wnętrzem

Imponująca technicznie, najbardziej zaawansowana generacja Mercedesa Klasy S debiutowała właśnie w Polsce. Miałem okazję obejrzeć go na żywo i odważę się stwierdzić, że to najskromniej wyglądająca limuzyna na rynku. Za to jej wnętrze można opisać jednym krótkim "Wow!".

Najnowsza generacja Mercedesa Klasy S jest pierwszą o tak skromnym, nawiązującym do mniejszych modeli wyglądzie. Samochód ma sportowy sznyt, ładny wygląd i elegancką, ale stonowaną linię nadwozia. Tył przypomina takie auta jak Mercedes CLS, a nawet CLA.

Jednak zupełnie inne wrażenie robi po otwarciu drzwi. Tu przepychu jest więcej niż można by się spodziewać. Wrażenie robią też liczby, takie jak 19 silników odpowiedzialnych za sterowanie przednimi fotelami, 31 głośników, 5 ekranów/tabletów czy 10 wersji masażu. Nieskończona ilość barw oświetlenia nastrojowego i trójwymiarowy ekran wskaźników to dekoracje tego tortu.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi A6 allroad quattro 3,0 TFSI S-Tronic na wielkopolskich drogach [pierwsza jazda autokult.pl] Nowa Mazda 3 zagląda do klasy premium nie tylko ceną Chevrolet Captiva LTZ 2,2 A/T – Push & Pull [test autokult.pl] Opel Mokka X 1.6 CDTi 4x4 - docenisz go podczas jazdy Volkswagen Multivan Life 2,0 BiTDI DSG & Ogórek [test] Ford Focus 1,6 EcoBoost 150 KM Trend Sport – sposób na polskie drogi? [test autokult.pl] Nowy Ford Focus ST (2015) - pierwsza jazda [test] Opel Zafira Tourer Cosmo 1.4 EcoFlex - dwie twarze [test autokult.pl] Nowa Honda Jazz – ostatni przedstawiciel starej szkoły Škoda Rapid 1,2 TSI & 1,6 TDI - przepychanki w segmentach [pierwsza jazda autokult.pl] Test Peugeota 508: auto dla kierowcy, stworzone na długie trasy Nowy Citroën C4 Picasso 1,6 e-HDI 115 KM Exclusive [pierwsza jazda autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M850i Gran Coupe nie jest prawdziwym BMW. Ale pierwsza Seria 8 też nim nie była Test: Ford Focus Hybrid 1.0 EcoBoost 155 KM - hybrydyzacja wyszła mu na zdrowie Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Test: Nissan X-Trail z silnikiem 1,3 l (160 KM) - mały silnik dla mało wymagających Pierwsza jazda: Opel Crossland po liftingu - w cieniu nowej Mokki Test: Peugeot e-2008 GT – angażujący elektryk, który ma ten sam problem co spalinowy odpowiednik Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł