Polska premiera Mercedesa Klasy S. To skromna limuzyna, która szokuje wnętrzem

Imponująca technicznie, najbardziej zaawansowana generacja Mercedesa Klasy S debiutowała właśnie w Polsce. Miałem okazję obejrzeć go na żywo i odważę się stwierdzić, że to najskromniej wyglądająca limuzyna na rynku. Za to jej wnętrze można opisać jednym krótkim "Wow!".

Najnowsza generacja Mercedesa Klasy S jest pierwszą o tak skromnym, nawiązującym do mniejszych modeli wyglądzie. Samochód ma sportowy sznyt, ładny wygląd i elegancką, ale stonowaną linię nadwozia. Tył przypomina takie auta jak Mercedes CLS, a nawet CLA.

Jednak zupełnie inne wrażenie robi po otwarciu drzwi. Tu przepychu jest więcej niż można by się spodziewać. Wrażenie robią też liczby, takie jak 19 silników odpowiedzialnych za sterowanie przednimi fotelami, 31 głośników, 5 ekranów/tabletów czy 10 wersji masażu. Nieskończona ilość barw oświetlenia nastrojowego i trójwymiarowy ekran wskaźników to dekoracje tego tortu.

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Honda CR-V 1,6 i-DTEC Lifestyle - test, opinia, spalanie, cena Ford Kuga 2.0 TDCi AWD Titanium: lepszy niż pokazują statystyki Offroad Marcina: Suzuki Vitara Hybrid 4WD - czy dorównuje swojemu dziadkowi? Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI: kombi z dieslem to również ścisła czołówka segmentu C 3500 km z hybrydą. Podsumowanie testu Toyoty Prius Hybrid Plug-in Toyota Yaris 1,4 D-4D Prestige - zgodnie z oczekiwaniami [test autokult.pl] Mazda MX-5 2,0 MZR - diabeł czy diablica? [wideotest autokult.pl] Toyota C-HR 1,8 Hybrid - Toyota taka jak nigdy Volkswagen Tiguan R-Line 2,0 TDI 4Motion DSG - w przebraniu [test autokult.pl] Peugeot 5008 - van na sterydach Volvo S90 i V90 - nowy rywal dla niemieckiej trójki w segmencie E

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Ford GT40 oraz GT – stanąłem oko w oko z legendą Le Mans i jego współczesnym odpowiednikiem Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale"