Kia, prezentując nowy silnik, reklamuje K5 spektakularnym skokiem z obrotem

Kia, prezentując nowy silnik, reklamuje K5 spektakularnym skokiem z obrotem

Kia, prezentując nowy silnik, reklamuje K5 spektakularnym skokiem z obrotem
Filip Buliński
21.09.2020 12:46, aktualizacja: 22.03.2023 10:12

Kia, która jeszcze do niedawna kojarzyła się raczej z nudnymi autami, nie tylko zaskakuje nas nowymi, szykownymi modelami, ale coraz częściej także efektownymi reklamami. A debiut nowego silnika w K5 i 72. gala rozdania nagród Emmy są przecież doskonałą okazją, do spektakularnej sztuczki w powietrzu, prawda?

Producenci samochodów od lat prześcigają się, prezentując efektowne reklamy swoich aut. Coraz ciekawsze klipy przygotowuje także Kia – widzieliśmy u nich w akcji już Pierce’a Brosnana, Morfeusza z Matrixa, hip-hopowe chomiki, a teraz przyszedł czas na… imponujące akrobacje powietrzne.

Głównym bohaterem klipu jest Kia K5, której - niestety - nie uświadczymy w Europie. 4-drzwiowy sedan powstał jako następca znanej nam Optimy, jednak wraz z wycofaniem tego drugiego modelu, Koreańczycy odpuścili walkę w segmencie D na Starym Kontynencie. A szkoda, bo K5 prezentuje się wyjątkowo korzystnie.

Reklama, którą możecie obejrzeć wyżej, powstała z okazji debiutu nowego, 290-konnego benzyniaka 2.0 Turbo i została wyemitowana podczas transmisji 72. rozdania nagród Emmy. Widzimy na niej, jak Kia - prowadzona przez kaskadera - po najechaniu na rampę obraca się wokół pionowej osi o 360 stopni. Czepialscy zauważą, że w powietrzu samochód przekręca się tylko o 180 stopni, a resztę obrotu wykonuje już po wylądowaniu.

Nie ulega jednak wątpliwości, że cała akcja robi imponujące wrażenie, tym bardziej że po lądowaniu samochód porusza się o własnych siłach. Patrząc trzeźwo, ciężko jednak powiedzieć, co miała pokazać ta sztuczka. I nawet jeśli kiedykolwiek wpadnie wam do głowy pomysł i przydarzy się okazja do jej powtórzenia, lepiej nie róbcie tego sami "w domu".

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (12)