Porsche Panamera: Niemcy odświeżyli swój model

Jest szybsza, nowocześniejsza i lepiej dostosowana do prezencji pozostałych aut marki z Zuffenhausen. Nowa Panamera nie zawiedzie tych, którzy postanowią wymienić starszy egzemplarz, a dodatkowo może przyciągnąć nowych klientów. W topowej wersji Turbo S to już pełnoprawne auto sportowe. Coś dla siebie znajdą również zwolennicy ekologii.

Panamera, która zadebiutowała w 2009 w Szanghaju, była – podobnie jak Cayenne – modelem kontrowersyjnym. Dziecko, które dla wielu miłośników marki było niechcianym potomstwem, wypracowało sobie jednak pozycję na rynku luksusowych modeli, mających pełnić rolę reprezentacyjnych limuzyn. Nigdy nie był to jednak model dla tych, którzy kierownicę wolą powierzyć szoferowi. Tak jest do dziś.

Z zewnątrz Panamery nie dotknęły radykalne zmiany. Nowy jest wygląd przednich świateł, który w wersji Turbo S różni się od pozostałych odmian. Tu LED-y do jazdy dziennej rozstawiono szerzej, by znaleźć miejsce dla większych wlotów powietrza. Tył upodobniono do innych reprezentantów gamy Porsche. Znajdujące się po obydwu stronach klapy bagażnika lampy są połączone listwą świetlną. Panamera Turbo S otrzymała także zmieniony tylny spojler, który zawadiacko wysuwa się, przyciągając wzrok przechodniów. Dodatkowo w palecie pojawiły się dwa nowe kolory, wraz z którymi debiutują trzy wzory felg o średnicy 20 i 21 cali.

Przez wnętrze odświeżonego modelu Porsche również nie przetoczył się front rewolucji. Zauważalną na pierwszy rzut oka różnicą jest analogowy zegarek na szczycie kokpitu. Jego wzór jest tożsamy z czasomierzami tej niemieckiej marki, które możemy kupić w salonie Porsche Design. Fotele stanowią przykład idealnego kompromisu pomiędzy wygodą a zdolnością do utrzymywania ciała w należytym ułożeniu nawet w szybko pokonywanych zakrętach. Tradycyjnie pasażerowie na tylnych miejscach mają dla siebie mnóstwo przestrzeni, a dodatkowo otrzymują do dyspozycji dotykowy panel, za pomocą którego mogą dbać o swoją wygodę w długiej podróży.

Jak jeździ odświeżona Panamera? Na razie nie wolno mi jeszcze o tym opowiadać. Śledźcie jednak Autokult.pl.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Volvo V40 zniknęło z rynku. W salonach zostały ostatnie egzemplarze Prześwietlamy Škodę Fabię Monte Carlo. Podpowiadamy, czy warto do niej dopłacać Audi A7 Sportback oficjalnie! Święta bez policyjnej akcji "Wielkanoc", ale pobłażania dla piratów nie będzie Land Rover Defender The End Edition w wykonaniu Kahn Design Ulubione gadżety kierowców flotowych Opel Astra IV generacji w 2009 roku! Oficjalna premiera Mercedesa F1 W06 Hybrid Porsche 911 Turbo S Prototyp Production (2015) - jeszcze więcej mocy Znamy polską cenę nowego Nissana GT-R (2016) Audi podwoi ofertę SUV-ów do 2020 roku Porsche 911 Turbo Billa Gatesa na sprzedaż

Popularne w tym tygodniu:

12 skrętnych kół i 150-litrowy diesel. Terenowa lokomotywa to najlepszy pomysł Rosjan Motoryzacja jeszcze nie umarła. Lexus IS dostał 5-litrowe V8 Ford wycofa się z silników spalinowych w Europie. Od 2030 roku tylko elektryki Elektryki przyszłości będą mieć mniejszy zasięg. Szef Audi wyjaśnia dlaczego Idą większe kary za zanieczyszczenie drogi. Kierowca zapłaci nawet 5000 zł Frog z wyrokiem bezwzględnego więzienia. Sprawa ciągnęła się aż 7 lat Po zmianie prawa będzie problem. Nie ma czym mierzyć odstępu między pojazdami Syntetyczne paliwo Porsche już w 2022 roku. Ma być wyjątkowo czyste Nowe obostrzenia dla wjeżdżających do Polski. W weekend dołączą kolejne Škoda Octavia Combi decepticon wygląda jak z transformersów. Można ją kupić w Polsce Nie doczekali się nowego wozu, ulepili go ze śniegu. Dzieło strażaków jest sławne na całą Polskę Nowy Mercedes-Benz Klasy C wygląda jak mała Klasa S. Imponuje techniką i rozczarowuje silnikami