Pojechałem Skodą Kamiq 1.0 TSI na wakacje. Nie było źle!

Skoda Kamiq, którą testujemy długodystansowo w AutoCentrum, ma silnik 1.0 TSI. Takie jednostki napędowe raczej nie kojarzą się z długimi podróżami. Właśnie dlatego postanowiłem sprawdzić ten samochód na trasie.

Już od kilku miesięcy testujemy Skodę Kamiq - to mały miejski crossover z małym miejskim silnikiem. Czy jako taki samochód nie powinien więc z tego miasta nigdy wyjeżdżać?

Postanowiłem to sprawdzić, zabierając długodystansową Skodę Kamiq na wakacje. Pod maską pracuje 1.0 TSI o mocy 115 KM. Na co dzień silnik sprawdza się naprawdę nieźle, jest cichy, niewiele pali i zapewnia niezłą dynamikę.

Skoda zadbała też w Kamiqu o zestaw praktycznych rozwiązań. To między innymi spore schowki w drzwiach, dodatkowa przestrzeń na bagaże pod fotelami i w podłokietniku, a nawet śmietnik w kieszeni drzwi — bardzo praktyczny w podróży.

Bagażnik mieści 400 l i to jest wartość, która powinna wystarczyć 2 osobom na wakacyjny wyjazd. Nam wystarczyła, chociaż część rzeczy trzeba było już położyć na tylnej kanapie. A jak sprawdziły się systemy bezpieczeństwa i ile paliwa zużyła Skoda Kamiq w trasie liczącej prawie 1800 km? Tego dowiecie się z filmu.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Porsche Cayman vs BMW i8: jaka jest przyszłość samochodów sportowych? Renault Koleos 2,0 dCI 175 KM Privilege - zimowe zaSUVanie [test autokult.pl] Peugeot 508 SW BlueHDI 180 GT: wariant rodzinny, prawie idealny Jazda Cuprą Atecą: nowa marka, nowy segment Renault Grand Scenic 1,6 dCi Privilege - wakacyjnie, rodzinnie [test autokult.pl] Nowy Peugeot 208 1,2 110 KM Allure - test, opinia, spalanie, cena Renault Laguna Coupé 2,0 dCi 4Control - test Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Nawigacja Navigon 8410 [test autokult.pl] Citroën C5 Tourer 2,2 HDI A/T Exclusive - test BMW M135i sDrive manual - test, opinia, spalanie, cena Test: Volkswagen ID.3 1st vs Nissan Leaf - pierwsze takie starcie na szczycie

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: BMW M850i Gran Coupe nie jest prawdziwym BMW. Ale pierwsza Seria 8 też nim nie była Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Ford Focus Hybrid 1.0 EcoBoost 155 KM - hybrydyzacja wyszła mu na zdrowie Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł