Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes-Benz Klasy X - dzień drugi, ekstremalny Seat Leon Cupra R [test autokult.pl] Nowy Hyundai i30 1.0 T-GDI: godny rywal Astry i Golfa Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Volvo XC70 D4 Drive-E Summum Inscription - test, opinia, spalanie, cena Nie jesteś skazany na SUV-a. Nowy Citroën Berlingo to świetne auto dla rodziny Nowe Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI - polski hit za 10 lat? Ford Grand C-Max 1.6 TDCi Titanium - Twój najlepszy przyjaciel [test autokult.pl] Suzuki SX4 S-cross 1,6 VVT AllGrip CVT [test] Hyundai Elantra 1,6 MPI Style - test Citroën C4 Picasso 1,6 THP Exclusive - test Kia Cee'd SW 1,6 GDI XL AT [test]

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Jaguar F-Type przeszedł facelifting. Koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Test Audi Q3 Sportback 45 TFSI: zwracanie uwagi to jego główne zadanie Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście