Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowa Toyota Corolla Hathback Hybrid jest świetna, ale nie dla każdego Hyundai Genesis Coupé Lambda 3.8 V6 MT Executive [test autokult.pl] Komfort przewidywalności: pierwsza jazda nowym Volvo V60 Audi S7 Sportback – grzeczniej się nie da? [test autokult.pl] Volvo S60 & V60 T5 Summum - test Audi A3 Ambiente 1,8 TFSI S-Tronic - wskakuj w mundurek! [test autokult.pl] BMW Serii 2 Gran Tourer 220d xDrive Luxury Line - test, opinia, spalanie, cena Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC (2018): wciąż w formie, a teraz bezpieczniejszy Isuzu D-Max 2.5 TD LSX z namiotem Roof Lodge - test, opinia, spalanie, cena Škoda Kodiaq Scout 2.0 TDI 4x4 - czeski sposób na bezdroża Audi Q3 - polska premiera [pierwsza jazda autokult.pl] Audi A7 Sportback 3,0 TFSI S-Tronic quattro - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL