Test wideo: Fiat 500X Sport - efekt halo

Fiat 500X Sport robi świetne pierwsze wrażenie, ale to może nie wystarczyć w coraz bardziej zatłoczonym segmencie. Zapraszam na wideotest tego samochodu.

Obserwuj nas na Google News:

Fiat 500X — test wideo

Fiat 500X to ciekawe auto, które niedawno zostało odświeżone — w końcu od premiery minęło już 6 lat. Wnętrze zostało narysowane podobnie, jak w "pięćsetce", co jest jednocześnie klasyczne i nowoczesne z ekranami i komputerami. W testowanej wersji Sport wyróżnia się jeszcze bardziej i ma parę sportowych dodatków. Na pewno ma najwięcej charakteru.

Pod maską dostaniemy silnik 1.3 Firefly o mocy 150 KM, który powinien zapewnić już dobre osiągi. Tak się jednak nie dzieje, bo do 100 km/h przyspiesza w ponad 9 s, a prędkość maksymalna to 200 km/h — segmentowy standard.

Dobra jest jednak cena. 500X Sport kosztuje 96 tys. zł i to w zasadzie tyle samo, ile płacimy za konkurencyjne auta o podobnych parametrach. Czy można tu czegoś nie lubić? Okazuje się, że tak. Zapraszam na wideotest.

Sprawdź dane techniczne Fiata 500X Sport na AutoCentrum.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Škoda Fabia Combi Monte Carlo - najlepszy bagażnik w segmencie Pierwsza jazda: Renault Megane E-Tech - w pełni elektryczne, typowo francuskie Nowy Seat Leon Cupra 280 DSG - test Test: Volkswagen Touareg R eHybrid – najmocniejszy, ale całkowicie pozbawiony charakteru Test: DS 9 to żywy przykład na to jak działa odporność stadna Pierwsza jazda Volkswagenem e-Crafterem: elektryk stworzony z myślą o kurierach Test: Mazda MX-30 - choć jest elektrykiem, to chętnie stanę w jej obronie Opel Astra GTC – emocje górą [pierwsza jazda autokult.pl] Volvo XC60 T8 Polestar Engineered kontra Tatry: górski test plug-ina po fabrycznym tuningu Chevrolet Aveo 1,3 Diesel LT+ - dojrzały maluch [test autokult.pl] Mercedes-Benz Klasy C 250 BlueTEC AMG - test Test Infiniti Q50S: jeden przycisk zmienia wszystko

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mazda CX-60 – ponad 3 litry pod maską. Tym razem nic nie tracimy! Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Pierwsza jazda: BMW iX M60 – jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test: Jeep Wrangler 4xe – najmocniejszy, najszybszy, najoszczędniejszy Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie Test: Peugeot e-2008, czyli duże "nie chcę, ale muszę" Test: Peugeot 308 SW – Francuzi potrafią słuchać, ale to kosztuje Test: Nissan Qashqai – uczył się przez 14 lat Test: Skoda Octavia vs Skoda Octavia – ile warta jest instalacja elektryczna? Test: Volkswagen Polo – chcesz miejski samochodzik? Spóźniłeś się!