Test: Fiat 500X Sport - efekt halo

Fiat 500X Sport robi świetne pierwsze wrażenie, ale to może nie wystarczyć w coraz bardziej zatłoczonym segmencie. Zapraszam na wideotest tego samochodu.

Obserwuj nas na Instagramie:

Fiat 500X — test wideo

Fiat 500X to ciekawe auto, które niedawno zostało odświeżone — w końcu od premiery minęło już 6 lat. Wnętrze zostało narysowane podobnie, jak w "pięćsetce", co jest jednocześnie klasyczne i nowoczesne z ekranami i komputerami. W testowanej wersji Sport wyróżnia się jeszcze bardziej i ma parę sportowych dodatków. Na pewno ma najwięcej charakteru.

Pod maską dostaniemy silnik 1.3 Firefly o mocy 150 KM, który powinien zapewnić już dobre osiągi. Tak się jednak nie dzieje, bo do 100 km/h przyspiesza w ponad 9 s, a prędkość maksymalna to 200 km/h — segmentowy standard.

Dobra jest jednak cena. 500X Sport kosztuje 96 tys. zł i to w zasadzie tyle samo, ile płacimy za konkurencyjne auta o podobnych parametrach. Czy można tu czegoś nie lubić? Okazuje się, że tak. Zapraszam na wideotest.

Sprawdź dane techniczne Fiata 500X Sport na AutoCentrum.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Maserati Granturismo MC Sport Line – test, opinia, spalanie, cena Mercedes G55 AMG Kompressor 12V Cabrio - test Nowy Mercedes CLA: baby-benz jeszcze nigdy nie był tak dobry Toyota Prius I: samochód, który wyznaczył kierunek w XXI wieku Nowa Toyota Corolla Hathback Hybrid jest świetna, ale nie dla każdego Audi A4 allroad quattro 2,0 TFSI S-tronic - pośrodku potrzeb [test autokult.pl] Test: Porsche 911 Turbo S Cabriolet - wszystko, czego mogłeś o nim nie wiedzieć Toyota Avensis Touring Sports 2,0 D-4D - test, opinia, spalanie, cena Pierwsza jazda nową Škodą Octavią: przeszła ewolucję, którą trudno zignorować Volkswagen Jetta 2.0 TDI BlueMotion Highline - test, opinia, spalanie, cena Škoda Octavia RS TDI - w poszukiwaniu sportu [test autokult.pl] MINI Paceman Cooper S ALL4 [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Polska premiera Mercedesa Klasy S. To skromna limuzyna, która szokuje wnętrzem Mercedes-AMG GT R to pierwsze od dawna auto sportowe, którego się bałem. W końcu! Widziałem Forda Pumę ST na żywo. Chyba zaktualizuje swoją listę życzeń na święta Pierwsza jazda: nowa Kia Sorento ma zalety poprzedniczki i w końcu stała się hybrydą Pierwsza jazda: Škoda Octavia iV, RS iV oraz e-TEC - Czesi idą z prądem Pierwsza jazda: Volkswagen ID.3 zaczyna coś nowego, ale najważniejsze dopiero przed nami Test: Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 KM - trendsetter wtapia się w tłum Test długodystansowy Nissana Leafa: 5 wskazówek, które ułatwią podróż elektrykiem Porsche Panamera: pierwsza jazda odświeżonym modelem. Przykład doskonalenia Test: Audi e-tron Sportback 55 quattro - podejście do elektryka nr 2 Test: Polski Fiat 126p vs. współczesny 20-latek, czyli bitwa na pasy i linki Pierwsza jazda: Mini Countryman S E All4 - styl nad funkcjonalnością