Test: Fiat 500X Sport - efekt halo

Fiat 500X Sport robi świetne pierwsze wrażenie, ale to może nie wystarczyć w coraz bardziej zatłoczonym segmencie. Zapraszam na wideotest tego samochodu.

Obserwuj nas na Instagramie:

Fiat 500X — test wideo

Fiat 500X to ciekawe auto, które niedawno zostało odświeżone — w końcu od premiery minęło już 6 lat. Wnętrze zostało narysowane podobnie, jak w "pięćsetce", co jest jednocześnie klasyczne i nowoczesne z ekranami i komputerami. W testowanej wersji Sport wyróżnia się jeszcze bardziej i ma parę sportowych dodatków. Na pewno ma najwięcej charakteru.

Pod maską dostaniemy silnik 1.3 Firefly o mocy 150 KM, który powinien zapewnić już dobre osiągi. Tak się jednak nie dzieje, bo do 100 km/h przyspiesza w ponad 9 s, a prędkość maksymalna to 200 km/h — segmentowy standard.

Dobra jest jednak cena. 500X Sport kosztuje 96 tys. zł i to w zasadzie tyle samo, ile płacimy za konkurencyjne auta o podobnych parametrach. Czy można tu czegoś nie lubić? Okazuje się, że tak. Zapraszam na wideotest.

Sprawdź dane techniczne Fiata 500X Sport na AutoCentrum.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Citroën Berlingo M 1.5 BlueHDI: francuski kombivan na nowo. Teraz jeszcze bardziej osobowy Hyundai Ioniq plug-in: hybryda doskonała i przeciętny kompakt Test: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG – odmłodzony bestseller tak, ale nie z dieslem Nissan Micra 1.5 dCi: oszczędna propozycja dla wymagających Dzień dobry, Nissan Leaf! Sprawdzę, jak się żyje z elektrykiem "na dopłatę" Škoda Rapid Spaceback Scoutline (2016) 1.4 TDI - test, spalanie Maserati Levante Trofeo - test potężnego super SUV-a Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Dacia Duster 1,6 - złota rączka [test autokult.pl] Fiat Tipo Hatchback 1.4 T-Jet: tak wiele za tak niewiele Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla BMW 118i (F20) Sport Line M/T - mieszane uczucia [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto Pierwsza jazda Mazdą MX-5 Cup. Nowa polska seria najlepsza do rozpoczęcia przygody z wyścigami Test: Hyundai Kona hybrid - bycie eko nie zawsze jest tanie Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volkswagen Golf GTI - klątwa wszechstronności Test: Citroën C4 - (kolejna) zmiana zasad gry Test: BMW 128ti - myśląc o nim jak o członku rodziny "M", można się srogo rozczarować Test: BMW M5 CS to auto o dwóch obliczach. Jedno mnie zmasakrowało, drugie chciało zabić