Nissan Juke - ile zostało w nim "dżukowatości"?

Wobec Nissana Juke'a nigdy nie można było być obojętnym. Albo się go kochało, albo nienawidziło. Czy z nowym modelem nadal tak jest?

Nissan Juke był chyba pierwszym tak polaryzującym samochodem od czasów Multipli. Miał swoich wiernych fanów, ale też rzeszę przeciwników. Taki był jednak zamysł projektantów. Chcieli stworzyć coś, co będzie się wyróżniać i nie zniknie w tłumie.

Nowy Juke już na pierwszy rzut oka taki nie jest. Nadal się wyróżnia, ale trochę wydoroślał i spoważniał — teraz zdecydowanie spodoba się szerszej publiczności. Szczególnie że ma bardzo ciekawe wnętrze – pod względem doboru materiałów, kolorystyki i dbałości o detale.

Oferta silnikowa znacznie się zmieniła. Nie dostaniemy już wolnossących silników, ani skrzyni CVT. To akurat dobrze, bo zamiast niej w Juke'u montuje się teraz skrzynię dwusprzęgłową. Zmienił się też charakter prowadzenia miejskiego crossovera i teraz jest bardziej komfortowy.

Czy Nissan dobrze wyjdzie na tych zmianach ? Czy Juke nie stracił zbyt dużo charakteru i nie zginie w tłumie? Innymi słowy — ile zostało w nim "dżukowatości"? Dowiecie się, oglądając ten film.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Opel Corsa 1.0 Turbo - test, opinia, spalanie, cena Porsche Panamera GTS: wideotest na torze F1 w Bahrajnie Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 150 Allure - pakowny francuz [test autokult.pl] Lexus ES300h: sprawdzamy, czy limuzyna stworzona z myślą o USA ma sens w Europie Test Toyoty RAV4 Hybrid: jej napęd sprawia, że diesel nie ma sensu Maserati Granturismo MC Sport Line – test, opinia, spalanie, cena Mercedes-AMG GT R to pierwsze od dawna auto sportowe, którego się bałem. W końcu! Peugeot 308 GTI jako hot-hatch poskromiony Renault Master laweta - zobacz, ile można oszczędzić! Test: Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV - crossover dla tych, którzy wiedzą, czego chcą BMW serii 1 (F20) 114i - prowadź mnie [test autokult.pl] Amator w rajdowej szkole jazdy. Na szczęście bandy na torze były ze śniegu

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test wideo Ferrari 812 Competizione na torze Fiorano. Takie auto zdarza się raz w historii Test: Porsche 911 Targa 4S - ma wyglądać, a nie jeździć Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Test długodystansowy: VW ID.3 – chce być gadżetem na kołach, ale jeszcze się tego uczy Test: Fiat 500 - napęd elektryczny zmienia mniej, niż myślisz Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E GT to elektryk all in one. Jak spisał się w trasie przez pół Polski?