Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

Nissan Juke - ile zostało w nim "dżukowatości"?

Wobec Nissana Juke'a nigdy nie można było być obojętnym. Albo się go kochało, albo nienawidziło. Czy z nowym modelem nadal tak jest?

Nissan Juke był chyba pierwszym tak polaryzującym samochodem od czasów Multipli. Miał swoich wiernych fanów, ale też rzeszę przeciwników. Taki był jednak zamysł projektantów. Chcieli stworzyć coś, co będzie się wyróżniać i nie zniknie w tłumie.

Nowy Juke już na pierwszy rzut oka taki nie jest. Nadal się wyróżnia, ale trochę wydoroślał i spoważniał — teraz zdecydowanie spodoba się szerszej publiczności. Szczególnie że ma bardzo ciekawe wnętrze – pod względem doboru materiałów, kolorystyki i dbałości o detale.

Oferta silnikowa znacznie się zmieniła. Nie dostaniemy już wolnossących silników, ani skrzyni CVT. To akurat dobrze, bo zamiast niej w Juke'u montuje się teraz skrzynię dwusprzęgłową. Zmienił się też charakter prowadzenia miejskiego crossovera i teraz jest bardziej komfortowy.

Czy Nissan dobrze wyjdzie na tych zmianach ? Czy Juke nie stracił zbyt dużo charakteru i nie zginie w tłumie? Innymi słowy — ile zostało w nim "dżukowatości"? Dowiecie się, oglądając ten film.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Renault Koleos 2,0 dCI 175 KM Privilege - zimowe zaSUVanie [test autokult.pl] Lexus GS350 AWD Prestige - Japonia kontratakuje [test autokult.pl] Ford Kuga czy Seat Ateca: którym z kompaktowych SUV-ów jeździ się przyjemniej? 3 dni na serpentynach. Dzień trzeci: Lexus LC500h Nowa Mazda MX-5 ND (2015) 2.0 Sky-G - test, opinia, spalanie, cena Test: Alfa Romeo Stelvio Veloce - uwielbiam, tylko nie z dieslem Ferie pod znakiem M: BMW M550i xDrive na najlepszych drogach Tatr Test Range Rovera Sport HST. Z nowym silnikiem wysuwa się na prowadzenie Fiat Panda vs. Hyundai i10 vs. Volkswagen up! - test Pierwsza jazda: BMW iX3 – oczekiwałem dużo radości z jazdy. "Dostałem" tylko połowę Fiat 500L 1,4 95 KM Open Edition Pop - Panda XL [test autokult.pl] Test: Bentley Bentayga – co łączy 550 KM, hak holowniczy i zegarek z masy perłowej?

Popularne w tym tygodniu:

Test: Lexus LC500 Convertible to japońskie gran turismo. Reakcje Włochów na jego widok były bezcenne Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Ferrari F40 vs Ferrari SF90 Stradale: super-V8, które napisały historię na nowo Test: Audi RS e-tron GT w ośrodku Driveland. Jak zwinne może być auto ważące 2,5 tony? Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę? Test: Nissan Qasqhai — jest niezły, ale mój umysł nadal to wypiera Toyota Camry - Czy klasę japończyka można wymacać? #eksperyment