Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Mitsubishi Outlander PHEV - Robo-dinozaur

Mitsubishi Outlander to taki rynkowy dinozaur - jego technikalia datują się aż na 2012 rok. Czy po 8 latach produkcji kupowanie go nadal ma sens?

Rynkowy staż Mitsubishi Outlandera może jednak nas zwieść. 8 lat temu był to bardzo nowoczesny samochód — pierwszy SUV typu PHEV. Co ważne, Mitsubishi stale przy tym modelu pracuje i go unowocześnia, poddając go mniejszym lub większym liftingom. Dla PHEV-a ten z 2019 roku był większy, bo wprowadził całkiem spore zmiany w układzie hybrydowym.

To między innymi nowy silnik benzynowy o mocy 224 KM, większy akumulator, mocniejsze silniki elektryczne i nowe tryby jazdy. Nowe są też takie elementy wyposażenia jak dekory na desce rozdzielczej czy tapicerki.

Mitsubishi Outlander PHEV był w zasadzie pierwszym SUV-em tego typu na rynku i choć dość szeroko krytykowaliśmy go za cenę, to mimo wszystko okazał się dość popularnym samochodem. To najpopularniejszy SUV typu "hybryda z wtyczką", ale z drugiej strony — jako oferowany najdłużej na rynku i przy wieloletnim braku konkurencji w tym segmencie cenowym, siłą rzeczy musiał stać się popularny. Czy jednak w 2020 roku nadal warto kupić ten samochód? Odpowiedzi znajdziecie w powyższym filmie.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Infiniti Q50S: jeden przycisk zmienia wszystko Volkswagen Polo GTI - test [wideo] Mercedes-Benz Klasy X - pójść na łatwiznę z gotowcem? Nie tym razem Hyundai i40 2,0 GDi - celny policzek [test autokult.pl] Land Rover Discovery Sport TD4 HSE Luxury - pierwsza jazda Fiat 500L Trekking 1,6 Multijet S&S - test Opel Mokka X 1.6 CDTi 4x4 - docenisz go podczas jazdy Citröen C4 Aircross 1.8 eHDI 150 4x4 - test Nowa Honda CR-V (2015) 1.6 i-DTEC 160 AT9 - pierwsza jazda Ford B-Max 1,4 Duratec Titanium - król miasta [test autokult.pl] Test Mercedesa C180 Estate [wideo] Test Volvo V60 Polestar Engineered: duch szybkich kombi nie zaginął

Popularne w tym tygodniu:

Po co w Jeepie Cherokee 9. bieg, skoro się nie włącza? Sprawdziłem zużycie paliwa Pierwsza jazda: Mercedes Klasy E po liftingu - Niemcy promują hybrydy, ale w tym wypadku wezmę największego diesla Test: Mazda 3 z silnikiem Skyactiv-X 2.0 - 5 opinii, z którymi się nie zgadzam Test: Mazda 6 kombi 2.5 Skyactiv-G – za takimi samochodami niedługo będziemy tęsknić Test: Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDI 130 - komfortowy, oszczędny i okaleczony przez księgowych Pierwsza jazda: Seat Leon czwartej generacji - jeszcze więcej (zbędnej) elektroniki Test: Volkswagen Arteon R-line Edition - nadchodzący lifting może nie być dobrym pomysłem Test: Mercedes-Benz A250e kontra Audi A3 35 TDI - oszczędzanie w stylu tradycyjnym czy nowoczesnym? Test: Ford Transit Custom Nugget Plus - przez weekend byłem królem kempingu Pierwsza jazda: Mazda MX-30 to auto dla tych, którzy dobrze wiedzą, czego chcą Dzień dobry, Nissan Leaf! Sprawdzę, jak się żyje z elektrykiem "na dopłatę" Test: Suzuki Vitara Hybrid - wciąż bardzo je lubię, ale "hybrydy" bym nie kupił