Mitsubishi Outlander PHEV - Robo-dinozaur

Mitsubishi Outlander to taki rynkowy dinozaur - jego technikalia datują się aż na 2012 rok. Czy po 8 latach produkcji kupowanie go nadal ma sens?

Rynkowy staż Mitsubishi Outlandera może jednak nas zwieść. 8 lat temu był to bardzo nowoczesny samochód — pierwszy SUV typu PHEV. Co ważne, Mitsubishi stale przy tym modelu pracuje i go unowocześnia, poddając go mniejszym lub większym liftingom. Dla PHEV-a ten z 2019 roku był większy, bo wprowadził całkiem spore zmiany w układzie hybrydowym.

To między innymi nowy silnik benzynowy o mocy 224 KM, większy akumulator, mocniejsze silniki elektryczne i nowe tryby jazdy. Nowe są też takie elementy wyposażenia jak dekory na desce rozdzielczej czy tapicerki.

Mitsubishi Outlander PHEV był w zasadzie pierwszym SUV-em tego typu na rynku i choć dość szeroko krytykowaliśmy go za cenę, to mimo wszystko okazał się dość popularnym samochodem. To najpopularniejszy SUV typu "hybryda z wtyczką", ale z drugiej strony — jako oferowany najdłużej na rynku i przy wieloletnim braku konkurencji w tym segmencie cenowym, siłą rzeczy musiał stać się popularny. Czy jednak w 2020 roku nadal warto kupić ten samochód? Odpowiedzi znajdziecie w powyższym filmie.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Škoda Rapid Spaceback Scoutline (2016) 1.4 TDI - test, spalanie Jeździłem nowym Land Roverem Defenderem po Namibii. Legenda powróciła i ma się lepiej niż kiedykolwiek Nowa Honda Jazz – ostatni przedstawiciel starej szkoły Chevrolet Cruze 2,0 VCDi LS – diabeł tkwi w szczegółach [test autokult.pl] Kia Cee'd SW 1,6 GDI XL AT [test] Test: Hyundai Kona Electric po liftingu ciągle imponuje, choć dziś to może nie wystarczyć Mitsubishi Outlander 2,0 MiVEC 4WD CVT Intense [test autokult.pl] Citroën Grand C4 Picasso - dom na czterech kołach [test autokult.pl] Mazda 2 1.5 115 KM SkyPassion - test, opinia, spalanie, cena Test: Renault Zoe R135 pokazuje, że rozmowy o zasięgu można odłożyć na bok. Są ważniejsze rzeczy Nowe Audi A1 Sportback: wciąż brak konkurencji Peugeot 3008 2,0 HDI FAP 150 Allure – dlaczego nie? [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: VW ID.4 to mistrz argumentów. Coraz trudniej nie wybrać elektryka Pierwsza jazda: Dacia Spring ma dwie twarze. Nie kupuj jej, a odkryjesz tę lepszą Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Test: Peugeot 3008 1.2 PureTech - dobrze, że zmiany nie poszły zbyt daleko Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów Test: BMW 330e Touring xDrive – świetna hybryda, ale niekoniecznie świetne BMW Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu! 911 czy 911? Wybór wcale nie jest oczywisty Test: Hyundai Kona po liftingu. "Pierwsze wrażenie? Jak nie w hyundaiu"