Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

Škoda Scala - test długodystansowy: zaglądam do bagażnika

Škoda przyzwyczaiła nas do tego, że bagażniki w swoich samochodach ma bardzo duże i ustawne. Octavia i Superb to jedne z najbardziej pakownych aut w swoich segmentach. Zajrzyjmy do kufra Scali i sprawdźmy, czy rodzinny hatchback podtrzymuje tę tradycję. Zapraszam na film.

Nasz testowy egzemplarz Scali to wersja Style z 1,5-litrowym silnikiem benzynowym i 6-biegową przekładnią ręczną. Ten wariant Škoda wycenia bez wyposażenia dodatkowego na 90 300 zł. Egzemplarz, który możecie zobaczyć na filmie, to wydatek w postaci 115 350 zł. Sporo jak na kompakt, ale w praktyce mamy tu już wszystko, czego można oczekiwać od nowoczesnego auta, łącznie z kilkoma asystentami automatyzującymi jazdę.

Dziś przyglądam się jednak nie całemu autu ogólnie, ale przede wszystkim jego bagażnikowi.

Bagażnik Škody Scali

Przed rozłożeniem oparć pod półką bagażnik Scali zmieści 467 litrów. Po położeniu oparć dostaniemy 1410 litrów. Szerokość komory bagażnika między nadkolami wynosi 1001 mm.

Niestety po położeniu oparć nie dostajemy płaskiej podłogi. Škoda trochę to rekompensuje. Oparcia kładą się na płask, więc nie utrudniają przewożenia długich przedmiotów.

Sam kufer jest bardzo ustawny, jedynie w okolicach narożników przy samej kanapie widać minimalnie wystającą konstrukcję auta.

Škoda wyposażyła bagażnik w gniazdo 12 V oraz cztery haczyki — dwa duże i dwa małe. Te większe bez problemu są w stanie podtrzymać w pionie klasyczną niebieską torbę z Ikei załadowaną do pełna zakupami. Mniejsze nadają się do powieszenia na nich małej torebki z bułkami. Szczegóły sprawdźcie na wideo i dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o bagażniku Scali.

Sprawdź dane Skody Scali na AutoCentrum.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Za sterami Forda GT: egzotyczny spektakl na 656 koni i jeden spojler Mitsubishi Outlander PHEV (2015) - test, opinia, spalanie, cena Test: Volkswagen e-up! - elektryczny maluch pełen niespodzianek Pierwsza jazda: Cupra Formentor i Leon wskazują kierunek na przyszłość BMW 430i xDrive Cabrio - test, opinia, cena, spalanie Toyota Yaris 1,4 D-4D Prestige - zgodnie z oczekiwaniami [test autokult.pl] Test: Ford Grand Tourneo Connect Active - nie potrzebujesz SUV-a Test Jeepa Grand Cherokee 5.9: w 1998 roku najszybszy SUV świata, dziś koi umysł i poprawia koncentrację Chevrolet Orlando 1,4T LT+ - z duchem czasu [test autokult.pl] Porsche Cayman S manual - test Volkswagen Golf VII 2,0 TDI DSG Highline - nowy? [test autokult.pl] Seat Leon X-Perience - test terenowego kombi z dieslem

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen Caddy California - to nie kamper, lecz specjalistyczne narzędzie Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Test: Audi S3 - efekt zimnej kalkulkacji Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Test: Volkswagen Golf GTI - ty masz moc, a on co innego Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę? Test: Nissan Qasqhai — jest niezły, ale mój umysł nadal to wypiera Toyota Camry - Czy klasę japończyka można wymacać? #eksperyment