Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Škoda Scala - test długodystansowy: zaglądam do bagażnika

Škoda przyzwyczaiła nas do tego, że bagażniki w swoich samochodach ma bardzo duże i ustawne. Octavia i Superb to jedne z najbardziej pakownych aut w swoich segmentach. Zajrzyjmy do kufra Scali i sprawdźmy, czy rodzinny hatchback podtrzymuje tę tradycję. Zapraszam na film.

Nasz testowy egzemplarz Scali to wersja Style z 1,5-litrowym silnikiem benzynowym i 6-biegową przekładnią ręczną. Ten wariant Škoda wycenia bez wyposażenia dodatkowego na 90 300 zł. Egzemplarz, który możecie zobaczyć na filmie, to wydatek w postaci 115 350 zł. Sporo jak na kompakt, ale w praktyce mamy tu już wszystko, czego można oczekiwać od nowoczesnego auta, łącznie z kilkoma asystentami automatyzującymi jazdę.

Dziś przyglądam się jednak nie całemu autu ogólnie, ale przede wszystkim jego bagażnikowi.

Bagażnik Škody Scali

Przed rozłożeniem oparć pod półką bagażnik Scali zmieści 467 litrów. Po położeniu oparć dostaniemy 1410 litrów. Szerokość komory bagażnika między nadkolami wynosi 1001 mm.

Niestety po położeniu oparć nie dostajemy płaskiej podłogi. Škoda trochę to rekompensuje. Oparcia kładą się na płask, więc nie utrudniają przewożenia długich przedmiotów.

Sam kufer jest bardzo ustawny, jedynie w okolicach narożników przy samej kanapie widać minimalnie wystającą konstrukcję auta.

Škoda wyposażyła bagażnik w gniazdo 12 V oraz cztery haczyki — dwa duże i dwa małe. Te większe bez problemu są w stanie podtrzymać w pionie klasyczną niebieską torbę z Ikei załadowaną do pełna zakupami. Mniejsze nadają się do powieszenia na nich małej torebki z bułkami. Szczegóły sprawdźcie na wideo i dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o bagażniku Scali.

Sprawdź dane Skody Scali na AutoCentrum.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Focus ST mk. II & Ford Focus ST mk. III - mniej, czyli lepiej? [test autokult.pl] Toyota Aygo X-Cite - test Citroën C-Elysée 1,6 VTi More Life - test, opinia, cena, spalanie Nissan Micra 0.9 IG-T: skok na wyższą półkę Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM Laurin & Klement: czy to już limuzyna? Nowy Mini Cooper - test kultowego malucha Ford Tourneo Custom 2,2 TDCi Titanium 300L - test Nowa Škoda Fabia: jeździ jak wcześniej, prezentuje się lepiej Nowa Toyota Avensis Touring Sports (2015) 1,6 D-4D & 2,0 D-4D - test, opinia, spalanie, cena Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ - sportowiec z duszą muscle cara Volkswagen e-up! - test, opinia, zasięg, cena Porsche 911 targa 4S - test

Popularne w tym tygodniu:

Po co w Jeepie Cherokee 9. bieg, skoro się nie włącza? Sprawdziłem zużycie paliwa Pierwsza jazda: Mercedes Klasy E po liftingu - Niemcy promują hybrydy, ale w tym wypadku wezmę największego diesla Test: Mazda 3 z silnikiem Skyactiv-X 2.0 - 5 opinii, z którymi się nie zgadzam Test: Mazda 6 kombi 2.5 Skyactiv-G – za takimi samochodami niedługo będziemy tęsknić Test: Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDI 130 - komfortowy, oszczędny i okaleczony przez księgowych Pierwsza jazda: Seat Leon czwartej generacji - jeszcze więcej (zbędnej) elektroniki Test: Volkswagen Arteon R-line Edition - nadchodzący lifting może nie być dobrym pomysłem Test: Mercedes-Benz A250e kontra Audi A3 35 TDI - oszczędzanie w stylu tradycyjnym czy nowoczesnym? Test: Ford Transit Custom Nugget Plus - przez weekend byłem królem kempingu Pierwsza jazda: Mazda MX-30 to auto dla tych, którzy dobrze wiedzą, czego chcą Dzień dobry, Nissan Leaf! Sprawdzę, jak się żyje z elektrykiem "na dopłatę" Test: Suzuki Vitara Hybrid - wciąż bardzo je lubię, ale "hybrydy" bym nie kupił