Test długodystansowy: sprawdzamy systemy bezpieczeństwa Škody Scali

Systemy wspierające kierowcę i częściowo automatyzujące jazdę były jeszcze nie tak dawno temu domeną aut z wysokiej półki. Czasy się jednak zmieniły.

Škoda Scala to model, który w roku 2019 pojawił się w gamie czeskiego producenta w miejscu Rapida. Twórcy twierdzą przy tym, że nie jest to następca tego auta. I rzeczywiście Scala jest czymś znacznie więcej niż tylko przystępnym cenowo reprezentantem segmentu B+.

Rozmiarami Scala jednoznacznie wjechała do segmentu kompaktowego. O wyższym pozycjonowaniu może świadczyć także zaskakująco bogaty wachlarz systemów bezpieczeństwa, wirtualny kokpit i rozbudowany system inforozrywki.

Podczas naszego testu długodystansowego sprawdziliśmy między innymi 5 najważniejszych "wspomagaczy" kierowcy, oferowanych na pokładzie scali.

Ahoj Skoda Scala. Rozpoczynamy długodystansowy test czeskiego kompaktu

Choć nowość Škody jest dostępna na rynku już od zeszłego roku, model dopiero zyskuje na popularności. Test długodystansowy, który właśnie…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Fiat Freemont 2,0 MultiJet II AWD AT - test Alfa Romeo 159 Berlina 1.75 TBi Sport Plus Ti – włoski ideał został zabity? [test autokult.pl] Peugeot 508 1,6 THP Active - test, opinia, spalanie, cena Jaguar F-Type P300 to wszystko, czego możesz chcieć od sportowego samochodu, jeśli nie zgrywasz herosa Škoda Octavia 1,2 TSI DSG Ambition - test wideo Gran turismo nowej generacji - Porsche Panamera z bliska przed premierą Nissan Juke 1,6 DIG-T - test Dacia Logan MCV 1,5 dCi Laureate - test Opel Astra po liftingu: zmiany nie dla Ciebie, tylko dla przepisów Opel Insignia Country Tourer 4x4 2,0 CDTI Ecotec - test Test Volvo V60 Polestar Engineered: duch szybkich kombi nie zaginął Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM Laurin & Klement: czy to już limuzyna?

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo V70 2.4T AWD – rodzinne kombi, które uwiodło prezydenta Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu - dokładnie takich zmian było jej trzeba. Szkoda, że dopiero teraz Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Komputer kontra dystrybutor – ile tak naprawdę spala Audi A3 Sportback 35 TDI? Pierwsza jazda: Ford Puma ST to nowe auto starej szkoły Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć Test: Audi RS Q3 Sportback - zapomnijcie o aucie, skupcie się na silniku Test: Škoda Karoq 1,5 150 KM Style - przyjaciel rodziny Test: Peugeot 3008 HYbrid4 GT – mimo imponującej mocy, nie ma co liczyć na sportowe emocje Test vlog: Rolls-Royce Wraith kosztuje dwa miliony złotych. Czym różni się od zwykłego auta?