Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Test długodystansowy: sprawdzamy systemy bezpieczeństwa Škody Scali

Systemy wspierające kierowcę i częściowo automatyzujące jazdę były jeszcze nie tak dawno temu domeną aut z wysokiej półki. Czasy się jednak zmieniły.

Škoda Scala to model, który w roku 2019 pojawił się w gamie czeskiego producenta w miejscu Rapida. Twórcy twierdzą przy tym, że nie jest to następca tego auta. I rzeczywiście Scala jest czymś znacznie więcej niż tylko przystępnym cenowo reprezentantem segmentu B+.

Rozmiarami Scala jednoznacznie wjechała do segmentu kompaktowego. O wyższym pozycjonowaniu może świadczyć także zaskakująco bogaty wachlarz systemów bezpieczeństwa, wirtualny kokpit i rozbudowany system inforozrywki.

Podczas naszego testu długodystansowego sprawdziliśmy między innymi 5 najważniejszych "wspomagaczy" kierowcy, oferowanych na pokładzie scali.

Ahoj Skoda Scala. Rozpoczynamy długodystansowy test czeskiego kompaktu

Choć nowość Škody jest dostępna na rynku już od zeszłego roku, model dopiero zyskuje na popularności. Test długodystansowy, który właśnie…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Renault Clio R.S. 200 EDC - dwie twarze [test autokult.pl] Citroën C3 1,6 e-HDI Exclusive – być kobietą [test autokult.pl] Peugeot 207 1,6 THP - 156 dyskretnych koni [test autokult.pl] Volkswagen Scirocco R DSG [test] Abarth 500 EsseEsse - ukąszony reaktywacja [test autokult.pl] Volkswagen Golf GTI TCR: dawka szaleństwa na pożegnanie modelu Hyundai ix35 2,0 CRDi AWD Premium - test Audi A1 Sportback 1,4 TFSI Ambition - testosteron w pigułce [test autokult.pl] Suzuki Celerio 1.0 - test, opinia, spalanie, cena Honda CR-V 1,6 i-DTEC Lifestyle - test Test: Audi RS3 Limousine (2017) – sprostać oczekiwaniom sprzed lat Porsche Macan S: to auto naprawdę nie potrzebuje liftingu

Popularne w tym tygodniu:

Test: Renault Clio z darmową instalacją LPG. Marka pokazuje jak się robi "eko" na serio Test: To BMW serii 7 z 1997 roku miało 259 km na liczniku. Do słynnego egzemplarza dołożyłem kolejne 3 km Ostatni test: Seat Leon III FR Black - wciąż jest w formie, choć przechodzi do historii Škoda Scala - test długodystansowy: zaglądam do bagażnika Test: Ford Puma ST-Line X - przemiana, która wyszła lepiej, niż mogłoby się wydawać Pierwsza jazda: Audi A3 czwartej generacji - warto było dłużej czekać BMW 220d Gran Coupe. Czy BMW wie, co robi? Test: Peugeot 508 HYbrid - podnosi poprzeczkę, ale popularności nie zdobędzie Test: Hyundai Ioniq Hybrid udowadnia, że klasyczna hybryda ma swoje walory Mitsubishi Outlander PHEV - Robo-dinozaur Nissan Juke - ile zostało w nim "dżukowatości"? Test: Hyundai Kona Hybrid – hybryda dla osób, które nie chcą się wyróżniać