Test długodystansowy: sprawdzamy systemy bezpieczeństwa Škody Scali

Systemy wspierające kierowcę i częściowo automatyzujące jazdę były jeszcze nie tak dawno temu domeną aut z wysokiej półki. Czasy się jednak zmieniły.

Škoda Scala to model, który w roku 2019 pojawił się w gamie czeskiego producenta w miejscu Rapida. Twórcy twierdzą przy tym, że nie jest to następca tego auta. I rzeczywiście Scala jest czymś znacznie więcej niż tylko przystępnym cenowo reprezentantem segmentu B+.

Rozmiarami Scala jednoznacznie wjechała do segmentu kompaktowego. O wyższym pozycjonowaniu może świadczyć także zaskakująco bogaty wachlarz systemów bezpieczeństwa, wirtualny kokpit i rozbudowany system inforozrywki.

Podczas naszego testu długodystansowego sprawdziliśmy między innymi 5 najważniejszych "wspomagaczy" kierowcy, oferowanych na pokładzie scali.

Ahoj Skoda Scala. Rozpoczynamy długodystansowy test czeskiego kompaktu

Choć nowość Škody jest dostępna na rynku już od zeszłego roku, model dopiero zyskuje na popularności. Test długodystansowy, który właśnie…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Audi e-tron Sportback - wstałem o 3:00 rano. Oby było warto Nowy Jeep Grand Cherokee V6 3,0 CRD - test Toyota GT86: witaj stary przyjacielu Ford Grand Tourneo Connect może być alternatywą dla minivana. Trzeba tylko pamiętać o kilku ograniczeniach SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Audi RS Q3 - test O surowej wyspie i technologicznym gigancie: Volkswagen Touareg na Islandii Dacia Logan MCV 1,5 dCi Laureate - test Volvo XC60 D5 Summum Polestar AT [test autokult.pl] Mazda 2 na rok 2020, czyli jak unijne przepisy zabijają małe auta Test Volvo V60 T6 AWD R-Design: stylowe trampki z mocnym silnikiem i dużym bagażnikiem Honda CR-V 1,6 i-DTEC Lifestyle - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: VW ID.4 to mistrz argumentów. Coraz trudniej nie wybrać elektryka Pierwsza jazda: Dacia Spring ma dwie twarze. Nie kupuj jej, a odkryjesz tę lepszą Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Porównanie: Peugeot 3008 HYbrid4 GT vs Mercedes-AMG GLB 35 – plug-in kontra rzeczywistość Test: Peugeot 3008 1.2 PureTech - dobrze, że zmiany nie poszły zbyt daleko Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów Test: BMW 330e Touring xDrive – świetna hybryda, ale niekoniecznie świetne BMW Test: 911 czy 911? Wybór wcale nie jest oczywisty Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu!