125 lat Škody – warto wspólnie świętować

125 lat Škody – warto wspólnie świętować

Kamil Kobeszko
9 czerwca 2020

Urodziny to świetny powód do celebracji, tym bardziej jeśli to tak imponująca i okrągła rocznica. 125 lat sukcesów marki Škoda oznacza, że to jedna z najstarszych marek na świecie, z naprawdę imponującą historią. To dobry moment na pochwalenie się przeszłością, ale także na spojrzenie w przyszłość – tak, by była równie udana.

Obraz

Marka nie spoczywa na laurach, dlatego zbudowała specjalną ofertę urodzinową. To podziękowanie dla dotychczasowych klientów w zamian za wieloletnie zaufanie i ukłon w stronę nowych, którzy właśnie zainteresowali się nową gamą modeli i stawiają na rozwiązania przyszłości, takie jak nowoczesne technologie i bogate wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa.

Zbudujmy więc ofertę, jakiej nie przebił nikt!

Świętowanie z rozmachem wymaga odpowiednich środków, dlatego warto coś zaoszczędzić podczas samego zakupu samochodu. Oferta urodzinowa Škody pełna jest obniżonych cen tak, by każdy mógł wybrać auto odpowiednie dla siebie. Z jednej strony miejska Fabia z obniżką aż do 5500 zł, z drugiej limuzyna lub rodzinne kombi, czyli Superb – z ceną zmniejszoną aż o 18 500 zł. Zaoszczędzą także miłośnicy pojazdów typu SUV – Kodiaq jest teraz tańszy nawet o 15 500 zł, Karoq do 12 000 zł, a Kamiq o 8 500.

Kodiaq RS
Kodiaq RS© Fot. Škoda

Dla szukających aut kompaktowych przygotowano obniżkę ceny Škody Scala – jest taniej o 8 500 zł. A jeśli ktoś woli gigantyczny bagażnik liftbacka lub kombi, to uwielbiana w Polsce Octavia trzeciej generacji ma teraz promocyjną cenę, zmniejszoną nawet o 17 000 zł.

To jednak nie wszystko, bo samochody mogą być wyposażane w pakiety udogodnień również... w bardzo atrakcyjnych cenach. Przykładowo, dla Fabii w wersji Style, dostępny jest pakiet Comfort, w skład którego wchodzi lepsze radio, klimatyzacja automatyczna, kamera cofania, dostęp bezkluczykowy, a także pakiet zimowy z podgrzewanymi siedzeniami przednimi i spryskiwaczami – wszystkie te elementy osobno kosztują 5250 złotych, a w ofercie na 125-lecie marki ich cena to tylko 400 złotych.

Škoda Scala
Škoda Scala© Fot. Škoda

Pakiet Comfort dla modelu Scala dostępny jest za symboliczną złotówkę, a dla wersji Ambition oznacza radio Bolero z większym wyświetlaczem, przyciemniane tylne szyby, klimatyzację automatyczną i układ Smartlink, z kolei ten sam pakiet do wersji Style daje użytkownikowi reflektory przednie Full LED, czujnik deszczu i zmierzchu z samościemniającymi lusterkami. Te zewnętrzne będą także elektrycznie sterowane i podgrzewane.

Do każdego egzemplarza oferty urodzinowej dostępne są promocyjne pakiety wyposażenia, które pozwalają kupić dobrze wyposażone auto za mniej, a ich różne konfiguracje pomagają dobrać właściwe opcje w zależności od preferencji klienta.

Reflektory Full LED w Škodzie Scala
Reflektory Full LED w Škodzie Scala© Fot. Škoda

Nie tylko cena, ale także atrakcyjne finansowanie

Nowoczesna oferta to nie tylko zakup za gotówkę. To także elastyczne i korzystne oferty leasingu oraz kredytu. Dlatego do każdego modelu dobrano specjalne, urodzinowe finansowanie. Klient może wybrać Leasing 101 %, który w najbardziej popularnym wariancie oznacza 20 % opłaty wstępnej i pozostałe 80% wartości rozłożone na 36 rat. Końcowy 1 % to opłata za wykup pojazdu na końcu umowy.

Jeśli priorytetem w wyborze są niskie raty, to odpowiedni będzie Škoda Leasing Niskich Rat – to innowacyjna formuła, w której nabywca spłaca jedynie przewidywalną utratę wartości samochodu – dzięki temu opłaty są mniejszym obciążeniem budżetu firmy. Pozostałe parametry, takie jak wysokość wpłaty własnej czy długość trwania finansowania można dobierać wedle potrzeby. Przy wpłacie wstępnej 10% rata wynosi 1% ceny samochodu. Po zakończeniu umowy możliwy jest wykup samochodu po ustalonej na początku cenie lub zwrot do dowolnego dealera.

Škoda Kodiaq w wersji RS
Škoda Kodiaq w wersji RS© Fot. Škoda

Ta forma leasingu dostępna jest także dla klientów indywidualnych – nie trzeba mieć firmy, by móc cieszyć się nowym samochodem w takiej formie płatności. To szczególnie atrakcyjne, bo taki produkt finansowy daje możliwość pełnej kontroli wydatków – koszt to stała miesięczna rata, a brak zobowiązań na koniec umowy umożliwia zmianę aut nawet co 2 lata – wystarczy ponownie wybrać model w ofercie Leasingu Niskich Rat.

A może atrakcyjny kredyt?

Podobne rozwiązania proponowane są dla kupujących na kredyt. Tutaj marka proponuje trzy formy kredytowania. Pierwszą jest oferta Kredyt 0%, w której na starcie wpłaca się połowę wartości, a druga połowa rozłożona jest na 36 rat. Po trzech latach kupujący staje się właścicielem, bez konieczności wykupu. Tu największą zaletą jest brak dodatkowych kosztów oprocentowania.

Škoda Fabia w eleganckiej wersji specjalnej "Black Edition"
Škoda Fabia w eleganckiej wersji specjalnej "Black Edition"© Fot. Škoda

Jeśli 50 % wpłaty początkowej to za dużo, możliwy jest kredyt Autostart, który umożliwia zmianę wysokości wpłaty (w zakresie od 0 do 60 % wartości auta), i rozłożenie pozostałych płatności na okres od 24 do 84 miesięcy. To prosta droga do tego, by wyjechać z salonu nowym samochodem bez płacenia za niego na samym początku, a po zakończeniu finansowania od razu stać się jego właścicielem.

Dla tych którzy stawiają na niską ratę, Škoda proponuje Kredyt Niskich Rat, w którym spłaca się tylko utratę wartości, a po okresie kredytowania zwraca się auto do dealera, wykupuje lub rozkłada pozostałą płatność na dodatkowe raty. Przewagą takiej formy zakupu jest elastyczność – to dobre dla tych, którzy często zmieniają pojazdy – w opcji zwrotu samochodu nie trzeba się martwić o jego odsprzedaż.

Najnowsza Škoda Octavia Combi
Najnowsza Škoda Octavia Combi© Fot. Škoda

Wybierając Kredyt Niskich Rat, można zawsze jeździć nową Škodą i to dokładnie taką, jakiej w danym okresie potrzebujemy. Dodatkowo płaci się tylko za część samochodu, a wysokość rat można dopasować indywidualnie, wybierając model, wysokość wpłaty własnej, długość czasu kredytowania i planowany roczny przebieg.

Oferta z wyższej półki to także pakiet serwisowy Škoda Premium Care

Dobra oferta na zakup to jednak dopiero początek – celebracja 125 urodzin marki powinna trwać jak najdłużej, czyli przez kolejne lata eksploatacji.

Wnętrze Škody Kamiq Scoutline
Wnętrze Škody Kamiq Scoutline© Fot. Škoda

Tylko teraz, przy zakupie online, za symboliczną złotówkę można otrzymać trzyletni pakiet Premium Care, czyli kompleksowy pakiet korzyści, który pozwala utrzymać samochód w idealnym stanie, takim w jakim wyjechało z salonu. Do limitu kilometrów 60 000 zapewnione są bezpłatne przeglądy - robocizna, części i materiały eksploatacyjne, zgodne z planem serwisowym. Oznacza to darmowe wymiany filtra powietrza, paliwa, filtra kabinowego, wymianę oleju oraz płynu hamulcowego.

W przypadku nieplanowanej przygody (awaria, zgubienie kluczyków czy przebita opona) pakiet zapewnia pomoc assistance, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Jeśli dla kupującego trzyletnia ochrona lub limit 60 000 kilometrów to za mało, można kupić pakiet w innym wariancie, nawet jako wsparcie przez 160 000 kilometrów pokonanych w cztery lata – taka usługa kosztuje 2400 złotych przy zakupie online.

To niewielki jednorazowy wydatek przy zakupie, który całkowicie chroni budżet przed wydatkami np. przez cały okres trwania leasingu.

Witamy w Škodzie!
Witamy w Škodzie!© Fot. Škoda

Kupno nowej Škody prostsze niż kiedykolwiek

Na oferowane samochody nie trzeba czekać – są dostępne u dealerów od ręki, podobnie jak usługi finansowe. To pozwala do minimum zmniejszyć formalności i skrócić czas oczekiwania na pojazd. Dziś można wejść do salonu i wyjechać z niego nową Škodą, taką jak nam się podoba i w atrakcyjnej cenie.

Rabaty w urodzinowej ofercie oraz atrakcyjne i różnorodne formy zakupu, w ramach których można wyjechać nowym modelem, nawet bez wpłaty początkowej, oznaczają, że skorzystanie z zalet aut marki Škoda jest dziś wyjątkowo atrakcyjne. Warto poznać je bliżej, sprawdzić ich wszechstronność i praktyczność oraz świętować razem z marką jej 125 urodziny. Trudno o lepszą okazję, by sprawić prezent sobie samemu, a także Škodzie – w końcu czy dla marki może być coś lepszego niż kolejny zadowolony klient?

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (1)