Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Przyczepa kempingowa w cenie mieszkania. Czym różni się od zwykłej za 70 tys. zł?

Współczesna oferta skierowana do wielbicieli caravaningu jest naprawdę bogata. Każdy, nawet najbardziej wymagający klient, powinien znaleźć coś dla siebie. Na przykład przyczepę za 300 tys. zł. Jak wygląda taki kemping i czym różni się od zwykłego odpowiednika, kosztującego 4 razy mniej? Zachar Zawadzki postanowił to sprawdzić.

Tabbert kosztujący tyle, co małe mieszkanie, czy 4-krotnie tańszy Weinsberg? Zachar Zawadzki postanowił sprawdzić, czym może skusić luksusowa przyczepa i w jaki sposób — poza ceną oczywiście — taka konstrukcja góruje nad popularnymi modelami.

Czy w przyczepie Tabbert można poczuć się jak w 5-gwiazdkowym hotelu? Na własnej skórze przekonają się o tym tylko nieliczni, gotowi wydać tyle pieniędzy na kemping. Jeśli jednak chcecie poznać odpowiedź na to pytanie bez wydawania nawet złotówki, obejrzyjcie powyższe wideo.

Nietypowe kampery i przyczepy kempingowe

W Polsce coraz popularniejsze są przyczepy kempingowe oraz kampery i niewykluczone, że kiedyś na naszych drogach będzie ich tyle co w Wielkiej Brytanii….

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Fiat Panda vs. Hyundai i10 vs. Volkswagen up! - test Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ - sportowiec z duszą muscle cara Audi Q7 3.0 TDI TipTronic quattro - test, opinia, spalanie, cena Škoda Atero, FUNstar i CitiJet - pierwsze jazdy konceptami Test BMW M135i xDrive. Seria 1 straciła napęd na tył, ale to nie jest największym problemem Ford Focus RS: wreszcie godny następca Escorta Coswortha Mitsubishi Lancer EVO IV - uliczny wojownik [test autokult.pl] Jaguar XF 2.0D Auto - test, opinia, spalanie, cena Chevrolet Aveo 4d 1,3 Diesel LTZ - więcej, niż myślisz [test autokult.pl] Land Rover Discovery Sport TD4 HSE Luxury - pierwsza jazda Nowe Audi A8 4,2 TDI quattro Lang [pierwsza jazda]

Popularne w tym tygodniu:

Test: To BMW serii 7 z 1997 roku miało 259 km na liczniku. Do słynnego egzemplarza dołożyłem kolejne 3 km Test: Seat Leon 1.4 TSI po 150 tys. km - sporo wad, jeszcze więcej zalet i... żadnych awarii Pierwsza jazda: Porsche 911 Turbo S (992) - już nie chodzi o turbodoładowanie Test: Hyundai Ioniq Hybrid udowadnia, że klasyczna hybryda ma swoje walory Ostatni test: Seat Leon III FR Black - wciąż jest w formie, choć przechodzi do historii Pierwsza jazda: Audi A3 czwartej generacji - warto było dłużej czekać Škoda Scala - test długodystansowy: zaglądam do bagażnika Test: Hyundai Kona Hybrid – hybryda dla osób, które nie chcą się wyróżniać Test: Ford Puma ST-Line X - przemiana, która wyszła lepiej, niż mogłoby się wydawać BMW 220d Gran Coupe. Czy BMW wie, co robi? Test: Peugeot 508 HYbrid - podnosi poprzeczkę, ale popularności nie zdobędzie Test: VW T-Cross Style 1.5 TSI 150 KM - nowy silnik eliminuje większość bolączek, ale generuje inny problem