Przyczepa kempingowa w cenie mieszkania. Czym różni się od zwykłej za 70 tys. zł?

Współczesna oferta skierowana do wielbicieli caravaningu jest naprawdę bogata. Każdy, nawet najbardziej wymagający klient, powinien znaleźć coś dla siebie. Na przykład przyczepę za 300 tys. zł. Jak wygląda taki kemping i czym różni się od zwykłego odpowiednika, kosztującego 4 razy mniej? Zachar Zawadzki postanowił to sprawdzić.

Tabbert kosztujący tyle, co małe mieszkanie, czy 4-krotnie tańszy Weinsberg? Zachar Zawadzki postanowił sprawdzić, czym może skusić luksusowa przyczepa i w jaki sposób — poza ceną oczywiście — taka konstrukcja góruje nad popularnymi modelami.

Czy w przyczepie Tabbert można poczuć się jak w 5-gwiazdkowym hotelu? Na własnej skórze przekonają się o tym tylko nieliczni, gotowi wydać tyle pieniędzy na kemping. Jeśli jednak chcecie poznać odpowiedź na to pytanie bez wydawania nawet złotówki, obejrzyjcie powyższe wideo.

Nietypowe kampery i przyczepy kempingowe

W Polsce coraz popularniejsze są przyczepy kempingowe oraz kampery i niewykluczone, że kiedyś na naszych drogach będzie ich tyle co w Wielkiej Brytanii….

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Renault Master dCi 130: sprawdzam mistrza w swojej klasie Mazda 3 z silnikiem 2.0 Skyactiv-G pokazuje, że nie potrzeba 3 cylindrów i 8 biegów Pierwsza jazda: nowa Kia Sorento ma zalety poprzedniczki i w końcu stała się hybrydą Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi: koreańczyk po amerykańsku z europejskim silnikiem Škoda Octavia III 1,8 TSI DSG & 2,0 TDI MT Elegance - nowa era Octavii [pierwsza jazda autokult.pl] Volkswagen Golf VII GTD DSG - test Toyota RAV4 - SUV czy jednak terenówka? [wideotest autokult.pl] Czy opłaca się jechać szybciej? [test autokult.pl] Test Peugeot 208 GTi – 208 KM w deskorolce Test Jeepa Grand Cherokee 5.9: w 1998 roku najszybszy SUV świata, dziś koi umysł i poprawia koncentrację Volkswagen CC 3,6 V6 4Motion DSG - (nie) dla ludu? [test autokult.pl] Volvo S90 D4 Inscription - wzorzec ze Szwecji

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: VW ID.4 to mistrz argumentów. Coraz trudniej nie wybrać elektryka Pierwsza jazda: Dacia Spring ma dwie twarze. Nie kupuj jej, a odkryjesz tę lepszą Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Pierwsza jazda: Škoda Enyaq iV to znak, że koniec świata jest bliski. Po nim przyjdzie inny, lepszy Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów Test: Peugeot 3008 1.2 PureTech - dobrze, że zmiany nie poszły zbyt daleko Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu! Test: BMW 330e Touring xDrive – świetna hybryda, ale niekoniecznie świetne BMW Test: Hyundai Kona po liftingu. "Pierwsze wrażenie? Jak nie w hyundaiu"