Przyczepa kempingowa w cenie mieszkania. Czym różni się od zwykłej za 70 tys. zł?

Współczesna oferta skierowana do wielbicieli caravaningu jest naprawdę bogata. Każdy, nawet najbardziej wymagający klient, powinien znaleźć coś dla siebie. Na przykład przyczepę za 300 tys. zł. Jak wygląda taki kemping i czym różni się od zwykłego odpowiednika, kosztującego 4 razy mniej? Zachar Zawadzki postanowił to sprawdzić.

Tabbert kosztujący tyle, co małe mieszkanie, czy 4-krotnie tańszy Weinsberg? Zachar Zawadzki postanowił sprawdzić, czym może skusić luksusowa przyczepa i w jaki sposób — poza ceną oczywiście — taka konstrukcja góruje nad popularnymi modelami.

Czy w przyczepie Tabbert można poczuć się jak w 5-gwiazdkowym hotelu? Na własnej skórze przekonają się o tym tylko nieliczni, gotowi wydać tyle pieniędzy na kemping. Jeśli jednak chcecie poznać odpowiedź na to pytanie bez wydawania nawet złotówki, obejrzyjcie powyższe wideo.

Nietypowe kampery i przyczepy kempingowe

W Polsce coraz popularniejsze są przyczepy kempingowe oraz kampery i niewykluczone, że kiedyś na naszych drogach będzie ich tyle co w Wielkiej Brytanii….

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Hondy CR-V Hybrid: ten drugi hybrydowy SUV z Japonii Test: Honda Jazz Crosstar - tak wiele za… tak wiele Alpina B7 to znacznie więcej niż BMW na sterydach. Łączy sprzeczności, jak nic innego Dacia Dokker Laureate 1,5 dCi 90 – test Land Rover Defender z Defender Factory. Test fabrycznie nowej terenówki z Wieliczki Nowy Ford Explorer - wstępne wrażenia po pierwszych jazdach (AutokultVLOG) Test: Rolls-Royce Wraith Black Badge – pośpiech jednak nie poniża BMW 640i Coupé i 650i Gran Coupé xDrive - test, opinia, spalanie, cena Hyundai Tucson N Line 1.6 T-GDI: kiedy szukasz sportu, ale nie sportowego auta Peugeot 508 SW 2,0 BlueHDi 180 KM GT - test Toyota Corolla TS kombi 2.0 Hybrid: teraz jest taka, jak trzeba Volvo V60 Plug-In Hybrid - pierwsza jazda

Popularne w tym tygodniu:

Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny Pierwsza jazda Porsche 911 Carrera GTS: najmniej znane, a najlepsze 911 Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8? Test: Porsche Panamera 4S E-Hybrid – tak zielone, że aż boli Test: Volkswagen Golf Variant – niezbyt modny, niezbyt lubiany