Przyczepa kempingowa w cenie mieszkania. Czym różni się od zwykłej za 70 tys. zł?

Współczesna oferta skierowana do wielbicieli caravaningu jest naprawdę bogata. Każdy, nawet najbardziej wymagający klient, powinien znaleźć coś dla siebie. Na przykład przyczepę za 300 tys. zł. Jak wygląda taki kemping i czym różni się od zwykłego odpowiednika, kosztującego 4 razy mniej? Zachar Zawadzki postanowił to sprawdzić.

Tabbert kosztujący tyle, co małe mieszkanie, czy 4-krotnie tańszy Weinsberg? Zachar Zawadzki postanowił sprawdzić, czym może skusić luksusowa przyczepa i w jaki sposób — poza ceną oczywiście — taka konstrukcja góruje nad popularnymi modelami.

Czy w przyczepie Tabbert można poczuć się jak w 5-gwiazdkowym hotelu? Na własnej skórze przekonają się o tym tylko nieliczni, gotowi wydać tyle pieniędzy na kemping. Jeśli jednak chcecie poznać odpowiedź na to pytanie bez wydawania nawet złotówki, obejrzyjcie powyższe wideo.

Nietypowe kampery i przyczepy kempingowe

W Polsce coraz popularniejsze są przyczepy kempingowe oraz kampery i niewykluczone, że kiedyś na naszych drogach będzie ich tyle co w Wielkiej Brytanii….

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Volvo V60 Polestar Engineered: duch szybkich kombi nie zaginął Seat Leon ST Cupra 370 Carbon: najmocniejsze hiszpańskie auto, jakie kupisz. Jeśli zdążysz Lancia Voyager V6 3,6 Gold - siła przyzwyczajenia [test autokult.pl] Test: Peugeot e-2008 – średnia cena, średni zasięg, ale nadal sporo do lubienia Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Škoda Octavia Laurin & Klement 1,8 TSI 180 KM - test Nowy Opel Astra OPC GTC (2014) - test Seat Leon X-Perience - test terenowego kombi z dieslem Test Mitsubishi Outlandera PHEV: nie wszystko poszło w dobrym kierunku Audi RS Q8 kontra Maserati Levante Trofeo na torze: wyścig wagi superciężkiej Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: Suzuki Swace - to... skomplikowane

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Ford GT40 oraz GT – stanąłem oko w oko z legendą Le Mans i jego współczesnym odpowiednikiem BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test wideo: Aston Martin DBX707. Tak brzmi 707 KM w SUV-ie! Czy to jeszcze legalne? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Kia EV6 vs. Ford Mustang Mach-E vs. Hyundai Ioniq 5 – o wygranej nie zawsze decyduje zasięg Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale"