Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Kamper z kabiną dostawczaka, czy tzw. integra? Każda z opcji ma swoje wady i zalety

Zachar Zawadzki porównał dwa rodzaje kamperów różniące się kabiną i sposobem jej połączenia z przestrzenią mieszkalną. W czym integra jest lepsza od pół-integry? Czy warto dopłacać do droższej opcji? Przekonajcie się sami.

Popularne kampery bazują na pojazdach dostawczych, co w konstrukcji można zauważyć od razu. Połączenie seryjnej kabiny z zabudową mieszkalną określane w branży mianem pół-integry to zdecydowanie najpopularniejszy rodzaj kampera w Europie. Nie wszyscy wiedzą jednak o istnieniu alternatywy w postaci integry, czyli kampera, w którym kabina stanowi spójną całość z zabudową.

Zachar Zawadzki sprawdził, czy mimo wyższej ceny warto wziąć pod uwagę taką konstrukcję. Przeanalizował też wady i zalety każdego z rozwiązań. Jeśli chcecie dowiedzieć się, która z opcji bardziej przypadnie wam do gustu, obejrzyjcie powyższe wideo.

Kamper nie musi być nudny. Taki Transit to marzenie każdego fana wyścigów

Kampery kojarzą się przede wszystkim z emeryckim stylem życia, mało atrakcyjnym wyglądem i wystrojem wnętrza przypominającym domek na działce. Są…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Škoda Citigo 1,0 MPI - niemieckie bliźniaki wchodzą do gry [pierwsza jazda autokult.pl] SsangYong Tivoli 1.6 128 KM Quartz - test, opinia, spalanie, cena Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Toyota RAV4 piątej generacji: sprawdzam, co zmieniło się w najpopularniejszym SUV-ie świata Volkswagen Golf VII GTI Performance DSG - naśladowany, niedościgniony? [test autokult.pl] Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? Porsche Taycan Turbo S na filmie. Elektryczne Porsche to nie tylko świetne przyspieszenie Mazda CX-3 1.5 SKY-D 105 KM FWD - test, opinia, spalanie, cena Test 300-konnego hot SUV-a. Cupra Ateca przeciera szlaki dla nowej marki Peugeot Expert Tepee 2,0 HDi Active L2 - van uniwersalny? [test autokult.pl] Honda CR-V 1,6 i-DTEC Lifestyle - test Lexus UX: dojrzały SUV w rozmiarze mini

Popularne w tym tygodniu:

Test: To BMW serii 7 z 1997 roku miało 259 km na liczniku. Do słynnego egzemplarza dołożyłem kolejne 3 km Test: Seat Leon 1.4 TSI po 150 tys. km - sporo wad, jeszcze więcej zalet i... żadnych awarii Pierwsza jazda: Porsche 911 Turbo S (992) - już nie chodzi o turbodoładowanie Test: Hyundai Ioniq Hybrid udowadnia, że klasyczna hybryda ma swoje walory Ostatni test: Seat Leon III FR Black - wciąż jest w formie, choć przechodzi do historii Pierwsza jazda: Audi A3 czwartej generacji - warto było dłużej czekać Škoda Scala - test długodystansowy: zaglądam do bagażnika Test: Hyundai Kona Hybrid – hybryda dla osób, które nie chcą się wyróżniać Test: Ford Puma ST-Line X - przemiana, która wyszła lepiej, niż mogłoby się wydawać BMW 220d Gran Coupe. Czy BMW wie, co robi? Test: Peugeot 508 HYbrid - podnosi poprzeczkę, ale popularności nie zdobędzie Test: VW T-Cross Style 1.5 TSI 150 KM - nowy silnik eliminuje większość bolączek, ale generuje inny problem