Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowe Renault Grand Scénic i Mégane Grand Coupé - pierwsza jazda nowościami z Francji Ford Tourneo Custom 2,2 TDCi Titanium [test] Volkswagen Caddy TGI na gaz ziemny: sprawdzamy, czy CNG to dobry wybór Kalifornia wychodzi z mody: za kierownicą nowego Ferrari Portofino Ford Fiesta ST200 - czy można jeszcze ją ulepszyć? Honda CR-V 2,0 i-VTEC Elegance - czekając na następcę [test autokult.pl] Ford Fiesta 1,4 Duratec Trend SVP - tego chcieliście [test autokult.pl] Nowa Škoda Octavia Scout 2.0 TDI - test Audi RS 6 Avant: tak samo szybki, ale bardziej ekscytujący Mazda CX-3 2,0 150 KM AT SkyPassion - test, opinia, spalanie cena Mazda 3 Sedan 2,0 SKYACTIV-G AT skyPASSION – test BMW 520d GT - ostatnia z miotu [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód