Lexus odtwarza reklamę flagowego LS sprzed 30 lat. W roli głównej szef Toyoty, Akio Toyoda

Lexus odtwarza reklamę flagowego LS sprzed 30 lat. W roli głównej szef Toyoty, Akio Toyoda

Piramida z kieliszków przy prędkości blisko 240 km/h. Imponujące, prawda?
Piramida z kieliszków przy prędkości blisko 240 km/h. Imponujące, prawda?
Źródło zdjęć: © fot. YouTube/Lexus
Filip Buliński
11.03.2020 13:08, aktualizacja: 22.03.2023 12:20

Wieża z kieliszków wypełnionych szampanem na masce i samochód na rolkach z hamowni, osiągający prawie 240 km/h. Taki był przepis Lexusa na reklamę flagowego modelu LS400 w 1989 roku. Po ponad 30 latach postanowiono odtworzyć ówczesny klip, a role główne zagrali: nowy Lexus LS500 oraz pełen humoru prezes Toyoty – Akio Toyoda.

Elegancko ubrany pan przy jeszcze bardziej eleganckim samochodzie, otwiera maskę, krawędzią kładzie monetę na silniku, a następnie go uruchamia. Moneta oczywiście ani drgnie. W ten sposób wielu producentów reklamowało wysoką kulturę pracy swoich jednostek oraz aksamitność jazdy. Lexus w 1989 roku podszedł do sprawy nieco inaczej.

Japończycy ustawili swój flagowy model na rolce znanej z hamowni, a następnie zbudowali na masce piramidę z kieliszków do szampana. Kierowca wsiada, odpala silnik i osiąga prędkość blisko 240 km/h. Podczas próby kieliszki oczywiście pozostają na swoim miejscu, nie zamieniając się w piaskownicę ze szkła.

Ponieważ w zeszłym roku marka obchodziła 30-lecie, postanowiono poddać tej samej próbie obecnie produkowaną generację LS-a. W 1989 roku model dysponował 4-litrowym V8, dziś pod maską flagowego Lexusa LS500 pracuje podwójnie doładowana, 3,5-litrowa V6-ka o mocy 415 KM.

Lexus LS 400 Commercial

Obok Lexusa, rolę główną odgrywa szef Toyoty – Akio Toyoda, który swoją grą aktorską rozluźnia atmosferę. Próba z wypełnionymi szampanem kieliszkami oczywiście przebiega bez komplikacji, choć brak pełnego kadru zawierającego kręcące się koła i utrzymującą się piramidę pozostawiają wątpliwości, czy aby faktycznie wszystko się udało. W ten sam sposób nakręcono jednak reklamę 30 lat temu – i teraz idealnie nawiązano do pierwowzoru.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (10)