Ford Focus nigdy jeszcze nie był tak drogi. Ceny modelu w Polsce

Ford Focus nigdy jeszcze nie był tak drogi. Ceny modelu w Polsce

89 700 zł - tyle trzeba zapłacić za ładnie wyglądającego Forda Focusa w specyfikacji ST Line.
89 700 zł - tyle trzeba zapłacić za ładnie wyglądającego Forda Focusa w specyfikacji ST Line.
Źródło zdjęć: © fot. Marcin Łobodziński
Marcin Łobodziński
09.03.2020 13:04, aktualizacja: 22.03.2023 12:22

Ford od lat oferował dobre ceny na swoje samochody z popularnych segmentów, ale jeśli dawno się tym tematem nie interesowaliście, to pewnie będziecie bardzo zaskoczeni faktem, że zakup najtańszej wersji tego auta wiąże się z wydatkiem blisko 80 tys. zł.

78 900 zł to najniższa cena katalogowa nowego Forda Focusa zamówionego do produkcji. Po dołożeniu 2200 zł za lakier metalizowany cena przekracza 80 tys. Przyjrzyjmy się poszczególnym wersjom silnikowym i wyposażeniowym Forda Focusa.

Ceny minimalne (katalogowe) wersji silnikowych:

Silniki benzynowe:

  • 1.0 EcoBoost (100 KM) 6MT -Trend od 78 900 zł
  • 1.0 EcoBoost (125 KM) 6MT -Trend od 82 400 zł
  • 1.0 EcoBoost (125 KM) 8AT – Titanium od 99 650 zł
  • 1.5 EcoBoost (150 KM) MT6 – Titanium od 95 950 zł
  • 1.5 EcoBoost (150 KM) AT8 – Titanium od 105 900 zł
  • 1.5 EcoBoost (182 KM) AT8 – Titanium od 106 650 zł

Silniki Diesla:

  • 1.5 EcoBlue (95 KM) 6MT – Trend Edition od 89 200 zł
  • 1.5 EcoBlue (120 KM) 6MT – Trend od 91 000 zł
  • 1.5 EcoBlue (120 KM) 8AT – Titanium od 108 250 zł
  • 2.0 EcoBlue (150 KM) MT6 - Titanium od 102 500 zł
  • 2.0 EcoBlue (150 KM) AT8 – Titanium od 112 450 zł

Dopłata za wersję kombi to 4000 zł niezależnie od specyfikacji samochodu. Kombi jest standardowo wyposażone w zawieszenie wielowahaczowe tylnej osi. Natomiast taki sam układ jezdny ma każda odmiana Focusa z silnikiem 2.0 EcoBlue. Standardowe zawieszenie tylne Focusa stanowi belka skrętna.

Wersje wyposażenia Forda Focusa

Ford Focus jest oferowany w czterech wariantach wyposażenia, które podzielono w dość ciekawy sposób. Trend jako bazowy został wzbogacony w ramach specyfikacji Trend Edition. Natomiast Titanium i ST Line to dwie skrajnie różne specyfikacje, ale wycenione dokładnie tak samo, choć wyposażenie z zakresu komfortu w ST Line jest oparte na Trend Edition.

  • Trend – wersja bazowa zawierająca m.in. radio, klimatyzację manualną, system kontroli pasa ruchu, elektrycznie regulowane szyby i lusterka.
  • Trend Edition – wzbogacona wersja Trend m.in. o 16-calowe alufelgi, światła przeciwmgielne z przodu, system multimedialny SYNC2.5, fotele w stylu sportowym.
  • Titanium – bogata wersja wyposażenia w eleganckim stylu, zawierająca m.in. elementy wykończeniowe w stylu satynowego aluminium, tylne lampy częściowo diodowe, system bezkluczykowy, kolory ekran komputera, dwustrefową klimatyzację, tempomat, wykończenia aluminiowe i skórzane, nastrojowe oświetlenie, więcej opcji wyposażenia niż Trend i Trend Edition.
  • ST Line – wersja z wyposażeniem odpowiadającym specyfikacji Trend Edition, ale ze sportową stylistyką. Wyposażenie obejmuje m.in. sportowe zawieszenie, pakiet sportowych zderzaków i progów, czarne elementy nadwozia, 17-calowe alufelgi, tapicerkę z czerwonymi przeszyciami, wykończenia ze skóry i aluminium, czarną podsufitkę.
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (35)