Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Walka o trakcję - zawieszenia w sportach motorowych [część 1] Przegląd dodatkowych bagażników i uchwytów Połączenie piasta-półoś, rewolucyjne rozwiązanie Ładowarki prądu stałego (DC). Jak szybko naładować samochód elektryczny i hybrydowy? Retrofity LED w Polsce wciąż nielegalne. Może się to zmienić Nowy Peugeot 508 i nowa Mazda 6 – dwa najładniejsze auta w swojej klasie. Które jest tańsze? Opony zimowe - co jest w nich takiego wyjątkowego? Olej syntetyczny i mineralny. Czym się różnią? Leasing auta używanego w 2020 roku. Zobacz, o czym musisz pamiętać Użytkowanie samochodu z turbiną. Najważniejsze zasady Czy warto bardziej dbać o silnik Diesla? Kosztuje to sporo, ale naprawy są jeszcze droższe Najlepsze silniki benzynowe w swoich klasach – które polecamy w samochodach używanych?

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Mirai nie zamienia wody w wino, ale wodór w prąd. Jak działa i co w sobie kryje? Samochody z najlepszymi silnikami turbo. Trwałe, proste i można je zagazować Jak uzyskać odszkodowanie, gdy uszkodzimy koło przez dziurę w jezdni? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Nie tak złe, jak mówią. 6 silników, których nie warto skreślać Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? 5 silników benzynowych z piekła rodem. Wspólną cechą jest wtrysk bezpośredni Regenerator do wycieraczek - sprawdziłem, czy warto "cebulować" dla kilkudziesięciu złotych? Wjazd do strefy ekologicznej za granicą pojazdem zabytkowym – jakie obowiązują zasady? Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują?