Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Rozrząd w silniku Audi 3.0 TDI to szaleństwo. Naprawa może kosztować majątek Przyczyny awarii turbosprężarek – część 3 Uwaga na silnik 2.5 TDI – to najgorsza jednostka napędowa w historii koncernu Volkswagena! [część 1] Uszczelka pod głowicą: czemu służy, dlaczego pęka, jak się ją wymienia - poradnik Rozwój napędu na cztery koła - od automatyki do napędów wirtualnych [część 2] Jak typ nadwozia wpływa na aerodynamikę samochodu? Podstawy aerodynamiki pojazdów - cz. 2 Jak zdjąć tablice rejestracyjne? Czy mity o LPG są uzasadnione? Problemy z elektryką w aucie – które modele są najmniej awaryjne? Skrzynia bezstopniowa CVT - budowa, zasada działania, zastosowanie Awarie systemu ABS Jak wyczyścić wnętrze auta? Praktyczny poradnik

Popularne w tym tygodniu:

Mandaty za prędkość to najniższa forma kary. Gorzej, kiedy sprawa trafi do sądu Między drogą hamowania a drogą zatrzymania jest ogromna różnica. Może kosztować zdrowie lub życie Idealne kombi na wakacyjny wyjazd. Przegląd modeli z dużymi kuframi Prędkość minimalna na autostradzie - w przepisach jej nie ma, ale są wymagania