Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Silniki Mazdy: Sky-G i Sky-D - więcej niż ewolucja Mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu - idea stosowania [część 1] Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? Volkswagen DSG/Audi S-Tronic [skrzynie biegów] Naturalny odświeżacz: domowy sposób na przyjemny zapach w samochodzie Które opony najlepsze, gdy jest nieco powyżej zera? Odpowiedź nie jest oczywista ABS: cel i zasada działania Zmniejszanie zanieczyszczeń spalin samochodowych Jak jeździć z przebitą oponą? Opona typu Run on Flat (RoF) Dodge Charger ’73 Jack’s Custom [cz. 3] - trudy i piękno renowacji Transport oleju w silniku - pompy olejowe [wideo] Silnik osiąga 600 KM mocy z 3 cylindrów i 2 litrów pojemności. System Freevalve to przyszłość motoryzacji?

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Mirai nie zamienia wody w wino, ale wodór w prąd. Jak działa i co w sobie kryje? Samochody z najlepszymi silnikami turbo. Trwałe, proste i można je zagazować Jak uzyskać odszkodowanie, gdy uszkodzimy koło przez dziurę w jezdni? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Nie tak złe, jak mówią. 6 silników, których nie warto skreślać Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? 5 silników benzynowych z piekła rodem. Wspólną cechą jest wtrysk bezpośredni Regenerator do wycieraczek - sprawdziłem, czy warto "cebulować" dla kilkudziesięciu złotych? Wjazd do strefy ekologicznej za granicą pojazdem zabytkowym – jakie obowiązują zasady? Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują?