Niemiecki tuner Lightweight wziął na warsztat bawarskiego sportowca. Zredukowano masę i podniesiono moc.
Lightweight wymienił układ wydechowy na system tytanowy z zaworami kontrolującymi przepływ gazów i dźwięk silnika. Wiadomo, że udało się tym sposobem zredukować masę, jednak nie wiadomo jak bardzo. Oszczędności wprowadzono również dzięki użyciu lekkiego kompozytu węglowego. Z niego wykonany jest przedni i tylny spojler.
Auto postawiono na 19-calowych felgach BBS obutych w opony Michelin Pilot Sport w rozmiarach 265/35 R19 i 285/35 R19. Auto na kołach opiera się poprzez zawieszenie z pakietu Clubsport pochodzący od Bilsteina.
Lightweight wprowadził zmiany także pod maską. 6-cylindrowy silnik rozwija teraz 520 KM (standardowo 440 KM) i 650 Nm (standardowo 500 Nm).
Samochód z pakietem modyfikacji tunera kosztuje łącznie 89 tys. euro w Niemczech. Lightweight dodaje, że to nie koniec prac nad M4. Tuner opracowuje jeszcze wyższy poziom modyfikacji.