Porsche Taycan Turbo S na filmie. Elektryczne Porsche to nie tylko świetne przyspieszenie

Porsche Taycan Turbo (i Turbo S) to pierwsze masowo produkowane elektryczne auto niemieckiego producenta. Ceny sięgają nawet 790 tys. zł za topową wersję. Czy Taycan jest warty tych pieniędzy? Postanowiłem to sprawdzić.

Nazwanie auta elektrycznego słowem Turbo? Tak, jak najbardziej. Tak nazywają się najszybsze i najbardziej zaawansowane samochody ze stajni Porsche. W tym wypadku mówimy o przyspieszeniu do stu kilometrów na godzinę w 2,8 sekundy. Taycan zaskakuje nie tylko pod względem osiągów, ale i multimediów i jak zwykle w przypadku Porsche — jakością wykonania.

Przeczytaj więcej o Porsche Taycanie Turbo S:

Porsche Taycan Turbo S zmienił moje postrzeganie elektryków, aut sportowych i przyszłości motoryzacji

Z obolałymi od przyspieszeń mięśniami karku ustawiam się w kolejce po odbiór samochodu. Wczoraj jeździłem Taycanem Turbo – pierwszym masowo…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Mercedes-Benz Klasy V 300d 4Matic - wydanie drugie, luksusowe Test Mini John Cooper Works: również z automatem daje gokartową frajdę Test: Škoda Superb Scout - kiedy kombi to za mało, a SUV to już za dużo Mercedes-Benz Avantgarde V250 d - test, opinia, spalanie, cena W poszukiwaniu przestrzeni, komfortu i stylu: porównanie dwóch francuskich minivanów Fiat Panda 1,3 MultiJet Dynamic - włoski wózek na zakupy [test autokult.pl] Chevrolet Captiva LTZ 2,2D AWD MT - test Pierwsza jazda ostatnim Volkswagenem Golfem GTI VII. TCR to najlepsza wersja Test: Citroën Berlingo 1.2 PureTech - propozycja dla tych, którzy nie potrzebują SUV-a Pierwsze jazdy Range Roverem Evoque [pierwsza jazda autokult.pl] Honda Jazz 1.3 i-VTEC Comfort - test, opinia, spalanie, cena Dacia Duster 1,5 dCi: ja tu jestem, żeby pracować

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen Touareg 3.0 TDI pokazuje hybrydom, gdzie ich miejsce Vlog. Audi e-tron Sportback: cała prawda o podróżowaniu autem elektrycznym po Polsce Pierwsza jazda: Dacia Sandero TCe 100 LPG - optymalne auto w rozsądnej cenie Test: Mazda 3 Sedan – dlaczego japoński kompakt zawsze wywołuje takie poruszenie? Test: Alfa Romeo Stelvio Veloce - uwielbiam, tylko nie z dieslem RAM 1500 z LPG - sprawdzałem dla was dziwne rzeczy Jaki wpływ na zużycie paliwa mają tryby jazdy w dieslu Volkswagena z DSG? Test: DS 7 Crossback E-Tense 4x4 300 KM - szybko zapomnisz o (pozornie) mocnym napędzie Test: McLaren 675 LT z 2015 roku dla swoich twórców już jest klasykiem. Tyle że z karbonu i tytanu Test: Seat Leon Sportstourer 1.5 TSI - (bolesne) zderzenie teorii z praktyką Test: BMW 430i - pierwsze skojarzenie jest jedno Test: Rolls-Royce Ghost - tym razem nie chciałem prowadzić