Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Porsche Taycan Turbo S na filmie. Elektryczne Porsche to nie tylko świetne przyspieszenie

Porsche Taycan Turbo (i Turbo S) to pierwsze masowo produkowane elektryczne auto niemieckiego producenta. Ceny sięgają nawet 790 tys. zł za topową wersję. Czy Taycan jest warty tych pieniędzy? Postanowiłem to sprawdzić.

Nazwanie auta elektrycznego słowem Turbo? Tak, jak najbardziej. Tak nazywają się najszybsze i najbardziej zaawansowane samochody ze stajni Porsche. W tym wypadku mówimy o przyspieszeniu do stu kilometrów na godzinę w 2,8 sekundy. Taycan zaskakuje nie tylko pod względem osiągów, ale i multimediów i jak zwykle w przypadku Porsche — jakością wykonania.

Przeczytaj więcej o Porsche Taycanie Turbo S:

Porsche Taycan Turbo S zmienił moje postrzeganie elektryków, aut sportowych i przyszłości motoryzacji

Z obolałymi od przyspieszeń mięśniami karku ustawiam się w kolejce po odbiór samochodu. Wczoraj jeździłem Taycanem Turbo – pierwszym masowo…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Renault Captur 1,5 dCi 90 Intens Energy - test Porsche 911 Carrera 4 GTS i Mercedes AMG GT S - test, opinia, spalanie, cena Fiat Freemont Urban 4x2 2,0 MultiJet - pod innym nazwiskiem [test autokult.pl] Co ma do zaoferowania Kia Sorento w czasach Skody Kodiaq i Peugeota 5008? Wracamy za kierownicę starszego rywala Kontrowersyjny japończyk – Subaru Impreza STI [test autokult.pl] Kia Proceed 1.4 T-GDI: gran turismo za rozsądną cenę Test Audi Q3 Sportback 45 TFSI: zwracanie uwagi to jego główne zadanie Ford EcoSport - wydanie drugie, europejskie - nasza pierwsza jazda Ford Fiesta 1.0 EcoBoost: miejskie auto, którym chce się jechać w trasę Land Rover Discovery Sport: test szokująco terenowego SUV-a Škoda Fabia 1,2 TSI DSG Elegance Plus [test] Ford Fiesta ST vs. Ford Focus ST w ODTJ Bednary [relacja autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-AMG GT R i Audi RS 6 na trasie GSMP Limanowa - wyścig górski! Test Porsche Taycana Turbo: elektryk na najbardziej pokręconej drodze w Polsce Test: Peugeot 2008 GT - nietuzinkowość ma swoją (wysoką) cenę Test: Kia Sportage 2.0 CRDi vs Opel Grandland X 2.0 CDTi - komu przeszkadzają duże diesle? Test: Mercedes-Benz G350d - ma być "terenówką na co dzień", więc tak go potraktowałem Test: Renault Master wywrotka - nie boi się ciężkiej pracy Test: Cupra Ateca Limited Edition - zaklinanie rzeczywistości Test: Peugeot e-208 wygląda świetnie, daleko zajedzie, ale sporo trzeba mu wybaczyć Test Hondy CR-V Hybrid: ten drugi hybrydowy SUV z Japonii Test Porsche 718 Boxstera: burgery bez mięsa i cztery cylindry, czyli dlaczego to auto ma sens Test Suzuki Vitary 1.0 BoosterJet: tak dużo za tak niedużo Test: Volkswagen Touran 1.5 TSI Evo - nie pokochasz go, ale na pewno docenisz