Porsche Taycan Turbo S na filmie. Elektryczne Porsche to nie tylko świetne przyspieszenie

Porsche Taycan Turbo (i Turbo S) to pierwsze masowo produkowane elektryczne auto niemieckiego producenta. Ceny sięgają nawet 790 tys. zł za topową wersję. Czy Taycan jest warty tych pieniędzy? Postanowiłem to sprawdzić.

Nazwanie auta elektrycznego słowem Turbo? Tak, jak najbardziej. Tak nazywają się najszybsze i najbardziej zaawansowane samochody ze stajni Porsche. W tym wypadku mówimy o przyspieszeniu do stu kilometrów na godzinę w 2,8 sekundy. Taycan zaskakuje nie tylko pod względem osiągów, ale i multimediów i jak zwykle w przypadku Porsche — jakością wykonania.

Przeczytaj więcej o Porsche Taycanie Turbo S:

Porsche Taycan Turbo S zmienił moje postrzeganie elektryków, aut sportowych i przyszłości motoryzacji

Z obolałymi od przyspieszeń mięśniami karku ustawiam się w kolejce po odbiór samochodu. Wczoraj jeździłem Taycanem Turbo – pierwszym masowo…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Peugeot e-208 wygląda świetnie, daleko zajedzie, ale sporo trzeba mu wybaczyć Opel Cascada 1,6 Turbo [test] Nowa Toyota Auris 1.6D-4D TS i 1.2T - test, opinia, spalanie, cena Mazda 2 świetnie wygląda. To nie koniec jej zalet Volkswagen Golf R Variant - (nie)zwykłe kombi Nissan Juke - ile zostało w nim "dżukowatości"? Porsche Cayenne Turbo: pozwoliło mi zrozumieć magię tej marki. Wcale nie chodzi o silnik z tyłu Test: Land Rover Defender – musiało tak być, ale oby nie zaszło za daleko Nowy Hyundai i20 1,2 MPI - test Test: VW T-Cross Style 1.5 TSI 150 KM - nowy silnik eliminuje większość bolączek, ale generuje inny problem Hyundai Ioniq plug-in: hybryda doskonała i przeciętny kompakt Volvo V90 CrossCountry T6 – luksusowy wycieczkowiec

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo V70 2.4T AWD – rodzinne kombi, które uwiodło prezydenta Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu - dokładnie takich zmian było jej trzeba. Szkoda, że dopiero teraz Test: Lamborghini Sián FKP 37 z klocków lego: 50 odcieni zielonego Komputer kontra dystrybutor – ile tak naprawdę spala Audi A3 Sportback 35 TDI? Pierwsza jazda: Ford Puma ST to nowe auto starej szkoły Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć Test: Audi RS Q3 Sportback - zapomnijcie o aucie, skupcie się na silniku Test: Škoda Karoq 1,5 150 KM Style - przyjaciel rodziny Test: Peugeot 3008 HYbrid4 GT – mimo imponującej mocy, nie ma co liczyć na sportowe emocje