Porsche Taycan Turbo S na filmie. Elektryczne Porsche to nie tylko świetne przyspieszenie

Porsche Taycan Turbo (i Turbo S) to pierwsze masowo produkowane elektryczne auto niemieckiego producenta. Ceny sięgają nawet 790 tys. zł za topową wersję. Czy Taycan jest warty tych pieniędzy? Postanowiłem to sprawdzić.

Nazwanie auta elektrycznego słowem Turbo? Tak, jak najbardziej. Tak nazywają się najszybsze i najbardziej zaawansowane samochody ze stajni Porsche. W tym wypadku mówimy o przyspieszeniu do stu kilometrów na godzinę w 2,8 sekundy. Taycan zaskakuje nie tylko pod względem osiągów, ale i multimediów i jak zwykle w przypadku Porsche — jakością wykonania.

Przeczytaj więcej o Porsche Taycanie Turbo S:

Porsche Taycan Turbo S zmienił moje postrzeganie elektryków, aut sportowych i przyszłości motoryzacji

Z obolałymi od przyspieszeń mięśniami karku ustawiam się w kolejce po odbiór samochodu. Wczoraj jeździłem Taycanem Turbo – pierwszym masowo…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Range Rovera Sport HST. Z nowym silnikiem wysuwa się na prowadzenie Ford Ranger 3,2 TDCi Wildtrak - universal soldier [pierwsza jazda autokult.pl] Ruf RGT: analogowy potwór w cyfrowym świecie Citroën DS5 2,0 HDI Hybrid4 Airdream So Chic - witaj w przyszłości [test autokult.pl] Toyota Yaris GRMN - nie tego się spodziewałem, ale jestem pod wrażeniem Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 240 KM 4Motion - test, opinia, spalanie, cena Mercedes-Benz CLA 250 4Matic z pakietem AMG - test Renault Mégane Grandtour 1.6 dCi 130 Limited - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Polo GTI - test [wideo] Škoda Octavia Laurin & Klement 1,8 TSI 180 KM - test Nowe Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI - polski hit za 10 lat? Nowy Volkswagen Tiguan (2016) 2.0 TDI - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Test Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL