Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ostatni test 991: za kierownicą Porsche 911 Carrery T Opel Insignia Sports Tourer 2,0 CDTi – wybór z rozsądku? [test autokult.pl] Testy autokult.pl w roku 2012 - przeżyjmy to jeszcze raz Hyundai Genesis 3,8 V6 - test Mini Cooper S Bayswater - frajda do kwadratu [test autokult.pl] Kia Sportage 1.7 CRDI (2016) - godny następca wielkiego hitu? Peugeot 508 zadomawia się na rynku. Sprawdzam, co warto do niego zamówić Ford Focus Sedan 1,6 EcoBoost 182 KM Titanium - dylemat [test autokult.pl] Audi A4 2.0 TDI S tronic - test, opinia, spalanie, cena Nowy Peugeot 508 SW 2,0 HDI A6 (AM3) Active - pierwsza jazda Porsche Cayman vs BMW i8: jaka jest przyszłość samochodów sportowych? Chevrolet Cruze 2.0 VCDi 5d/HB LT Plus MT - rozsądny wybór [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Hyundai Tucson N Line 1.6 T-GDI: kiedy szukasz sportu, ale nie sportowego auta Kodiaq, Karoq i Kamiq różnią się mimo podobnych nazw. Sprawdziłem to w Szwajcarii Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle