Zbiór unikatowych aut klasycznych w National Collections Centre - galeria naszego redakcyjnego kolegi

Nasz kolega z redakcji WP Tech - Bolesław Breczko - podczas pobytu w Anglii miał okazję zajrzeć do jednej z hal National Collections Centre, gdzie czekało na niego sporo unikatowych samochodów. Nie wszystkie udało nam się rozpoznać, lecz na pewno każdy jest wart uwagi.

fot. Bolesław Breczko
fot. Bolesław Breczko
fot. Bolesław Breczko
fot. Bolesław Breczko
Ford Comuta - elektryczny samochód Forda z lat 60. Jego zasięg wynosi 60 km przy prędkości 40 km/h, choć był w stanie rozpędzić się do 60 km/h. Dokładna ilość wyprodukowanych egzemplarzy jest nieznana.
fot. Bolesław Breczko

Ford Comuta - elektryczny samochód Forda z lat 60. Jego zasięg wynosi 60 km przy prędkości 40 km/h, choć był w stanie rozpędzić się do 60 km/h. Dokładna ilość wyprodukowanych egzemplarzy jest nieznana.

NSU Spider - zastosowano w nim silnik Wankla o pojemności 0,5 litra
fot. Bolesław Breczko

NSU Spider - zastosowano w nim silnik Wankla o pojemności 0,5 litra

Zobacz również: Citroën - In Love With You - Odc. 3 "The Dream"

Samochód elektryczny z... 1916 roku!
fot. Bolesław Breczko

Samochód elektryczny z... 1916 roku!

DAF 33
fot. Bolesław Breczko

DAF 33

Dostawcze Mini
fot. Bolesław Breczko

Dostawcze Mini

fot. Bolesław Breczko
Opel Kadett E z dwoma przodami
fot. Bolesław Breczko

Opel Kadett E z dwoma przodami

Ktoś powie gdzie jest tył tego auta?
fot. Bolesław Breczko

Ktoś powie gdzie jest tył tego auta?

Lanchester
fot. Bolesław Breczko

Lanchester

Jaguar XJ
fot. Bolesław Breczko

Jaguar XJ

Lagonda 3-litre
fot. Bolesław Breczko

Lagonda 3-litre

fot. Bolesław Breczko
Lagonda 3-litre
fot. Bolesław Breczko

Lagonda 3-litre

fot. Bolesław Breczko
Rolls Royce 40/50 HP w wersji Landaulet
fot. Bolesław Breczko

Rolls Royce 40/50 HP w wersji Landaulet

Ciągnik parowy
fot. Bolesław Breczko

Ciągnik parowy

Na takim tronie z pewnością chciałby podróżować każdy król
fot. Bolesław Breczko

Na takim tronie z pewnością chciałby podróżować każdy król

Peugeot J9 (1981-1991) który najprawdopodobniej służył jako wóz transmisyjny
fot. Bolesław Breczko

Peugeot J9 (1981-1991) który najprawdopodobniej służył jako wóz transmisyjny

Obecnie trwa budowa nowego budynku dla wszystkich eksponatów National Collections Centre. Otwarcie objektu dla turystów zostało przewidziane na 2023 rok.

Jeśli też spotkaliście auta, które przykuły Waszą uwagę, zachęcamy do dzielenia się znaleziskami. Na zdjęcia czekamy na naszej grupie na Facebooku lub pod adresem redakcja@autokult.pl. Zdjęcia opublikujemy w formie galerii.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Nietuzinkowe BMW na felgach Rotiform Wheels Wersja miejska i niegrzeczna. Carlex prezentuje zestawy dla Mercedesa Klasy X Peugeot L500 R HYbrid Concept (2016) na cześć legendy Porsche 911 (991) GT3 na niebieskich felgach ADV.1 [galeria zdjęć] Historia ewolucji kompaktów Peugeota Niebieska strzała od DMC, czyli Lamborghini Aventador na sterydach [galeria] Widzieliście, czym jeżdżą aktorzy "Gry o tron"? Na liście Ford Falcon i Škoda Yeti Nowy Mustang Boss 302 pogromcą BMW M3? [galeria] Nissan GT-R 45th Anniversary Gold Edition w szczegółach [galeria zdjęć] Nowe akcesoria do Mercedesa Klasy S i nie tylko [galeria] Za co kochamy Ferrari? [galeria] Ogromne amerykańskie krążowniki [galeria]